vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.32/5.00

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Via Google bij vliegengordijncenter.nl gekomen en een pvc gordijn besteld. Zeer snel geleverd. Tevreden over de kwaliteit, eenvoudig op te hangen, foto was echter niet duidelijk maar het zijn platte slierten, eigenlijk de ouderwetse vliegengordijn van vroeger met de gekleurde slierten maar deze zijn dan transparant en stuk steviger van kwaliteit. Prijs vond ik ook zeer prettig.
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Ik bestel twee gordijnen en na de voltooide bestelling blijkt er eentje niet leverbaar te zijn! Dit kan gebeuren, er wordt mij gevraagd wat ik wil, degene die er wel is of wellicht een ander product erbij. Mijn vraag was of ik een ander erbij kon krijgen welke wel op voorraad zou zijn. Krijg ik als antwoord dat ik op de site moet kijken... Tja dat deed ik al, bestelde en vervolgens was het niet op voorraad!! Dus om gelijk koe bij de horens te vatten vroeg ik welke er wel op voorraad was, helaas werd ik hierbij niet gehoord... heb mijn bestelling maar afgezegd
Jammer dat ik na een week pas krijg te horen dat het product niet meer op voorraad is terwijl er wordt geschreven dat het een dag later wordt geleverd bij bestelling voor 16.00 uur.
Pakket is niet thuis bezorgd, terwijl ik gewoon thuis was. Berzorger zegt tegenovergestelde maar dit is een leugen! Dus onvoldoende service en gordijn zag er op foto anders uit!
De sliertjes hangen te ver uit elkaar en ze hangen niet goed uit. Hangt nu een week maar hangen niet mooi recht naar beneden.
Snelle levering, doos was echter open geweest ... geen bevestigingsmateriaal aanwezig. Geen gebruiksaanwijzing aanwezig
Goede snelle service maar niet wat ik wilde helaas
Foto op website voldoet niet. Product is anders dan op foto. Slechte zaak. Daardoor moest ik product retourneren op eigen kosten.
De kattenstaart is slecht van kwaliteit Hij pluist erg en de rail is meteen kapot( echt poppenspul) Erg jammer
Dit artikel voldoet totaal niet. Een erg slecht systeem en niet geschikt voor een gezin met meerdere mensen.