vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.28/5.00

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Beloofde levertijd bij lange na niet nagekomen. Website meldt voor 16.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Twee en halve week later bestelling pas geleverd. Service slecht bereikbaar. Website meldt telefonische bereikbaarheid tussen 9.00 en 17.00 uur. Bandje meldt tussen 10.00 en 17.00 uur. Maar welke tijd, welke dag ook, altijd bandje. Super slechte service... Eerste en laatste wat ik daar besteld heb!
Vliegengordijn besteld, maar hier zat geen ophangsysteem bij. Hiervoor heb ik contact geprobeerd op te nemen met hun maar zijn telefonisch onbereikbaar. Via de mail krijg ik geen reactie, ik hoop nog op een mailtje terug maar zie het somber in, Echt heel jammer!
Reageren op mijn mail en de telefoon op nemen!! Ik wil het terug sturen maar weet niet waar naar toe? Vriendelijke groet kirsten van schayk
Nog steeds niet geleverd en ook geen mededeling over levertijd
Snelle reactie op vragen en snelle levering, daar valt niets over te zeggen. Het enige minpunt vind ik dat de lengtes van het gordijn zeer onregelmatig en te kort zijn. Het gordijn dient eerst uit te hangen voordat je echt kunt zien wat de daadwerkelijke lengte is. Op voorhand is me aangegeven dat de garantie vervalt bij het inkorten van de breedte maar ik mag er toch wel vanuit gaan dat de lengte niet zoveel van elkaar afwijken en moet hem ophangen zodat hij uit kan hangen. Daarom maar 3 sterren.
Produkt in prima staat ontvangen, levering liet op zicht wachten. Enkel de site beloofd de volgende dag te leveren. In werkelijkheid duurt het een week, waarbij geen terugkoppeling verleent werd omtrent de logistieke afhandeling. Wel een email van de NLPost die niet direct te linken viel aan het bestelde. Op de site stond wel een mededeling dat het tot een week kon duren, maar de suggestie is dat dit een uitzondering is. Het is de vraag of dit zo is.
Het vliegengordijn is mooi qua kleur en voldoende lengte. Ook houdt het de meeste vliegen tegen. Strengen zaten bij uitpakken aan elkaar geplakt en moesten losgetrokken worden. Rafelt ook enorm na op maat te hebben geknipt. Dichtgenaaid maar toch nog veel pluizen.
Ondanks dat het vliegergordijn niet op voorraad was is de afhandeling van het retour storten bedrag snel gedaan, perfect!
Goede website en bestel- en afleveringsprices ging prima. Het vliegengordijn is ook naar de zin dus al met al top!!
Snelle service, duidelijke website, snel handelen, snelle levering, product was exact zoals aangegeven.
Mooi product, goede communicatie en snelle levering. Goede oplossing van een vergissing!! Dus voor ons top.
Snelle levering en pvc vliegen gordijn is een mooi producten voldeed volledig aan de verwachtingen.
-produkt is als omschreven en perfect - enige nadeel is de levertijd duurt langer dan men aangeeft
Best wel snel ontvangen. Is een prima product. De gordijnen sluiten perfect
Bijna week moeten wachten op levering, wel lang ook in corona tijd...