vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.32/5.00

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Via Google bij vliegengordijncenter.nl gekomen en een pvc gordijn besteld. Zeer snel geleverd. Tevreden over de kwaliteit, eenvoudig op te hangen, foto was echter niet duidelijk maar het zijn platte slierten, eigenlijk de ouderwetse vliegengordijn van vroeger met de gekleurde slierten maar deze zijn dan transparant en stuk steviger van kwaliteit. Prijs vond ik ook zeer prettig.
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Vliegengordijn a 70 euro besteld. Bleek kwalitatief echt onder de maat. Retour gestuurd niets meer gehoord. Gebeld maar een eeuwige voicemail dat het bedrijf alleen tussen 10:00 en 17:00 bereikbaar is. Gemaild maar wederom geen reply.
Zit al meer dan een week te wachten op mijn bestelling. Heb vandaag (vrijdag) 15.00 geprobeerd te bellen, maar dan krijg ik een bandje te horen dat ze alleen op werkdagen tussen 9 en 17 uit bereikbaar zijn...
Telefonisch onbereikbaar. Ik wil mijn bestelling terugsturen maar aanmelden daarvoor lukt niet!!!!
we hebben een pakje teruggestuurd en geen cent teruggekregen - tot nu toe - 2 maanden later
Ik heb nog altijd geen bestelling ontvangen zonder feedback Ik ben totaal niet tevreden
Duurt heel lang voor dat je antwoord krijgt en nemen de telefoon niet op
Bestelling gedaan, na vele dagen bericht niet leverbaar
Artikel nog niet ontvangen.
Waardeloos vliegengordijn, veel te licht materiaal en dat voor 45 euro. Om te zien of ie goed hangt heb ik m op maat moeten knippen aan de onderkant...tja, dan kan je dus niet retourneren. Spijt van de aankoop!
Ik heb het gordijn nog steeds niet ontvangen. Op dezelfde dag ook bestellingen bij de Hema en het Kruidvat gedaan en deze werden na 2 dagen bezorgd.
Retourzending een week geleden retour gestuurd. 1. Nog geen reactie gekregen op mijn e-mail. 2. Nog niet het aankoopbedrag retour ontvangen.
Doordat ik zelf naar informeerde kwam ik erachter dat het bestelde artikel niet meer in de handel is. Schandalig slecht dus!
Super slechte service
ik heb een bestelling geplaatst maar geen reactie of levering ontvangen,daarna heb ik een mail gestuurd naar de klanten service maar ook daar geen reactie van ontvangen, komt dit doormiddel van de situatie van het coronavirus of?? hoe ik het product kan afbestellen dat weet ik niet, maar ik zit er niet meer op te wachten. vriendelijke groeten.W van Dongen
Geachte, Ben absoluut niet tevreden over levering van Vliegengordijn. Ik heb van jullie een mail gekregen dat product is verstuurd naar DPD. Heb nog altijd niets ontvangen. Gelieve mij iets te laten weten aub. Slechte ervaring voor mijn eerste bestelling. Groetjes, Marcel.
Levering keurig op tijd, niets op aan te merken. Helaas de verkeerde maat ontvangen. Kan gebeuren. Echter is Vliegengordijnencenter telefonisch niet bereikbaar en reageren ze niet op e-mails voor een retourlabel en het omruilen voor de maat die we hebben besteld.
Al geruim twee weken aan het achten op bestelling. Telefonisch niet bereikbaar (wat wel wordt aangegeven op site en op het antwoordbandje) + geen reactie op mail gekregen. Na ruim twee weken niets geleverd en totaal geen reactie gekregen.
Ik kan het niet beoordelen, ik heb nog steeds niets binnen. En heb vrijdag gebeld om 14.00 uur maar ze waren niet bereikbaar.... baal hier best wel van
bestelling geplaatst en nooit iets ontvangen. Ook wordt er niet gereageerd op e-mails, en telefonisch zijn ze niet te bereiken.
Klacht ingediend maar nog geen reactie ontvangen. Nul sterren dus.