vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.28/5.00

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis, maar dat was niet zo. Dan moet je het ook niet op de website zetten. Je kan het op Corona gooien, maar dan moet je dat er op je website bij zetten.
Zou binnen 24 uur geleverd zijn omdat het op voorraad Was Maar heeft toch echt 4 dagen geduurd
Ik miste de handleiding bij het artikel
Snelle reactie op vragen en snelle levering, daar valt niets over te zeggen. Het enige minpunt vind ik dat de lengtes van het gordijn zeer onregelmatig en te kort zijn. Het gordijn dient eerst uit te hangen voordat je echt kunt zien wat de daadwerkelijke lengte is. Op voorhand is me aangegeven dat de garantie vervalt bij het inkorten van de breedte maar ik mag er toch wel vanuit gaan dat de lengte niet zoveel van elkaar afwijken en moet hem ophangen zodat hij uit kan hangen. Daarom maar 3 sterren.
Het vliegengordijn is mooi qua kleur en voldoende lengte. Ook houdt het de meeste vliegen tegen. Strengen zaten bij uitpakken aan elkaar geplakt en moesten losgetrokken worden. Rafelt ook enorm na op maat te hebben geknipt. Dichtgenaaid maar toch nog veel pluizen.
Op de foto leek het dat de strengen dichter op elkaar zaten. Dit moet een zwaar vliegengordijn zijn maar de pvc strengen zijn er soepel. Het niet helemaal wat ik er van verwacht had. Er kan een betere omschrijving van het artikel bij de foto staan.
Ok met vier strips aan de bovenzijde houd het niet Dus vast geplakt aan de bovenkant
Het bestel gemak overzicht op de website en leversnelheid is heel goed. Geen klagen over. Enkel de kwaliteit van het geleverde product, een pvc vliegengordijn, is tot op heden een drama. Wacht nog even af of de kwaliteit, het buiten houden van de vliegen, na uithangen verbeterd voordat ik mijn mening over de service ga geven. Dat zal gaan blijken als de kwaliteit van het scherm niet verbeterd.
Niet de volgende dag geleverd zoals de site beweerde
Het vliegengordijn is voor ons geen goede optie
Err zat geen bevestiging materiaal bij.
Levertijd langer dan verwacht
Het vliegengordijn valt mij tegen. De foto waarvan ik hem besloot te kopen leek mij dat de draden veel dikker waren en dat ze dichter naast elkaar zouden zitten. Ze klitten aan elkaar waardoor er genoeg ruimte is voor de insecten.Ik kan niks over de service zeggen daar ik die nog niet benaderd heb. Ik wilde het een week de tijd geven en dat is het over 2 dagen. Maar ben ontevreden.
Jammer dat het gordijn niet netjes in te korten is. Dichtbranden met een aansteker voelt een bertje als een houtje-touwtje constructie. Verder op zich goed.
Was goed, een 7