nl.livehelfi.com

347 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.692 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jul 2018
nl.livehelfi.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 sep 2023
De bestelling duurt lang om aan te komen. Ook vind ik het heel leuk om iedere week de nieuwsbrief te ontvangen met nieuwe producten maar op een gegeven moment heb je niet meer de tijd wekelijks om uit te vinden welke producten je al inneemt en wat je er dan wel of niet bij kan nemen. Dus ik denk zelf dat meer advies over wekelijkse inname voor bijvoorbeeld vrouwen van +50 en dan ook +60 , etc en dan per budget bijvoorbeeld, en ook per doel (is het voor hoge immuun, is het voor de huid, is het voor beide etc) die gecombineerd informatie zou top zijn. Het integreren van de steeds nieuwe informatie die verschijnt over healthy ageing in een helder overzicht van wat je zou moeten nemen als basis bijvoorbeeld als je into health ageing bent en wat je zou kunnen nemen als extra als de portomonai het toelaat. en ook wat je moet laten zitten als je er een nieuw supplement bij neemt.

26 sep 2023
Goeie producten en snelle levering, maar stop a.u.b. met jullie pakketten op te vullen met van die “worstjes” uit piepschuim. Ik zou toch hopen dat jullie verder kijken dan jullie eigen gezondheid en ook die van de planeet in beschouwing nemen. De twee zijn namelijk niet los te koppelen.

Beoordelingen voor nl.livehelfi.com

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
26 okt 2023
Wederom post.nl die niet thuis bezorgd. Ik was de hele dag thuis. Post nl is algemeen bekend als onbetrouwbare bezorger. Ze droppen meteen alle pakketten rechtstreeks bij een afhaalpunt.
Antwoord van nl.livehelfi.com
27 okt 2023
We vinden het heel vervelend om te horen dat post.nl niet gewoon bij jou thuis heeft afgeleverd. Dat had wel gemoeten. Helaas hebben wij hier geen enkele invloed op. In verreweg de meeste gevallen wordt gewoon netjes afgeleverd. Als er bij jou in de buurt vaker niet correct afgeleverd wordt, dan adviseren we je om hierover een klacht in te dienen bij post.nl. Zij weten welke bezorger bij jou in de buurt rijdt en kunnen dan actie ondernemen. Wij kunnen dit niet omdat we geen inzage hebben in de systemen van vervoerders.
2 jun 2023
Duurt dagen niet 1 dag ..
Antwoord van nl.livehelfi.com
5 jun 2023
We zien dat je pakket inderdaad vertraging heeft opgelopen, vanwege het pinksterweekend was het aantal pakketten groter dan normaal waardoor de totale verwerkingstijd in een aantal gevallen wat langer heeft geduurd. Het spijt ons dat het ook met jouw pakket is gebeurd. Onze excuses daarvoor. - Anna-