vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.28/5.00

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Misschien iets dichter bij elkaar de kralen
Prima product. Bezorging kan wat sneller.
Alerts goed geregeld bezorgingen op tijd
goede kwaliteit en handig in te korten
Mooi gordijn, precies zoals verwacht
mooi gordijn en super snel geleverd.
Snelle bezorging Mooi vliegengordijn
Perfecte timing en prima kwaliteit
Goed, prijs goed en tijdig geleverd
Mooi gordijn voor ons balkondeur.
Van bestelling tot aflevering TOP.
Snelle levering en goed product.
Snelle levering goede kwaliteit
Tijdige levering ondanks corona.
Snelle levering. Goed product
Snelle leveri g prima kwaliteit
Kwaliteit en snelle levering.
Dez zekerheid en afhandeling
Goed product, snelle levering