volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.320 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Ik ben erg ontevreden het kleed ligt er 3 wekenen de eerste draad is al kapot dat vind ik heel jammer want verder het mooi de kleuren zijn mooi het past mooi bij mijn interieur ik hoor wel Met vr groet Eefje Bakker
Antwoord van volero.nl
Beste Eefje Bakker, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen, ik zie dat u contact heeft gehad met de klantenservice. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
Een jaar geleden dit kleed gekocht. In eerste instantie heel blij mee maar ziet er nu al heel erg lelijk uit.
Antwoord van volero.nl
Beste Monique Boer, Bedankt voor uw review. We zien dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Zij hebben dit verder met u opgelost. Team Volero
KL
katy l.
Overijse
31 mrt 2024
verpakking mat zit vol kreukels
Antwoord van volero.nl
Beste Katy Lagois, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen met de klantenservice, super! Een vloerkleed dient vaak wel wat uit te vloeien. Zij hebben u voorzien van tips. Mocht u verder nog vragen hebben vernemen we dit graag! Team Volero
kleed was vol met kreukels en kleur zwart was vaal
Antwoord van volero.nl
Beste J.W.T. Vosmeer, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
13 jan 2024
Slechte service kleed was erg lang onderweg en had ook niet de gewenste dikte
Antwoord van volero.nl
Beste Mario Van renswoude, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! We bieden de service om tot 30 dagen na ontvangst uw order te kunnen retourneren indien deze niet naar wens is. Dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero
Zelf bellen waar ons bestelling blijft,na 7 dagen, daarna goed aan gekomen.
Antwoord van volero.nl
Beste H.J. Ligthart, Bedankt voor uw bericht. Zodra uw order het magazijn verlaat ontvangt u de tracking om deze te volgen! Wellicht was deze in uw spam gekomen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
15 aug 2023

Levering FRAAI Zacht Hoogpolig vloerkleed - Comfy Creme

Op maandagmiddag (31-7) heb ik een kleed besteld, met de verwachting dat deze dan de volgende dag geleverd zou worden. Want het kleed was op voorraad en de volgende melding stond erbij: Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis! Echter heb ik 8 dagen op de levering moeten wachten. Wel vaak het portaal in de gaten gehouden en daar stond pas op vrijdag dat het kleed 'onderweg' zou zijn. Echter nog steeds geen track & trace link ontvangen dus geen idee wanneer de levering zou zijn. Deze link ontving ik pas die maandag (7-8) via de mail. Uiteindelijk dus het kleed op dinsdag (8-8) ontvangen. Het kleed is verder prachtig en ik had er niet echt haast mee, maar had het fijn gevonden om op de hoogte gebracht te worden van de late levering. En als het niet mogelijk is de volgende dag te leveren, dan zou ik dat ook niet vermelden op de site.
22 aug 2023
Beste Nikki Darneviel, Bedankt voor uw review, Wat vervelend om te vernemen dat uw zending vertraagd was.We zien dat uw zending inmiddels geleverd is. We wensen u heel veel woonplezier toe. Team Volero
25 okt 2023

