CMT Online- Logo - Beoordelingen

CMT Online

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden114 beoordelingen in totaal

ongeldig

CMT Online is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij CMT Online vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Het zou fijn zijn als alle bestelde producten in 1 doos worden opgestuurd. Nu kreeg ik 3 dozen, met een hoop lucht erin thuisbezorgd, verspreid over twee dagen. Dat moet beter kunnen!

4 jul 2023
Toolnation heeft een waardeloze aftersale service. Na 1.5 week en 3 x de melding van DHL dat het pakket verkeerd gesorteerd was contact opgenomen met toolnation en verzocht een nieuw pakket op te sturen werd gezegd dat ze contact op zouden nemen en we moesten wachten op antwoord na de 4e melding van DHL heb ik gemeld dat dit gaat niet gaat werken en dat ze een nieuw pakket op moeten sturen maar ik moest wachten Na de melding van DHL dat het pakket onbestelbaar was wilde je nog geen nieuw pakket opsturen en werd mij doodleuk gemeld dat dan maar niet online moest bestellen want dit kon gebeuren. Daarop direct de opdracht geannuleerd maar ook toen werd nonchalant gemeld dat ik op mijn geld moest wachten tot het pakket retour bij hun was. Dus als je pakket niet besteld kan worden omdat hun vervoerder het niet kan sorteren laten ze je gewoon barsten. Nog nooit zo'n onprofessionele organisatie meegemaakt. Inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld. Toolnation NOOIT WEER

Beoordelingen voor CMT Online

Perfecte website en perfecte levering, alleen wat traag

Perfecte website en perfecte levering, alleen had de levering wel wat sneller gemogen.

Producten samen leveren

Direct leverbaar bestaat niet, is alleen om je binnen te hengelen
31 mei 2023
Moeilijk vast te stellen wat de exacte verschillen zijn tussen circkelzaag bladen die qua specs en prijs dicht bij elkaar liggen Levertijd is wat aan de lange kant Verder product goed verpakt geleverd
14 nov 2023
Lange lever tijd terwijl het op voorraad was
8 aug 2023
Fijne site, snel geleverd een top bedrijf!
2 aug 2023
4 okt 2023
29 mrt 2023
4 jul 2023
18 aug 2023
lever communiceer en factureer onder dezelfde naam. CMT blijkt ineens toolnation te zijn (en andersom?) Dat maakt van terugzoeken een drama. stuur de spullen in een passende verpakking op en het liefst in één keer op als er een dag tussen zit. Ik bestel twee boortjes en krijg twee veel te grote dozen met telkens een pip klein boortje dat gemakkelijk in een envelop had gepast (evt met een plaatje hout oid er bij voor de stevigheid.