nl.livehelfi.com

347 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.692 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jul 2018
nl.livehelfi.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 sep 2023
De bestelling duurt lang om aan te komen. Ook vind ik het heel leuk om iedere week de nieuwsbrief te ontvangen met nieuwe producten maar op een gegeven moment heb je niet meer de tijd wekelijks om uit te vinden welke producten je al inneemt en wat je er dan wel of niet bij kan nemen. Dus ik denk zelf dat meer advies over wekelijkse inname voor bijvoorbeeld vrouwen van +50 en dan ook +60 , etc en dan per budget bijvoorbeeld, en ook per doel (is het voor hoge immuun, is het voor de huid, is het voor beide etc) die gecombineerd informatie zou top zijn. Het integreren van de steeds nieuwe informatie die verschijnt over healthy ageing in een helder overzicht van wat je zou moeten nemen als basis bijvoorbeeld als je into health ageing bent en wat je zou kunnen nemen als extra als de portomonai het toelaat. en ook wat je moet laten zitten als je er een nieuw supplement bij neemt.

26 sep 2023
Goeie producten en snelle levering, maar stop a.u.b. met jullie pakketten op te vullen met van die “worstjes” uit piepschuim. Ik zou toch hopen dat jullie verder kijken dan jullie eigen gezondheid en ook die van de planeet in beschouwing nemen. De twee zijn namelijk niet los te koppelen.

Beoordelingen voor nl.livehelfi.com

Fijne webshop. Goede communicatie. Jammer dat ze met post nl werken die de pakjes gewoon voor de deur smijten als er niemand thuis is.
Ik wacht op mijn volgende bestelling. Groetjes!
3 feb 2024
Ze leveren goed spul
WE
Wil E.
The Netherlands
veel te veel emails
SW
18 jan 2024
Het product die ik zocht, snel geleverd. Ik vind het jammer dat je alsnog verzendkosten moet betalen als je bestelling boven de 50 Euro is.
18 jan 2024
Correcte afhandeling, niet meer, niet minder.
16 dec 2023
20 sep 2023
21 sep 2023
Hi, dankjewel voor je uitgebreide feedback! We horen altijd graag van onze klanten waar ze naar op zoek zijn. Het is heel erg lastig om algemene adviezen te geven, enerzijds omdat niemand hetzelfde is en anderzijds omdat wij geen artsen zijn die mogen en kunnen adviseren. We zijn beperkt door wetgeving in welke claims we over supplementen mogen maken en concreet advies geven is vaak in strijd daarmee. Daar wagen wij ons dan ook niet aan. Als je echter toch graag wat aanvullende informatie zoekt of vragen hebt waar je niet helemaal goed uitkomt, dan kun je ons altijd even een mailtje sturen via service@livehelfi.com en dan helpen we je daar uiteraard graag bij.
CB
Chirr B.
Capelle a/d IJssel
26 sep 2023
Ik moest even aan de smaak wennen. Het is wel te drinken. Het is geeft me een goed gevoel om te weten dat ik de nodige mineralen en vitamines naar binnen krijgt. Ik krijg extra energie en ik heb ook geen krampen in mijn onderbenen. Prima spul. Ik gebruik het nu 4 dagen
27 sep 2023
Bedankt voor je review. Je kunt spelen met de hoeveelheid water die je toevoegt. Daarmee wordt het meer of minder zout.
6 aug 2023

Beetje verbaasd

De juiste producten werden geleverd op het juiste tijdstip. We waren echter onverwacht niet thuis en ik kreeg het bericht van Post Nl dat het pakje in een afhaalpunt was. Groot was mijn verbazing toen een buurman ‘s anderdaags met het pakje voor de deur stond!
Antwoord van nl.livehelfi.com
Hi, wat vervelend om te horen dat de vervoerder zo onduidelijk is in de communicatie! Maar wat fijn dat de buurman zelf het pakje kwam brengen. -Anna-
9 sep 2023
Het kunnen gebruiken van gespaarde punten bij het afrekenen kan duidelijker aangegeven worden tijdens het betaalproces. Bezorging is supersnel.
Snelle levering! Prima. Jammer dat je toch boven 80 euro bestelling nog de bezorgkosten moet betalen.
18 jul 2023

Op tijd geleverd, goed verpakt, supplementen in goede, afsluitbare bewaar bekertjes.
18 jul 2023
De bestelling is binnen enkele werkdagen naar mij toegezonden, wat ik erg waardeer.
1 mei 2023

Als ik het beoordeel met 4 sterren,valt er toch weinig aan toe te voegen!!!
22 apr 2023

Goed!

Goede verpakking, goed, gecertificeerd product, werkt!
25 jul 2023
Snelle levering en een goed product