vliegengordijnencenter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
vliegengordijnencenter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vliegengordijnencenter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

81 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Wij zijn niet erg handig, dus eerst proberen te zoeken op internet welke ophanging wij nodig hadden. Dit stond prima op de website. Toch nog een beetje gereserveerd, maar dat was niet nodig! Ontvangen na 3 dagen. Prima verpakt. Paste precies en uitstekend op lengte. Degelijke kwaliteit. Dus zeer Tevreden!

5 jul. 2022
2 artikelen die bij elkaar horen waren op voorraad en zouden binnen enkele dagen geleverd worden. Na 10 dagen maar gebeld. 1 artikel bleek niet leverbaar en geld was terug gestort zonder bericht via e-mail oid. Andere zou nog geleverd worden. Kan ik niks mee zonder het 2e artikel. Alles geannuleerd. Slechte communicatie. Mevrouw aan telefoon was wel vriendelijk en behulpzaam.

Beoordelingen voor vliegengordijnencenter.nl

12 okt. 2022
Goede service achteraf bij een nabestelling
2 jun. 2022
Fijne webshop die goed te bereiken is. Vliegengordijn hangt perfect. Ik had een aantal hulzen te weinig in een bepaalde kleur om mijn motief af te maken, maandag gebeld en dinsdag meteen in huis!
30 jun. 2022
Heel behulpzaam, pakje werd de volgende dag ontvangen, maar paste helaas niet, ik bleek een wat ouder model te hebben en dus bestaan de haakjes niet die ik nodig heb, erg jammer..
20 mei 2022
Het vliegengordijn hangt mooi. Alleen over DPD ben ik niet te spreken. Als ze het pas na 8 dagen bezorgen op 'n DPD adres dan is er toch iets mis met de chauffeur.
12 apr. 2022
Gordijn in de verkeerde kleur besteld. Dit aangegeven. Het werd onmiddellijk opgelost. 2 Dagen later hing de juiste kleur al op! Mooie kwaliteit.
9 jul. 2022
Levering volgens afspraak. Hoewel de kleur afwijkt van het plaatje op de website. Is dit wel de kleur die heel goed matcht.
2 jun. 2022
Snelle levering. PVC vliegen gordijn is mooi afgewerkt en makkelijk op te hangen. En laat het licht goed door! Aanrader!
12 jul. 2022
Op tijd, kualiteit zoals verwacht -stevig stof en goed plakkende plakbandjes-, de magneetjes werken prima!
19 aug. 2022
Mooi stevig vliegengordijn. Laat goed licht door. Echt transparant, goede aankoop.
8 jun. 2022
Snelle levering, keurig verpakt. Product erg goed en makkelijk te monteren. Super blij mee
27 mei 2022
Snelle en correcte afhandeling van bestelling prijs kwaliteitsverhouding perfect.
23 jul. 2022
Ben netjes geholpen toen ik het wilde retourneren. Heb nu een andere besteld
6 jun. 2022
Na foute bestelling van mij werd het door Vliegergordijn prima opgelost
27 aug. 2022
Snelle.levering. goede kwaliteit eenvoudig op te hangen. Aanrader
17 jul. 2022
van Rob P.
Vliegengordijn voor scherpe prijs besteld. Snel bezorgd. Dus Top.
7 jul. 2022
Precies wat ik er van verwacht had. En snelle levering, super
22 jun. 2022
Netjes verzonden ,makkelijk aanpasbaar en makkelijk montage
7 aug. 2022
snelle levering, item was precies volgens de beschrijving.
25 jun. 2022
Alles volgens verwachting, prima gordijn, prima levering.