vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.32/5.00

333 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben keurig een bericht van Vliegengordijn.nl ontvangen dat ze niet aan de gewenste leverdatum kunnen voldoen. Voor ons geen probleem. Toen een bericht ontvangen wanneer het produkt kon worden geleverd. Deze datum is keurig bevestigd. Het gordijn is op inderdaad op deze datum thuis afgeleverd
Verder lezen

Je krijgt een bericht dat het bezorgd is op je eigen adres. Pakketje nergens te bekennen , geen briefje in de bus. Neem je contact op met de klantenservice van DPD. Die kunnen niks voor je betekenen en zeggen dat het afgeleverd zou moeten zijn. Later blijkt dat het pakket een aantal huizen verderop in een aanhanger in is gedumpt die van uit de straat toegankelijk is. Ik vind dit geen pakket bezorging maar pakket dumping! Klanten service is telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje dat ze telefonisch gesloten zijn. Je kan bellen tussen tijd A en tijd B. Meerdere malen geprobeerd in dit tijd vak, maar bandje blijft en geen contact met de klanten service. Het product is van goede kwaliteit en makkelijk te monteren dankzij de voorbeelden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Sorteren relevantie
Jammer dat dit vliegengordijn niet verdekt kan worden bevestigd. De draadjesgordijnen sluiten niet strak tegen elkaar aan en bovendien duurt het veel langer dan 48 uur voordat het gordijn strak hangt.
Supersnelle levering en helemaal blij met het vliegengordijn. Met een deuropening van 100 bij 270 cm is het best lastig een goed gordijn voor een redelijke prijs te vinden, maar het is gelukt!
Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis, maar dat was niet zo. Dan moet je het ook niet op de website zetten. Je kan het op Corona gooien, maar dan moet je dat er op je website bij zetten.
Alles perfect verlopen, duidelijk en accuraat!! Helaas was het product niet wat ik ervan verwacht had, maar dat ligt aan mijzelf.
Wel veel werk het monteren van de strings naar alles ruimschoots voldoende maar voldoet ook aan de verwachting. Geen gezoem meer.
kwam een half buisjes te kort er de bevestigings schroeven zaten bij de ophang haken in vondt ik dus te laat
Snelle reactie, stipte levering, was allemaal tip top in orde, dus geen commentaar.
zware kwaliteit besteld, bleek ook echt zware kwaliteit te zijn, dus tevreden.
Kan ik nog geen oordeel over geven , heb hem pas een week !
Snelle levering. Mis alleen de bevestingshaken/materialen!
Helemaal perfect, goede prijs snelle levering.
Snelle en goede service. Net teveel mailtjes.
Ik miste de handleiding bij het artikel
goed product snel geleverd en niet duur.
Zeer overzichtelijke site Top product
Verpakking beter was open gescheurd
Snelle levering en goed product
Hielden me goed op de hoogte
uitmuntende communicatie