vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.28/5.00

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Supersnelle levering en helemaal blij met het vliegengordijn. Met een deuropening van 100 bij 270 cm is het best lastig een goed gordijn voor een redelijke prijs te vinden, maar het is gelukt!
Wel veel werk het monteren van de strings naar alles ruimschoots voldoende maar voldoet ook aan de verwachting. Geen gezoem meer.
Kan ik nog geen oordeel over geven , heb hem pas een week !
Mooi gordijn, blijft er niet in hangen. Snel geleverd.
Helemaal perfect, goede prijs snelle levering.
Snelle en goede service. Net teveel mailtjes.
Geen problemen gehad Alles vlot verlopen
goed product snel geleverd en niet duur.
Snelle levering, product als omschreven
Zeer overzichtelijke site Top product
Niets meer aan doen perfect zo.
Snelle levering en goed product
Alles was perfect geregeld.👍
Hielden me goed op de hoogte
uitmuntende communicatie
snel zonder gedoe