vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.23/5.00

356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

geen beschrijving erbij hoe je het beste het vliegengordijn kunt samen stellen
Nvt
Zeer moeilijk tot niet te bereiken. Telefonisch al helemaal niet en via mail ook niet binnen de 24 uur wat ze aangeven. Jammer, hierdoor wantrouwen gekregen na het lezen van de andere beoordelingen. Vandaag bericht gekregen dat mijn aankoopbedrag terug betaald gaat worden. Ook via Klarna bericht gekregen tot terugbetaling. Heel netjes geregeld. Jammer van jullie slechte bereikbaarheid. Moeten jull
Zou binnen 24 uur geleverd zijn omdat het op voorraad Was Maar heeft toch echt 4 dagen geduurd
Ik miste de handleiding bij het artikel
Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis, maar dat was niet zo. Dan moet je het ook niet op de website zetten. Je kan het op Corona gooien, maar dan moet je dat er op je website bij zetten.
Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakke
Het vliegengordijn is mooi qua kleur en voldoende lengte. Ook houdt het de meeste vliegen tegen. Strengen zaten bij uitpakken aan elkaar geplakt en moesten losgetrokken worden. Rafelt ook enorm na op maat te hebben geknipt. Dichtgenaaid maar toch nog veel pluizen.
Snelle reactie op vragen en snelle levering, daar valt niets over te zeggen. Het enige minpunt vind ik dat de lengtes van het gordijn zeer onregelmatig en te kort zijn. Het gordijn dient eerst uit te hangen voordat je echt kunt zien wat de daadwerkelijke lengte is. Op voorhand is me aangegeven dat de garantie vervalt bij het inkorten van de breedte maar ik mag er toch wel vanuit gaan dat de lengte
Ok met vier strips aan de bovenzijde houd het niet Dus vast geplakt aan de bovenkant
Op de foto leek het dat de strengen dichter op elkaar zaten. Dit moet een zwaar vliegengordijn zijn maar de pvc strengen zijn er soepel. Het niet helemaal wat ik er van verwacht had. Er kan een betere omschrijving van het artikel bij de foto staan.
Levertijd langer dan verwacht
Err zat geen bevestiging materiaal bij.
Het vliegengordijn is voor ons geen goede optie
Was goed, een 7
Het bestel gemak overzicht op de website en leversnelheid is heel goed. Geen klagen over. Enkel de kwaliteit van het geleverde product, een pvc vliegengordijn, is tot op heden een drama. Wacht nog even af of de kwaliteit, het buiten houden van de vliegen, na uithangen verbeterd voordat ik mijn mening over de service ga geven. Dat zal gaan blijken als de kwaliteit van het scherm niet verbeterd.
Niet de volgende dag geleverd zoals de site beweerde
Jammer dat het gordijn niet netjes in te korten is. Dichtbranden met een aansteker voelt een bertje als een houtje-touwtje constructie. Verder op zich goed.
Het vliegengordijn valt mij tegen. De foto waarvan ik hem besloot te kopen leek mij dat de draden veel dikker waren en dat ze dichter naast elkaar zouden zitten. Ze klitten aan elkaar waardoor er genoeg ruimte is voor de insecten.Ik kan niks over de service zeggen daar ik die nog niet benaderd heb. Ik wilde het een week de tijd geven en dat is het over 2 dagen. Maar ben ontevreden.