kookcomfort.nl- Logo - Beoordelingen

kookcomfort.nlReviews

kookcomfort.nl- Logo - Beoordelingen

Details over kookcomfort.nl

kookcomfort.nl - Beschrijving

KookComfort is dé specialist op het gebied van bestek, pannen en keukenmessen. Maar ook voor keukenaccessoires, bakbenodigdheden, servies en meer kan je terecht in onze webshop en winkels verspreid door heel Nederland. Door jarenlange ervaring op het gebied van bestek, pannen en keukenmessen, zowel voor werk als privé, hebben wij veel productkennis opgedaan. Deze kennis zetten wij in om het beste assortiment voor je samen te stellen. Wij werken met leveranciers die topkwaliteit voor een betaalbare prijs bieden. Deze merken winnen niet voor niets regelmatig awards van onafhankelijke testinstituten en consumentenpanels. Bovendien test ons eigen KookComfort testpanel ook uitvoerig ieder product voordat we het opnemen in ons assortiment. Zo kunnen we uit eigen ervaring klanten adviseren en vind je bij ons alleen keukenproducten waar we volledig achter staan. Of je net een ei kan bakken en wat meer ervaring wil opdoen, een thuiskok bent die in zijn vrije tijd uren in de keuken kan staan, of zelfs een professionele chef bent, voor ieder niveau en iedere portemonnee vind je bij ons passende producten. KookComfort is opgericht door kookliefhebbers, voor kookliefhebbers. Onze vakkundige medewerkers denken graag met je mee om de juiste pan of bestek te kiezen. Niet alleen in de winkels, maar ook in de webshop. Heb je een vraag over een product? Onze klantenservice is op werkdagen zowel per mail als telefonisch bereikbaar om je persoonlijk te helpen. Graag tot ziens bij KookComfort
Marinox B.V.
Adam Smithstraat 45,
7559 SW Hengelo
Kvk 76816206
Tom Meijer

Beoordelingen voor kookcomfort.nl

501 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Na een tip van een vriendin kwam ik op deze website terecht voor de aankoop van een pannende. Mooie producten met goede prijs/ kwaliteit verhouding te koop op de website. Snelle levering en zeer goed verpakt. Bij levering bleek er een artikel in de verkeerde maatvoering meegestuurd te zijn. Na contact met de klantenservice werd het juiste artikel meteen opnieuw verzonden. Contact met de klantenservice verliep zeer klantvriendelijk en persoonlijk. Ik ben heel erg tevreden over deze winkel en zeker in deze tijd is een persoonlijke klantvriendelijke benadering voor mij een groot pluspunt. Dank jullie wel.

De doos waar de pan in zat was kapot en half open. Bovendien geen chique verpakking. Jammer want ik kocht een kado voor mijzelf en dan is het leuk als het mooi verpakt aankomt en niet in een tweedehands doos. de pan is overigens super ok.

Beoordelingen voor kookcomfort.nl

Een snelle en stipte levering. Goede verpakking , kwaliteitsproduten. Misschien bij kookpotten nog vetmelden of oren warm worden of niet.
Goede prijs voor wat ik er kocht, kreeg er bovendien een goede messenset bij.
Snelle service en bij problemen snelle doelgerichte oplossing.
Het gemak waarmee je kunt bestellen en de snelle bezorging!
Snelle levering ! Goed product en ben zeer tevreden !!
De snelle levering mooie wok en dat vond de kat ook.
Snelle bezorging en heel fijne pannen.
Snel contact & snelle levering TOP!
Goede kwalitijd en snel geleverd
Snelle service
fijne pannen
super goede service! echt wat een top bedrijf, om 16:15 besteld, en ondanks dat het voor 16:00 besteld de volgende dag in huis is, heb ik het pakket gewoon de dag erna ontvangen. pakket was ook zeer goed ingepakt, stevig en niet teveel plastic gebruikt. ik ga hier zeer zeker nog veel vaker bestellen
Veel informatie op website, gemakkelijk en vlot besteld (rekening houdend met weekend) en sublieme betaalmogelijkheid in termijnen.