livehelfi.com/nlBeoordelingen

Beoordelingen voor livehelfi.com/nl

4.86/5.00

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over livehelfi.com/nl

Goed geholpen bij de klantenservice. Snelle levering!
Levering van Nuzest "Good Green Stuff" ging heel snel. In de avond besteld, de volgende dag was het bij mij thuis. Heb wel eens een vraag gesteld, in het verleden, via social media van Live Helfi, en ben altijd goed geholpen. Het team achter Live Helfi weet waar ze het over hebben want ze leven het. In een tijd van online oplichters een waar sterretje aan de hemel!
Top producten en snelle levering, daarnaast een interessante nieuwsbrief met goede inzichten.
Delivered fast and very well handled
Snelle accurate levering
Good service and super fast delivery.
Snelle levering, duidelijke communicatie
Perfect keto bars are delicious, great ingredients and convenient. The packaging from Livehelfi is very environmentally friendly
Kost een beetje - Heb je ook wat
Sommige artikelen zijn niet op voorraad
Levering volgende dag. Prima.
Heb goede ervaringen met Livehelfi. Kwalitatief hoogwaardige producten en snelle levering.
Top producten en snel geleverd
Blij met de mushroom coffee, maar de verzendkosten waren wel erg hoog, zeker voor zo’n klein pakketje. De koffie komt zo uit op €2 per kopje, dat betekent voor mij dat ik niet van plan ben om het veel vaker te gaan bestellen.
Snelle levering, goede klantenservice en bij vragen wordt je uitgebreid geïnformeerd. Top
Zeer snelle levering van uitstekend product
De bestellingprocess is makkelijk via de website, alleen jammer dat de mobile app niet meer werkt. De bestelling kan gevolgd worden van inpakken tot levering, en super snel.
Geweldige produkten
Produkten waren niet op voorraad meer en kreeg netjes email zodra ze er weer waren. Meteen besteld en de volgende dag al geleverd. Vooral de Instamix vind ik heerlijk smaken. Ik werk in een sportschool en heb er veel baat bij. Al mensen enthousiast kunnen maken.
Lekker snel en correct