livehelfi.com/nlBeoordelingen

Beoordelingen voor livehelfi.com/nl

4.85/5.00

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over livehelfi.com/nl

Perfecte levering
Gewoon goed
Super snelle levering, prima producten
Repen minder lekker, er zacht en breekbaar
Goede producten, verbazingwekkend snelle levering, betrouwbaar
Super
All good
De producten, klant benadering en algemene service is uitstekend. Ik ben een vaste klant Nooit problemen mee gehad, ze staan altijd voor je klaar en zijn ontzettend vriendelijk. Echte aanrader. Bedankt livehelfi
Fijn dat iedere klant belangrijk wordt gevonden. 's Avonds laat per ongeluk de verkeerde soort koffie besteld. Het systeem begint 's nachts automatisch de verzending voor te bereiden. Na een spoedmailtje wordt ondanks het nachtelijk tijdstip toch een oplossing gezocht. Hartelijk dank voor de persoonlijke, vriendelijke en effectieve hulp. En.. die Nordcode koffie is overigens ook vreselijk lekker
Top service
duidelijke shop, mooie selectie van producten, snelle levering
Uitstekende service
Perfecte service
Top
Snelle levering, Top Zeer goede producten
elke bestelling wordt keurig op tijd geleverd en ben zeer tevreden over producten
Best in town
Goede producten, kwaliteit aangetoond en niet zoeken op verschillende sites. Bij deze enkele suggesties voor nieuwe producten : Een keto bcaa (ja die bestaan), de hearthmate, de joove , een goed polyphenol suppl....
Uitstekende service en levering (goed verpaktcmet goede materialen). Maar prijzen zijn dikwijls overdreven en slaan voortdurend op.
De belofte bestel voor tijdstip x en morgen heb je het in huis’ klopt niet. De order besteld op vrij 15 nov en zou op zat 16e bezorgd worden. Op zaterdagmiddag hoor ik dat het maandag zou worden. Opnieuw een vertragingsbericht op maandag. Het pakje is op din 19 nov bezorgd, op juist de dag van mijn reis waarvoor ik de spullen nodig had. Deze slechte levering is overigens al vaker gebeurd.
 Antwoord van livehelfi.com/nl
Het spijt ons dat je een slechte ervaring hebt gehad met de levertijd. We zijn hierbij afhankelijk van PostNL. In 99 van de gevallen wordt het wel de volgende werkdag geleverd. In dit geval hebben ze het dus niet kunnen waarmaken. Excuses hiervoor.