vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.32/5.00

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Via Google bij vliegengordijncenter.nl gekomen en een pvc gordijn besteld. Zeer snel geleverd. Tevreden over de kwaliteit, eenvoudig op te hangen, foto was echter niet duidelijk maar het zijn platte slierten, eigenlijk de ouderwetse vliegengordijn van vroeger met de gekleurde slierten maar deze zijn dan transparant en stuk steviger van kwaliteit. Prijs vond ik ook zeer prettig.
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

-produkt is als omschreven en perfect - enige nadeel is de levertijd duurt langer dan men aangeeft
Vlugge afhandeling van de bestelling en correct
Geen idee
Telefonisch onbereikbaar. Ik wil mijn bestelling terugsturen maar aanmelden daarvoor lukt niet!!!!
Alles is zoals ik gehoopt heb
Snelle bezorging. Mooi vliegengordijn
Goede prijs / kwaliteit
Snelle en accurate levering.
Klantenservice kan beter
Ondanks dat het vliegergordijn niet op voorraad was is de afhandeling van het retour storten bedrag snel gedaan, perfect!
Prima prijs Levering zou sneller mogen
Snelle levering en pvc vliegen gordijn is een mooi producten voldeed volledig aan de verwachtingen.
Alles perfect