vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.23/5.00

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Bestelling kon niet geleverd worden. Uitverkocht. Als het door mij betaalde bedrag spoedig wordt teruggestort ben ik helemaal tevreden. Met vriendelijke groet Iet Polman
Gordijn zou zwaar zijn maar heeft weinig wind nodig om op te waaien. Strengen hangen te veel uit elkaar ook doordat er kronkels in de strengen (blijven) zitten die er niet uitzakken. Vliegen en muggen blijven lachen met dit procuct. Veel geld voor een wegwerpartikel want dat gaat het worden. Levering was correct.
Ik bestel twee gordijnen en na de voltooide bestelling blijkt er eentje niet leverbaar te zijn! Dit kan gebeuren, er wordt mij gevraagd wat ik wil, degene die er wel is of wellicht een ander product erbij. Mijn vraag was of ik een ander erbij kon krijgen welke wel op voorraad zou zijn. Krijg ik als antwoord dat ik op de site moet kijken... Tja dat deed ik al, bestelde en vervolgens was het niet op
Jammer dat ik na een week pas krijg te horen dat het product niet meer op voorraad is terwijl er wordt geschreven dat het een dag later wordt geleverd bij bestelling voor 16.00 uur.
De sliertjes hangen te ver uit elkaar en ze hangen niet goed uit. Hangt nu een week maar hangen niet mooi recht naar beneden.
Snelle levering, doos was echter open geweest ... geen bevestigingsmateriaal aanwezig. Geen gebruiksaanwijzing aanwezig
Pakket is niet thuis bezorgd, terwijl ik gewoon thuis was. Berzorger zegt tegenovergestelde maar dit is een leugen! Dus onvoldoende service en gordijn zag er op foto anders uit!
Goede snelle service maar niet wat ik wilde helaas