vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.28/5.00

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Netjes en snel geleverd. Alleen jammer dat de pakket bezorger het er gewoon neer zet als er niemand thuis is!
Goede kwaliteit, snel geleverd. De foto's van het vliegengordijn mogen duidelijker om de juiste keuze te maken
Ziet er goed uit. Ben tevreden. Ben al oud en niet handig met deze electronica dus verder geen commentsar.
ik zou alleen adviseren om bij een bestelling er bij zetten hoe je iets retour kan doen dat mis ik
Mooie gordijn alleen de kleur is anders dan op de foto.. is echt lichtblauwgrijs dan op de foto.
het gordijn is prachtig Ik had er alleen een paar recerve hulsjes en haakjes bijgevoegd
Ok met vier strips aan de bovenzijde houd het niet Dus vast geplakt aan de bovenkant
Precies zoals op de foto, snelle levering, duidelijke informatie over mijn bestelling
Makkelijk te monteren en doet wat er van verwacht wordt, en dat voor die prijs !
Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden over de status van verzending
Prijs /kwaliteit verhouding is goed. Materiaal is goed. Snelle levering.
Geeft veel licht door en dat is ook er prettig voor donkere ruimtes
Goede en snelle levering. Heb een 2e besteld voor de andere deur
Zeer goede communicatie en zeer snelle afhandeling en levering.
Super kwaliteit aan eerlijke prijs en snelle levering
duidelijk , snelle service en product beviel goed.
Snelle levering en gordijn is van goede kwaliteit
opdracht goed uitgevoerd. alleen bezorging niet.
Niets veranderen, goede info, fijne site. Top!
Makkelijk goed op de hoogte gehouden levering