vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.23/5.00

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

er was beloofd vandaag bestellen morgen ontvangen. We zijn nu een volle week verder en nog steeds niets gehoord of gezien. Slechte communicatie
6 augustus besteld zou binnen 24 uur geleverd worden. 2 x een mail gestuurd, telefonisch niet bereikbaar krijg een bandje te horen. Dus kortom enorme slechte bereikbaarheid, en nog geen vliegengordijn ontvangen!!! Dus wat mij betreft geen aanrader!!!
Eerste pakket verkeerd bezorgd en telefonisch niet bereikbaar. Mail wordt niet op gereageerd
Beloofde levertijd bij lange na niet nagekomen. Website meldt voor 16.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Twee en halve week later bestelling pas geleverd. Service slecht bereikbaar. Website meldt telefonische bereikbaarheid tussen 9.00 en 17.00 uur. Bandje meldt tussen 10.00 en 17.00 uur. Maar welke tijd, welke dag ook, altijd bandje. Super slechte service... Eerste en laatste wat ik daar best
Vliegengordijn besteld, maar hier zat geen ophangsysteem bij. Hiervoor heb ik contact geprobeerd op te nemen met hun maar zijn telefonisch onbereikbaar. Via de mail krijg ik geen reactie, ik hoop nog op een mailtje terug maar zie het somber in, Echt heel jammer!
Reageren op mijn mail en de telefoon op nemen!! Ik wil het terug sturen maar weet niet waar naar toe? Vriendelijke groet kirsten van schayk
Nog steeds niet geleverd en ook geen mededeling over levertijd
Telefonisch onbereikbaar. Ik wil mijn bestelling terugsturen maar aanmelden daarvoor lukt niet!!!!
Vliegengordijn a 70 euro besteld. Bleek kwalitatief echt onder de maat. Retour gestuurd niets meer gehoord. Gebeld maar een eeuwige voicemail dat het bedrijf alleen tussen 10:00 en 17:00 bereikbaar is. Gemaild maar wederom geen reply.
we hebben een pakje teruggestuurd en geen cent teruggekregen - tot nu toe - 2 maanden later
Duurt heel lang voor dat je antwoord krijgt en nemen de telefoon niet op
Zit al meer dan een week te wachten op mijn bestelling. Heb vandaag (vrijdag) 15.00 geprobeerd te bellen, maar dan krijg ik een bandje te horen dat ze alleen op werkdagen tussen 9 en 17 uit bereikbaar zijn...
Ik heb nog altijd geen bestelling ontvangen zonder feedback Ik ben totaal niet tevreden
Artikel nog niet ontvangen.
Bestelling gedaan, na vele dagen bericht niet leverbaar
Een week geleden vliegengordijn besteld, en nog steeds niet binnen. Gebeld maar telefonisch niet bereikbaar....
Super slechte service
Doordat ik zelf naar informeerde kwam ik erachter dat het bestelde artikel niet meer in de handel is. Schandalig slecht dus!
Ik heb het gordijn nog steeds niet ontvangen. Op dezelfde dag ook bestellingen bij de Hema en het Kruidvat gedaan en deze werden na 2 dagen bezorgd.
Waardeloos vliegengordijn, veel te licht materiaal en dat voor 45 euro. Om te zien of ie goed hangt heb ik m op maat moeten knippen aan de onderkant...tja, dan kan je dus niet retourneren. Spijt van de aankoop!