nl.livehelfi.com

347 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.692 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jul 2018
nl.livehelfi.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 sep 2023
De bestelling duurt lang om aan te komen. Ook vind ik het heel leuk om iedere week de nieuwsbrief te ontvangen met nieuwe producten maar op een gegeven moment heb je niet meer de tijd wekelijks om uit te vinden welke producten je al inneemt en wat je er dan wel of niet bij kan nemen. Dus ik denk zelf dat meer advies over wekelijkse inname voor bijvoorbeeld vrouwen van +50 en dan ook +60 , etc en dan per budget bijvoorbeeld, en ook per doel (is het voor hoge immuun, is het voor de huid, is het voor beide etc) die gecombineerd informatie zou top zijn. Het integreren van de steeds nieuwe informatie die verschijnt over healthy ageing in een helder overzicht van wat je zou moeten nemen als basis bijvoorbeeld als je into health ageing bent en wat je zou kunnen nemen als extra als de portomonai het toelaat. en ook wat je moet laten zitten als je er een nieuw supplement bij neemt.

26 sep 2023
Goeie producten en snelle levering, maar stop a.u.b. met jullie pakketten op te vullen met van die “worstjes” uit piepschuim. Ik zou toch hopen dat jullie verder kijken dan jullie eigen gezondheid en ook die van de planeet in beschouwing nemen. De twee zijn namelijk niet los te koppelen.

Beoordelingen voor nl.livehelfi.com

Ik krijg geen hulp om mijn korting van 5 euro te ontvangen. Ik kan geen account aanmaken!
Antwoord van nl.livehelfi.com
Hoi, we vinden het uiteraard heel vervelend dat je vastloopt op de website, en hebben daarom direct je mails beantwoord. Op onze laatste mail hebben we geen reactie meer ontvangen, dus wellicht is deze in je spamfilter beland? We helpen je uiteraard graag, maar het is voor ons soms ook even zoeken naar waar het probleem precies zit. We zien dat er een account invite is verzonden. Via de link in die mail zou je eenvoudig je account moeten kunnen bevestigen. Laat het ons dus vooral weten als het nog steeds niet lukt, dan kijken we graag weer met je mee.
20 jan 2024

Teleurgesteld

Beloven de volgende dag geleverd, dit was niet het geval. Daarnaast €6.25 aan verzendkosten betaald voor een heel klein pakketje wat in de brievenbus werd geleverd. Contact met de klantenservice was ook niet geweldig. Jammer want mooi assortiment.
Antwoord van nl.livehelfi.com
Om onduidelijke redenen is je bestelling vrijdag niet op tijd verzonden of opgehaald door de vervoerder. Omdat het weekend er tussen zat is dat pas maandag geworden. We vinden het uiteraard heel erg vervelend dat dit is gebeurd, maar dit zijn onvoorziene omstandigheden waar wij helaas ook geen invloed op hebben. In 99% van alle gevallen worden onze pakketjes gewoon op tijd bezorgd. Het blijft desondanks toch altijd verstandig om iets dat je écht voor een bepaalde datum moet hebben op tijd te bestellen, wat extra tijd in te bouwen. Er kan immers altijd een onvoorziene vertraging bij de vervoerder ontstaan. Dat hebben we helaas niet in onze macht. De verzendkosten worden bepaald door de vervoerder, daar maken wij geen winst op. Omdat vrijwel geen van onze producten door de brievenbus passen wordt alles vanuit ons magazijn verzonden als pakketpost.
Bezorging wordt iedere dag uitgesteld, vetrouw er niet meer op dat er ooit iets aankomt
Antwoord van nl.livehelfi.com
Hi, dat is een vervelende eerste ervaring bij ons! Helaas zijn alle vervoerders nog steeds erg druk na Black Friday en er zijn veel vertragingen waar wij als webshop helaas geen invloed op hebben. Volgens de T&T zou je pakket vandaag bezorgd zijn, mocht dit nu niet zo zijn, neem dan even contact op via service@livehelfi.com, dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen!
2 jun 2023
Andere bezorg dienst gebruiken. Na 5 dagen nog geen pakket ontvangen.
5 jun 2023
Vanwege pinksteren zijn alle pakketten pas de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden, in dit geval op dinsdag. Vanwege grote drukte bij post.nl is je pakket met een dag vertraging bij een afhaalpunt bezorgd. Hoewel we natuurlijk begrijpen dat het heel vervelend is, hebben wij helaas geen invloed op de processen bij de vervoerders. - Anna-