volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.755 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.315 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

(2017)
Goed en snel, slechts 1 minpunt de bezorging door DPD. Dag van bezorging kon ik mijn pakket volgen, de bezorger is tot 3x toe bij ons in de buurt geweest,maar geen pakket bezorgd. Pakket was terug naar het servicepunt. Volgende dag gebeld met DPD in Joure en het zou die dag bezorgd worden, maar weer geen pakket. De volgende dag om 09:30 uur werd het alsnog bezorgd.

Top Vloerkleed

Goed geholpen door het personeel van Amsterdam (lekker bakkie koffie gehad). Bestelling vlot geplaatst en geleverd. Wel even de tijd nemen om de kreukels uit het vloerkleed te nemen Gekocht Fraai Vintage Rond Groen - prachtige print en prachtige kleuren
Vriendelijk personeel heel behulpzaam. Mooi kleed gekocht volgende dag al bezorgd dus zeer snelle levering. Het kleed was alleen wel raar opgevouwen daarom zaten er wel rare plooien in maar na paar dagen weggetrokken.
Mooi kleed, snelle bezorging. Netjes verpakt. Zelf vergeten een onderkleding te bestellen, is wel een goede aanrader en meteen erbij bij Volero kan ook. Dank voor de goede service.

Top advies, rommelige bezorging

Het advies/ hulp in de winkel (Lekkerkerk) was uitstekend. De bezorging was onduidelijk , DPD is een rommelige bezorger die zeer laat informeert over de status van 'ons' pakket .
Hele leuke website met enorme keuze, makkelijk zoeken op soort/maat/prijs van de artikelen.Ontzettend voordelige prijzen voor echt mooie artikelen. Razendsnel thuisbezorgd.

Mooi vloerkleed voor een goeie prijs

Makkelijk besteld en snel geleverd. Goede prijs voor een mooie kwaliteit. Wij zijn blij met ons nieuwe vloerkleed. Zou zeker opnieuw bestellen als we weer iets nodig hebben.
Goede voorlichting in de winkel in Amsterdam, snelle levering en afwachten of het kleed uiteindelijk de juiste kwaliteit biedt. Lijkt er wel op na een week.

Tevreden met ons balkonkleed

Snel geleverd en ook weer snel en eenvoudig kunnen omruilen voor een die beter bij onze balkonmeubelen paste. Wij zijn erg tevreden met ons balkonkleed.
Wat een waanzinnig mooi kleed, groter dan ik had verwacht maar ik ben er ontzettend blij mee . Gewoon een stuk onder de bank geschoven, staat mooi ook!

Mooi kleed en goede prijs kwaliteit verhouding

De website geeft duidelijke informatie en het kleed kwam overeen met de foto op de site. Het kleed werd ook snel geleverd en is van goede kwaliteit.
Tapijt ziet er uit zoals op de foto, levering liet iets op zich wachten maar het was paasweekend dus alle begrip. Heel tevreden van mijn aankoop.
31 mrt 2024
De uitgezochte mat voldoet aan al onze verwachtingen, komt prima overeen met het getoonde op de website. Bezorging was snel en keurig geregeld.
31 mrt 2024
Echt de aller aller aller beste aankoop uit mijn leven, ik ga straks nog een keer dit kleed bestellen voor mijn andere kamer. :)
Erg mooie buiten kleden waar en de randen niet opkrullen, dus vlak blijven liggen. Ook goed schoon te maken na een seizoen.
Vloerkleed paste niet in interieur. Communicatie vriendelijk en begripvol. Weer opgehaald. Prima service. Volero aanrader.
30 mrt 2024
Fijne verkoopster, die ons ook de ruimte gaf om zelf verder te kijken en toen het nodig was ons goed heeft geholpen.
Goede service. Was wat mis met het eerste exemplaar. Heel netjes door ze opgelost. Heel blij met mijn nieuwe kleed

Top

Grote keuze, vlotte bestelling, perfect verpakt en geschrokken van de erg goeie kwaliteit !! Top ! Echt waar !
Goede voorlichting in de zaak. Binnen 2 dagen thuis bezorgd. Goede prijs/ kwaliteit. Zeer tevreden met de mat.