vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.32/5.00

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Via Google bij vliegengordijncenter.nl gekomen en een pvc gordijn besteld. Zeer snel geleverd. Tevreden over de kwaliteit, eenvoudig op te hangen, foto was echter niet duidelijk maar het zijn platte slierten, eigenlijk de ouderwetse vliegengordijn van vroeger met de gekleurde slierten maar deze zijn dan transparant en stuk steviger van kwaliteit. Prijs vond ik ook zeer prettig.
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Artikel nog niet ontvangen.
Bestelling keuze voldoende, verschillende maten waren er aanwezig. Goed verpakt aan gekomen en zo makkelijk om ze op te hangen. Heb voor de voor en achter deur gekocht zodat vliegen buiten blijven. Tip onderkant bij geknipt juiste hoogte en met aansteker plastic dicht gebrand. Werkt perfect!!
Snelle levering van het product. Uiterlijk van het product zelf viel mij iets tegen maar dat komt omdat ik er een andere verwachting van had. Ik dacht dat de draden iets dikker waren en wat dichter bij elkaar zouden zitten. We gaan het wel gewoon gebruiken en dan zal de ervaring het leren.
Netjes en snel geleverd. Alleen jammer dat de pakket bezorger het er gewoon neer zet als er niemand thuis is!
Ziet er goed uit. Ben tevreden. Ben al oud en niet handig met deze electronica dus verder geen commentsar.
ik zou alleen adviseren om bij een bestelling er bij zetten hoe je iets retour kan doen dat mis ik
het gordijn is prachtig Ik had er alleen een paar recerve hulsjes en haakjes bijgevoegd
Precies zoals op de foto, snelle levering, duidelijke informatie over mijn bestelling
Makkelijk te monteren en doet wat er van verwacht wordt, en dat voor die prijs !
Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden over de status van verzending
Prijs /kwaliteit verhouding is goed. Materiaal is goed. Snelle levering.
Geeft veel licht door en dat is ook er prettig voor donkere ruimtes
Goede en snelle levering. Heb een 2e besteld voor de andere deur
Zeer goede communicatie en zeer snelle afhandeling en levering.
duidelijk , snelle service en product beviel goed.
Snelle levering en gordijn is van goede kwaliteit
opdracht goed uitgevoerd. alleen bezorging niet.
Makkelijk goed op de hoogte gehouden levering
Misschien iets dichter bij elkaar de kralen
Alerts goed geregeld bezorgingen op tijd