vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.28/5.00

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Beloofde levertijd bij lange na niet nagekomen. Website meldt voor 16.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Twee en halve week later bestelling pas geleverd. Service slecht bereikbaar. Website meldt telefonische bereikbaarheid tussen 9.00 en 17.00 uur. Bandje meldt tussen 10.00 en 17.00 uur. Maar welke tijd, welke dag ook, altijd bandje. Super slechte service... Eerste en laatste wat ik daar besteld heb!
Vliegengordijn besteld, maar hier zat geen ophangsysteem bij. Hiervoor heb ik contact geprobeerd op te nemen met hun maar zijn telefonisch onbereikbaar. Via de mail krijg ik geen reactie, ik hoop nog op een mailtje terug maar zie het somber in, Echt heel jammer!
Reageren op mijn mail en de telefoon op nemen!! Ik wil het terug sturen maar weet niet waar naar toe? Vriendelijke groet kirsten van schayk
Nog steeds niet geleverd en ook geen mededeling over levertijd
Vliegengordijn a 70 euro besteld. Bleek kwalitatief echt onder de maat. Retour gestuurd niets meer gehoord. Gebeld maar een eeuwige voicemail dat het bedrijf alleen tussen 10:00 en 17:00 bereikbaar is. Gemaild maar wederom geen reply.
Zit al meer dan een week te wachten op mijn bestelling. Heb vandaag (vrijdag) 15.00 geprobeerd te bellen, maar dan krijg ik een bandje te horen dat ze alleen op werkdagen tussen 9 en 17 uit bereikbaar zijn...
Telefonisch onbereikbaar. Ik wil mijn bestelling terugsturen maar aanmelden daarvoor lukt niet!!!!
we hebben een pakje teruggestuurd en geen cent teruggekregen - tot nu toe - 2 maanden later
Duurt heel lang voor dat je antwoord krijgt en nemen de telefoon niet op
Waardeloos vliegengordijn, veel te licht materiaal en dat voor 45 euro. Om te zien of ie goed hangt heb ik m op maat moeten knippen aan de onderkant...tja, dan kan je dus niet retourneren. Spijt van de aankoop!
Ik heb het gordijn nog steeds niet ontvangen. Op dezelfde dag ook bestellingen bij de Hema en het Kruidvat gedaan en deze werden na 2 dagen bezorgd.
Doordat ik zelf naar informeerde kwam ik erachter dat het bestelde artikel niet meer in de handel is. Schandalig slecht dus!
Een week geleden vliegengordijn besteld, en nog steeds niet binnen. Gebeld maar telefonisch niet bereikbaar....
Ik heb nog altijd geen bestelling ontvangen zonder feedback Ik ben totaal niet tevreden
Bestelling gedaan, na vele dagen bericht niet leverbaar
Artikel nog niet ontvangen.
Super slechte service
Geachte, Ben absoluut niet tevreden over levering van Vliegengordijn. Ik heb van jullie een mail gekregen dat product is verstuurd naar DPD. Heb nog altijd niets ontvangen. Gelieve mij iets te laten weten aub. Slechte ervaring voor mijn eerste bestelling. Groetjes, Marcel.
Levering keurig op tijd, niets op aan te merken. Helaas de verkeerde maat ontvangen. Kan gebeuren. Echter is Vliegengordijnencenter telefonisch niet bereikbaar en reageren ze niet op e-mails voor een retourlabel en het omruilen voor de maat die we hebben besteld.
Al geruim twee weken aan het achten op bestelling. Telefonisch niet bereikbaar (wat wel wordt aangegeven op site en op het antwoordbandje) + geen reactie op mail gekregen. Na ruim twee weken niets geleverd en totaal geen reactie gekregen.