volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.136 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

(2088)

Problème de renseignements précis quand à la Livraison plus tard que prévue et…

Livraison plus tard que prévue et annonce du passage seulement la veille. Nous avons dû trouver qq pour réceptionner de 14h30 à 18h30....nous avons reçu en soirée un avis pour dire que le colis ne pouvait être livré...et finalement il est arrivé en fin de soirée et est resté dehors( on avait laissé un mot à tout hasard)toute la nuit car nous n étions pas là
Veel keuze, snelle levertijd, redelijke prijzen, mooie kwaliteit vloerkleed. Helaas een beschadiging aan het vloerkleed, maar we hebben het vloerkleed zo neergelegd dat de beschadiging onder de tafelpoot valt. We hadden namelijk geen puf om dit reclameren, mee rond te zeulen en terug te sturen. En hoe pak je zoiets weer in?
Vriendelijk personeel heel behulpzaam. Mooi kleed gekocht volgende dag al bezorgd dus zeer snelle levering. Het kleed was alleen wel raar opgevouwen daarom zaten er wel rare plooien in maar na paar dagen weggetrokken.
Ik vind het kleed mooi maar jammer dat het opgevouwen in een doos bezorgd wordt Vouwen zijn er moeilijk uit te krijgen ondanks dat ik het een keer opgerold heb Het lijkt mij beter om het opgerold te bezorgen
Kleed werd snel geleverd! Het is een mooi kleed! Wel dun maar tis daarom ook wasbaar. Kreuken moeten er nog wel uit! Hij ligt al een paar dagen maar blijft wat gekreukt
HM
heidi m.
Beveren-Waas
Snelle levering .wel een nadeel.rond tapijt dat ik kocht was opgeooid in een vierkante doos.duurt effe aleer plooien verdwijnen.waarom niet oprollen?
Prijs/kwaliteit top. Ik hoefde niet lang te wachten op mijn aankoop, binnen een paar dagen keurig afgeleverd op het mijn aangegeven ophaal punt.
Erg mooie buiten kleden waar en de randen niet opkrullen, dus vlak blijven liggen. Ook goed schoon te maken na een seizoen.
Kleur goed maar kleed volvouwen moeilijk uit te krijgen ik heb liever een kleed een rol is veel beter
Een prachtige ronde buitenkleed gekocht! Door weer en wind blijft het mooi! Een Snelle bezorging.
Goed geholpen in de showroom en daarna snelle levering! Helemaal blij met het kleed!
Alles klopt. De site, strakke levering, nette verpakking. Tevreden.
Artikel had de meest minimale maten zoals aangegeven. Erg zuinig!
Mooie mat, snel in vorm gekomen na hte uitrollen. Snel bezorgd
vloerkleed past perfect bij de inrichting en werd vlot bezorgd
Makkelijk bestellen en de volgende dag al geleverd. Prima!
Goede, vriendelijke en snelle behandeling in het filiaal.
Vloerkleed zag er uit zoals afbeelding en snel geleverd!
Product conform beschrijving. Top en prachtige kleuren
Zeer tevreden met het product en de bezorging alles top