Product okay, misleidende informatie bezorging

Tapijt is okay. Niets dat het bijzonder maakt, gewoon een tapijt. Af en toe laat er wat wol los. Dit terwijl het tapijt niet intensief gebruikt wordt. Dus een topproduct is het in mijn ogen niet. Verder vind ik dat het bedrijf misleidende informatie geeft. Op de website stond bijvoorbeeld dat mijn tapijt, indien op werkdagen voor 23.00u besteld (wat bij mij het geval was), de volgende dag geleverd zou worden. Niet dus. Om deze reden heb ik gebeld met Volero en om uitleg gevraagd. De betreffende medewerker zei dat dit komt omdat Volero gebruikt maakt van DPD en DPD 'scant de pakketten handmatig, wat lang kan duren'. Als je dit als bedrijf weet en alsnog gebruik maakt van dit postbedrijf, dan zet je toch niet op je site 'voor 23.00u besteld? Morgen in huis!'? Volero dus wel.
26 okt 2023
Beste Linda Marsen, Bedankt voor uw review. Graag informeer ik u dat het lichtelijk pluizen van wol een eigenschap van het materiaal is. Excuus voor de enige vertraging in de levering. We zullen uw feedback intern oppakken! We wensen u veel woonplezier toe! :) Team Volero
14 nov 2023
ik heb vrijdagavond 3 november 2023 bericht ontvangen dat mijn bestelling op ZATERDAG 4 november tussen 10 en 15.00u bezorgd zou worden dat gebeurde niet . Ik belde met de klantenservice deze is alleen op werkdagen aanwezig. Enigszins vreemd als er ook op zaterdag bezorgd wordt. Vervolgens belde ik maandag 6 november met klantenservice waarop gezegd werd dat het kleed niet op 4 maar op 6 november bezorgd wordt. tussen 10 en 15.00 u Vond het bijzonder vreemd dat het bericht wat ik zwart op wit had in twijfel werd getrokken. Het kleed is uiteindelijk op 6 november bezorgd om 16.30 uur door een bijzonder onvriendelijke bezorger. Pakket werd over de drempel van de voordeur gekieperd. Dit is voor mij een reden om niet snel nog een keer op deze manier iets te kopen
Showroom Amsterdam bezocht. Daar werd goed geluisterd naar mijn wensen en alle tijd voor mij genomen. Alle lof voor deze medewerkers. Echter klantenservice maakt hele ervaring te niet. Nadat ik bestelling had aangepast omdat het toch niet werd geleverd volgende dag wat al kleine teleurstelling was, ging t keer op keer fout. Klantenservice zeer onvriendelijk. Je wordt afgesnauwd en uitgelachen als je je beklag wil doen. “De directie zou t toch niet lezen, hebben wel iets beters te doen” aldus de medewerkster. Zeer onprofessioneel! na 7 dagen eindelijk m’n kleden mogen ontvangen.
29 aug 2023
We schrokken wel toen we het kleed per post binnen kregen helemaal opgevouwen in een doos, en het zag er echt niet toen hij uitgevouwen was, gebeld en dan krijg je te horen dat er tips opgestuurd worden (filmpje op YouTube) een tafel op zijn kop erop erop leggen?? om het kleed weer in model te krijgen. Het kon wel een aantal dagen duren voordat de bulten/kreukels/vouwen eruit waren werd gezegd, al met al heb ik zelf heel veel moeite moeten doen om het kleed redelijk te krijgen, dus wel een hoop moeite voor een nieuw kleed. Op een rol vervoeren zou denk ik veel beter gaan.
29 aug 2023
Beste E. van Berkel, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u verbaasd bent over de levering van uw vloerkleed. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Veel woonplezier gewenst. Team Volero.

De kwaliteit van het kleed viel tegen.

Het vloerkleed was van een hele dunne kwaliteit/stof en zat opgevouwen in een kleine doos. Hierdoor lag het vloerkleed niet mooi op de grond. Na een poosje laten liggen, bleven de vouwen er in zitten. Daarnaast is de print op de witte harige stof geprint. Als je met je hand tegen de richting van de stof in wrijft, vervaagt de print en zie je de witte ondergrond. De kwaliteit viel daarom tegen. Ik heb daarom het vloerkleed teruggestuurd. Jammer, want ik heb eerder een vloerkleed besteld bij Volero en dat kleed was prachtig.
22 sep 2023
Beste TG Dolfijn, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice hierover. Aan de hand van uw ordernummer zal ik persoonlijk contact met u opnemen en stuur ik u graag de tips toe om het uitvloeien van het vloerkleed te versnellen! Team Volero
Het eerste tapijt dat we bestelde zag er op de foto's helaas heel anders uit dan het daadwerkelijke kleed. We wilden het toen terug sturen en moesten vervolgens van 8.00 tot 22.00 thuis blijven. Om 18.30 ontvingen we een SMS dat de bezorger onderweg was en 3 min later kregen we een email dat er helaas iets tussen was gekomen en er niemand zou komen en we maat een andere ophaal afspraak in moesten plannen. Nu moeten we weer van 8.00 tot 22.00 thuisblijven en wachten op een pakketdienst die wel of niet komt.
13 jul 2023
Beste Carmen van Belkom, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat het vloerkleed niet naar wens is. Gelukkig bieden we de service om te retourneren tot 30 dagen na ontvangst. Zodra er een afhaling ingepland is (wat enkel is bij een product boven 1,75cm) ontvangt u een tijds-vak van 2,5 uur waarin ze langs komen! Team Volero
26 okt 2023

