volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

GZ
Gina Z.
Purmerend
9 mrt 2024

De kleur is echt mooi!

Dat ik wat langer op het kleed moest wachten is oké. Maar de kwaliteit van het kleed is minder dan ik verwachtte. Je kunt er doorheen kijken . Eenmaal op de vloer valt het niet op. De afwerking is voor 95% goed. Aan de randen ontbreekt er hier en daar een vezel. De kleur is echt mooi. Maar al met al voor deze prijs houd ik het kleed.

Onbegrijpelijke fout

Goed: Ruime keuze Snelle levering Betaalbaar Slecht en bedoel ik echt slecht: Ik heb een 2 meter rond vloerkleed besteld: die hoor je niet in een vierkante doos 4 x opgevouwen te bezorgen!!! De vouwen zijn er niet uit te krijgen en er zitten bobbels in(dus niet vlak) Echt een onbegrijpbare fout.. Waarom niet oprollen???
Kleed was erg verfrommeld in de doos..lag hobbel de bobbel in het begin. Klantenservice benaderd..werd niet echt gehoord. Heb heb nu maar ad grond vast geplakt en daardoor staat de rand nu niet meer recht op! Was wel teleurgesteld.

kleden niet opgevouwen bezorgen

ik vind dat de kleden opgerold en ingepakt naar de klant moet, en niet opgevouwen in een doos, dit kost mij (de klant) heel veel moeite om de vouwen eruit te krijgen e
1 dag geleden

Week later bezorgd ivp "morgen"

"Vandaag voor 23.00 uur besteld, morgen in huis", werd bijna een week later bezorgd, zonder enig bericht.

Kleed is prima maar vouwen

Kleed is prima levering redelijk snel, maar door het opvouwen zitten er enkele hardnekkige vouwen is die maar moeilijk weg trekken!
Antwoord van volero.nl
Beste R Zonneveld, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
Onlangs 3 vloerkleden besteld,een nadeel,er wordt beloofd de kleden thuis te bezorgen,maar niet dus,heb door persoonlijke omstandigheden andere moeten vragen dit voor ons bij een afhaalpunt op te halen,dit is niet volgens afspraak,ben hier erg boos om,er wordt geen rekening met de persoonlijke omstandigheden van de klant gehouden,dat moet zeker verbeterd worden.
Antwoord van volero.nl
Beste Anny Daams, Bedankt voor uw review. De pakketdienst levert altijd bij u thuis, indien u niet aanwezig bent zullen ze dit bij de buren of bij een Parcelshop proberen. Excuus voor het ongemak in deze! Team Volero
11 feb 2024
Ik vind dat er gewoon de prijzen op de kleden moet staan, nu ben je verplicht om een telefoon te hebben. Het bezorgen is ook een ding 2 dagen gewacht op DPD
Antwoord van volero.nl
Beste J Hoffman, Bedankt voor uw review en uw feedback. Bedoelt u in onze showrooms? Daar lopen onze gespecialiseerde collega's om u hiervan te voorzien indien u zelf geen telefoon heeft! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
Vloerkleed kwam opgevouwen in een doos. Duurde even voordat ie “plat” op de grond lag. Het is wel een mooi vloerkleed zeer tevreden. (Stap over naar andere koeriersdienst, nu DPD werd ik niet vrolijk van)
Antwoord van volero.nl
Beste Didi Oonk, Bedankt voor uw review en uw feedback. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw order! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
7 jan 2024
Vind het moeilijk om te beoordelen, want heb m’n bestelling nog niet binnen gehad. Mijn pakket ligt bij dhl, dus Volero kan er niet zo heel veel aan doen, maar heb wel vaker pech met pakjes via dhl. Miss toch een andere bezorgdienst contracten?
Tevreden met het tapijt. Wel vroeg ik 2 keer om een factuur met mijn ingevulde gegevens en btw- nummer maar geen reactie daarop. Dit is wel vervelend, want in België is dit een noodzaak als je een zaakje hebt.
Antwoord van volero.nl
Beste Steve Desseyn, Bedankt voor uw review. Ik heb u de factuur direct opgestuurd per mail! Mocht u verder nog vragen hebben bel of mail gerust. Team Volero
HD
Henk D.
Nijmegen
14 jan 2024
Kan moeilijk een beoordeling doen als de spullen nog in bestelling staan. Wil wel een mening geven als de bestelde goederen geleverd zijn.
Heel jammer dat de kleden worden gevouwen. Krijg de vouwen er bijna niet uit.
Antwoord van volero.nl
Beste Hilda Deen, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
FV
Feik V.
Nieuwegein

