KookComfort.nlReviews

KookComfort.nl- Logo - Beoordelingen
KookComfort.nl- Logo - Beoordelingen

KookComfort.nl - De bestek en pannenwinkel van nederland!

KookComfort is dé specialist op het gebied van bestek, pannen en keukenmessen. Maar ook voor keukenaccessoires, bakbenodigdheden, servies en meer kan je terecht in onze webshop en winkels verspreid door heel Nederland. Door jarenlange ervaring op het gebied van bestek, pannen en keukenmessen, zowel voor werk als privé, hebben wij veel productkennis opgedaan. Deze kennis zetten wij in om het beste assortiment voor je samen te stellen. Wij werken met leveranciers die topkwaliteit voor een betaalbare prijs bieden. Deze merken winnen niet voor niets regelmatig awards van onafhankelijke testinstituten en consumentenpanels. Bovendien test ons eigen KookComfort testpanel ook uitvoerig ieder product voordat we het opnemen in ons assortiment. Zo kunnen we uit eigen ervaring klanten adviseren en vind je bij ons alleen keukenproducten waar we volledig achter staan. Of je net een ei kan bakken en wat meer ervaring wil opdoen, een thuiskok bent die in zijn vrije tijd uren in de keuken kan staan, of zelfs een professionele chef bent, voor ieder niveau en iedere portemonnee vind je bij ons passende producten. KookComfort is opgericht door kookliefhebbers, voor kookliefhebbers. Onze vakkundige medewerkers denken graag met je mee om de juiste pan of bestek te kiezen. Niet alleen in de winkels, maar ook in de webshop. Heb je een vraag over een product? Onze klantenservice is op werkdagen zowel per mail als telefonisch bereikbaar om je persoonlijk te helpen. Graag tot ziens bij KookComfort
Marinox B.V.
Adam Smithstraat 45,