vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.28/5.00

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
De meeste vliegen worden tegengehouden maar eentje die heel graag naar binnen wilt kan er soms tussendoor of in mijn geval onderdoor vliegen. Linten sluiten niet helemaal aan en wapperen snel in de wind, nu denk ik dat dit wapperen ook wel vliegen afschrikt dus ja. Voor die paar tientjes is het een goed vliegengordijn maar het is geen Fort Knox
Jammer dat dit vliegengordijn niet verdekt kan worden bevestigd. De draadjesgordijnen sluiten niet strak tegen elkaar aan en bovendien duurt het veel langer dan 48 uur voordat het gordijn strak hangt.
Alles perfect verlopen, duidelijk en accuraat!! Helaas was het product niet wat ik ervan verwacht had, maar dat ligt aan mijzelf.
kwam een half buisjes te kort er de bevestigings schroeven zaten bij de ophang haken in vondt ik dus te laat
Snelle reactie, stipte levering, was allemaal tip top in orde, dus geen commentaar.
Tevreden. Levering niet geheel conform instructie aan de deur bij afwezigheid.
zware kwaliteit besteld, bleek ook echt zware kwaliteit te zijn, dus tevreden.
Snelle levering. Mis alleen de bevestingshaken/materialen!
Verpakking beter was open gescheurd
Correcte en snelle levering.
Prijs kwaliteit zijn ok
zoals verwacht.
nvt
Produkt in prima staat ontvangen, levering liet op zicht wachten. Enkel de site beloofd de volgende dag te leveren. In werkelijkheid duurt het een week, waarbij geen terugkoppeling verleent werd omtrent de logistieke afhandeling. Wel een email van de NLPost die niet direct te linken viel aan het bestelde. Op de site stond wel een mededeling dat het tot een week kon duren, maar de suggestie is dat dit een uitzondering is. Het is de vraag of dit zo is.
Bijna week moeten wachten op levering, wel lang ook in corona tijd...
Levering duurde langer dan ik had gedacht. Product is wel naar wens.
Prima prijs Levering zou sneller mogen