Groot vloerkleed

We hadden een groot vloerkleed besteld. Die werd opgevouwen geleverd. Hij vouwde heel lelijk uit. Het duurde bijna een week voordat hij redelijk uitgevouwen was. Nog steeds staan de punten iets omhoog. Mail gestuurd hierover. Kreeg snel een reactie, dat was wel fijn. Het antwoord was wel dat dit gebruikelijk was en je kon op YouTube een filmpje kijken met tips. Het kleed is mooi en vrij zacht maar blijf het erg jammer vinden dat hij niet strak ligt. Op de foto’s is te zien hoe hij geleverd werd.
10 nov 2023
Beste Danielle van den Hoeven, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Veel woonplezier gewenst. Team Volero
16 sep 2023
Goedemorgen, wij hebben een vloerkleed besteld en de levertijd was 1 week stond erbij.ik gebeld omdat het niet geleverd is.gaf mevrouw aan duurt een week of 3 jammer dat dit niet op de site vermeld stond bij het kleed kreeg 10% korting als ik het kleed nog wilde.kreeg een mailtje dat het kleed geleverd zou worden eerder dan verwacht maar nog steeds niets geleverd.paar keer gebeld naar volero nu schijnt het ooit nog is geleverd te worden.jammer van deze service!!!!
Je snelle levering waarmaken. Op 24/11 besteld en nu maandagavond 4/12 niet bekend wanneer ik het kan verwachten. Omgekeerd, hoe zou u dit ervaren? Eerst zou de levering zijn 1-3 dagen, dus uiterlijk woensdag 29/11, ik gebeld, sorry erg druk, wordt nu vrijdag 1/12. Vrijdag weer gebeld, excuus wij werken in het weekend door, dus volgende week, nu maandagavond en nig steeds geen mail wanneer het wel bezorgd wordt. Over service gesproken.
Antwoord van volero.nl
Beste C. Veldhuis, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u uw order 21/11 geplaatst heeft, deze is 24/11 netjes bij u geleverd. We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
3 aug 2023

Erg onduidelijk lange levering

Helaas nog steeds niet ons pakket ontvangen en na hierover gebeld te hebben met de klantenservice, nog geen bericht gehad over wanneer ons vloerkleed aankomt. Dit terwijl de medewerker in de showroom aangaf dat als hij het vandaag zou bestellen, we twee dagen later konden genieten van ons vloerkleed. Vooral de wisselende en gebrekkige communicatie hierover vind ik kwalijk. Ik kan nog geen beoordeling geven over het kleed zelf.
3 dec 2023

Damaged rug

Good day, I really loved my rugs however the one is damaged. I sent photos to volero and they told me just take a needle and thread and fix it’. I requested an exchange and have not heard anything since. Unfortunately, not what I expected from a brand new rug and customer service even worse!!! Update: still waiting for replacement - it’s been more than 2 weeks. Not prompt in my opinion.
24 sep 2023
Communicatie verbeteren met klant en kiezen voor een andere vervoerder. Izipack is ronduit slecht te noemen. Mijn bestelling heb ik namelijk nog steeds niet in huis. Ook omdat ik zelf, na twee dagen wachten, naar de track en trace code heb moeten vragen is er veel oponthoud ontstaan. Via die track en trace code moet je namelijk de besteldag kiezen. Vervolgens blijft alles weer bij Izipack liggen
27 sep 2023
Beste Ellen van der Wal, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We waarderen uw eerlijkheid en betrokkenheid bij het verbeteren van onze producten/diensten. Team Volero
24 nov 2023

Slechte levering en klantenservice

Ze adverteren met “op werkdagen voor 23:00 besteld is morgen in huis” echter was dit zeer zeker niet het geval en heb ik er 5 dagen op moeten wachten. Ik gaf dit aan bij de klanten service en werd afgescheept met: het is druk we hopen op je begrip. Ook werd het vloerkleed opgevouwen in een doos geleverd. Na 2 weken ligt die nog niet mooi recht en zie je nog steeds de vouwen er in zitten
Antwoord van volero.nl
Beste Robin van Lochem - Sanders, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Het is deze periode inderdaad wat drukker wegens black friday. Team Volero