vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.23/5.00

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Zeer moeilijk tot niet te bereiken. Telefonisch al helemaal niet en via mail ook niet binnen de 24 uur wat ze aangeven. Jammer, hierdoor wantrouwen gekregen na het lezen van de andere beoordelingen. Vandaag bericht gekregen dat mijn aankoopbedrag terug betaald gaat worden. Ook via Klarna bericht gekregen tot terugbetaling. Heel netjes geregeld. Jammer van jullie slechte bereikbaarheid. Moeten jull
Eerste pakket verkeerd bezorgd en telefonisch niet bereikbaar. Mail wordt niet op gereageerd
Alles correct vanaf bestelling, transport en aflevering correct verlopen.
Het is een mooi gordijn geworden, het verraste mij dat ik nog zelf de kralen aan moest rijgen. Gelukkig ben ik gepensioneerd en was het een overkomelijk probleem.
Snelle levering. Het artikel is precies zo als beschreven Goede prijs-kwaliteit verhouding
alle afspraken na gekomen netjes verzorgd en snel thuis
De meeste vliegen worden tegengehouden maar eentje die heel graag naar binnen wilt kan er soms tussendoor of in mijn geval onderdoor vliegen. Linten sluiten niet helemaal aan en wapperen snel in de wind, nu denk ik dat dit wapperen ook wel vliegen afschrikt dus ja. Voor die paar tientjes is het een goed vliegengordijn maar het is geen Fort Knox
zoals verwacht.
Niets meer aan doen perfect zo.
Snelle levering, product als omschreven
Mooi gordijn, blijft er niet in hangen. Snel geleverd.
Correcte en snelle levering.
Tevreden. Levering niet geheel conform instructie aan de deur bij afwezigheid.
Geen problemen gehad Alles vlot verlopen
Zou binnen 24 uur geleverd zijn omdat het op voorraad Was Maar heeft toch echt 4 dagen geduurd
Beloofde levertijd bij lange na niet nagekomen. Website meldt voor 16.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Twee en halve week later bestelling pas geleverd. Service slecht bereikbaar. Website meldt telefonische bereikbaarheid tussen 9.00 en 17.00 uur. Bandje meldt tussen 10.00 en 17.00 uur. Maar welke tijd, welke dag ook, altijd bandje. Super slechte service... Eerste en laatste wat ik daar best
Vliegengordijn besteld, maar hier zat geen ophangsysteem bij. Hiervoor heb ik contact geprobeerd op te nemen met hun maar zijn telefonisch onbereikbaar. Via de mail krijg ik geen reactie, ik hoop nog op een mailtje terug maar zie het somber in, Echt heel jammer!
Reageren op mijn mail en de telefoon op nemen!! Ik wil het terug sturen maar weet niet waar naar toe? Vriendelijke groet kirsten van schayk