Bestelproces ging prima kleed niet oke

Bestelproces ging prima , maar het vloerkleed was erg gekreukeld en had veel hobbels en vouwen was net een mollen veld . heb vervolgens contact gehad met volero en wat tips gekregen , het moet na ongeveer 14 dagen goed zijn, het kleed ligt er nu 9 dagen en heeft nog steeds vouwen en hobbels . als het over week nog niet beter is ga ik het kleed retourneren .
Antwoord van volero.nl
Beste Feiko Scherpenzeel, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero

Niet volgens verwachting helaas

Snelle bezorging, maar helaas niet wat ik had verwacht na het lezen van de positieve beoordelingen. Het kleed is erg dun en opgevouwen in een kleine doos toegestuurd. De vouwen en bobbels bleven erin zitten. Ook de kleuren waren veel valer dan op de foto's lijkt. Omdat de doos klein was, ging het retourneren wel makkelijk, als was dat niet kosteloos.
Antwoord van volero.nl
Beste P Roos, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
Duurde te lang , jullie hadden het kleed 2 dgn Later verzonden Met DHL die het vervolgens nig eens 3 dgn later verstuurde .en 2 keer de tijd en dag veranderd ,waardoor we 2 dagen thuis zaten te wachten .en hun vervolgens nog een dag later pas het kleed bracht .nee ik zou niets meer bij Valero bestellen ,als het met DHL word verstuurd .

Rond Vintage vloerkleed lago geel

Onlangs een Rond Vintage vloerkleed - Lago Geel gekocht; kwaliteit valt erg tegen. Binnen één week zat er al een gaatje in terwijl de vouwen van het vervoeren ook nog steeds zichtbaar zijn.
De kleur was anders dan op de site
Antwoord van volero.nl
Beste J.D.F. Dorrestijn, Bedankt voor uw review. Dit hebben we nog niet eerder gehoord! U kunt op onze website uit gaan van de detail foto's. We bieden de service om tot 30 dagen na ontvangst uw order te kunnen retourneren indien deze niet naar wens is. Dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero
10 nov 2023
Ik kan over mijn vloerkleed geen beoordeling geven omdat het verkeerde vloerkleed is geleverd. We zijn nu een week verder en alleen maar vernomen dat het verkeerde vloerkleed retour is vermeld en dat ik bedankt wordt voor mijn geduld maar wanneer het verwerkt is dat ik dan mijn bestelde vloerkleed krijg. Is natuurlijk wel raar, de fout ligt niet bij mij ik het voor mijn bestelde kleed netjes betaald en nu moet ik maar wachten tot wanneer jullie het verkeerd geleverde vloerkleed netjes terug in het magazijn hebben en de papieren op orde zijn. Het is toch duidelijk dat als ik een antraciet kleed besteld en en een wit kleed krijg dat de fout niet bij mij lig ?
Het kleed is op zich wel mooi maar de kleur is veel donkerder dan op de site en het lijkt meer op grijs dan op beige, dus als ik dit vantevoren had geweten had ik het niet besteld! Mijn meubels zijn namelijk allemaal bruin dus past grijs er niet echt bij en was ik er vanuit gegaan dat het veel lichter was dat had veel mooier gestaan bij mijn meubels! Zie foto 1 zoals het is en foto 2 op de site!! En is het normaal dat er veel losse haren van de zijkanten afkomen??