vliegengordijnencenter.nlBeoordelingen

Tim Koppen

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

4.19/5.00

357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vliegengordijnencenter.nl

Het gordijn moet nog opgehangen worden en dat gebeurt pas tegen de zomer denk ik. Maar de levering was snel dus goed
Tevreden
Ik ben benaderd dat het vliegengordijn wat ik besteld had niet meer met de kleur die ik besteld had op voorraad was. Dus per ommegaande een andere kleur besteld. Dit is perfect gelopen.
Levering dag later dan aangegeven. Klantenservice reageert niet binnen aangegeven periode (24 uur). En web-pagina voor retourzending is niet klantvriendelijk. Productbestelling online staat standaard op doe het zelf. Pas bij ontvangst zag ik dat ik actief had moeten aangeven dat ik kant en klaar product had willen hebben. Mijn fout, maar ik zag het niet (en ik bestel veel online)
Zitten te weinig halve grijzen bij .
Geen leveringsbevestiging gekregen. Uiteindelijk het postpunt toch een keer gebeld : pakket was al meer dan een week geleverd. Track & trace zei dat het nog moest verstuurd worden. Inhoud is niet wat verwacht werd, is een knutselpakket ipv afgewerkt product Jammer....
Als ik een vliegengordijn bestel, verwacht ik een bruikbaar vliegengordijn. En niet een doos met 3000 ijzeren klemmetjes en 3000 plastieken hulzen die ikzelf één voor één in mekaar moet zetten . Op die manier was de inhoud 10 euro waard en geen 75. Op zijn minst kan men de klant hiervan verwittigen bij aankoop.
Snel geleverd en goede kwaliteit!
Het product zelf heb ik nog niet in handen gehad, daar ik deze terug gestuurd heb.
Bestelling kon niet geleverd worden. Uitverkocht. Als het door mij betaalde bedrag spoedig wordt teruggestort ben ik helemaal tevreden. Met vriendelijke groet Iet Polman
geen comentaar
Snel geleverd, mooi gordijn
geen beschrijving erbij hoe je het beste het vliegengordijn kunt samen stellen
Prima product, kleurig op tijd geleverd. Postbezorger had pakket op de oprit gelegd, omdat we niet thuis waren. Dat had hij niet moeten doen.
Ja blij mee alleen kleine domper is we hebben het veel te kort geknipt dus weten nog niet zeker of hij blijft hangen enorm balen dus hopen dat hij nog uitgaat hangen
Prima gordijn.
Prima product, makkelijk te monteren, snelle levering.
Alle materialen aanwezig en het resultaat is prima.
Geen commentaar