cmtonline.eu- Logo - Beoordelingen

cmtonline.euReviews

: 92Redelijk

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
cmtonline.eu is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij cmtonline.eu kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019

31 dec. 2022
13 jan. 2023
20 dec. 2022
16 okt. 2022
Product voldoet aan verwachting, de levering kan wel sneller
18 okt. 2022
De verpakking is soms aan de grote kant.
25 okt. 2022
16 jun. 2022
Levering via dpd is veel te traag. Door jullie op 9juni aan dpd afgegeven. Pas op 15 juni door dpd geleverd. Totale levertermijn is du 2 weken. Veel te traag.
6 sep. 2022
Messen voor freestafel besteld, verschillende soorten die allemaal op voorraad waren. Toch in 3 verschillende leveringen na 2week ontvangen.
6 feb. 2022
Onduidelijke mails over wat bezorgd wordt en wat op nalevering staat.
3 mrt. 2022
Ik wacht nog steeds op een gedeelte van mijn bestelling...
17 mrt. 2022
Snelle levering en prima verpakking
23 mrt. 2022
Prima levering
28 feb. 2022
👍👍👍👍
31 aug. 2022
25 aug. 2022
3 mrt. 2022
vooropgestelde leveringsdatum kan niet gerespecteerd worden volgens website, medewerkers die midden in het gesprek de telefoon afduwen. geen medewerking van de medewerkers. hier bestel ik nooit meer!
Antwoord van cmtonline.eu
15 jul. 2022
Beste klant, U heeft aan onze administratie gevraagd fraude te plegen. Uiteraard doen wij niet aan dit soort praktijken en is mogelijk daarom het gesprek afgekapt met u. Verder staat onze klantenservice iedereen altijd netjes te woord en behandelen wij iedere klant met evenveel respect. Dit verwachten wij natuurlijk van de bellende klant ook, om de persoon die u om hulp vraagt, met respect te behandelen. Helaas heeft u een niet voorradig product besteld, en hebben wij deze moeten annuleren omdat de fabrikant deze uit productie heeft gehaald en dus niet meer maakt. Hier bent u direct van op de hoogte gebracht per email. Toolnation kan zich niet vinden in deze review helaas, en wil u daarom vragen enkel waarheidsgetrouwe reviews te schrijven. Dank u. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
23 mei 2022
Door een verkeerde omschrijving op de website moet ik het produkt terugsturen op eigen kosten! En ik krijg ook geen feedback op mijn opmerking.
Antwoord van cmtonline.eu
15 jul. 2022
Beste klant, Wij hebben u enkel de retourvoorwaarden gestuurd met de vraag of u hieraan kunt voldoen. Hier hebben wij geen reactie van u op gehad. Anders hadden wij u graag een gratis retourlabel toegestuurd. Bij verkeerde informatie, ofwel een foute levering van Toolnation, zijn er nooit retourkosten voor de klant. Dit is u ook niet gestuurd en begrijp niet waar u dit ziet staan in het door ons gestuurde bericht? Mocht het nog niet opgelost zijn, wilt Toolnation u hier alsnog graag mee helpen, en vernemen wij graag van u. Reageren op het laatste bericht is voldoende. U mag hierbij verwijzen naar dit bericht van ons bij Trusted Shops. Met vriendelijk groet, Toolnation Support Team.