cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.561 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2013
cecil.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

29 jul 2023
Bestellen en betalen en retourneren gaat erg makkelijk. Geen problemen er mee gehad. En als de retourzending wat lang duurt voor het geld terug is dan wordt je door de klantenservice netjes geholpen.
9 jul 2023
Kleding ziet er vaak leuk uit, maar als ik het dan aan heb valt het toch soms wat tegen. Er is hier in de buurt geen Cecil winkel, dus ik bestel regelmatig iets, maar stuur ook weer artikelen terug.
Antwoord van cecil.nl
Bedankt voor uw commentaar Hallo beste Street CECIL klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en reacties van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
21 aug 2023
Keurige en vrij snelle financiële afhandeling ook bij retourneren. Milieuvriendelijke maar ook vrij sterke verpakkingen. Kleurige/fleurige kleding die ook vrij sterk is en comfortabel om te dragen.
22 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent en zouden blij zijn als u ons de volgende keer 5 sterren geeft. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
9 jul 2023
De prijs/kwaliteit is prima in orde. Het is ook heel fijn dat de maten die worden opgegeven altijd kloppen. Valt de kleding groter of kleiner uit staat het er altijd bij en pas je je maat aan.
20 mei 2023
Snelle bezorging, retourzending(wat zelden nodig is😉) verloopt soepel en retour ticket bijgevoegd. Koop mijn broeken al jaren bij Cecil onze-line, pasvorm voor mij maat 34/30 altijd goed 👍🏻
15 aug 2023
De broek was op tijd gebracht helaas te groot ik heb hem terug gestuurd en hoop dat ik een maat kleiner teruggestuurd krijg. De andere broek was al een kleinere maat en zit goed dankjewel
16 aug 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Helaas is een directe omruiling om technische redenen niet mogelijk. U kunt het ongeschikte artikel gratis retourneren en gewoon een vervangende bestelling plaatsen. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
22 mei 2023
Alles is wat je ervan verwacht. De informatie die erbij staat klopt (valt iets kleiner of groter) de kleuren zijn hetzelfde als dat je verwacht en de levering is snel. Goede kwaliteit.
24 aug 2023
Mooie broek. Ook is de combinatie van een broek die in de taille netjes aansluit en die op de billen niet trekt fijn! Prijs kwaliteit verhouding is nu in de uitverkoop zeer gunstig!
WV
WPH V.
Beltrum
4 aug 2023
Snelle levering, mocht je toch evt moeten ruilen dan zijn alle retour benodigdheden al toegevoegd...je hoeft alleen maar in te vullen en retour stikker plakken en posten natuurlijk
JH
Janka H.
Utrecht
26 sep 2023
Hele goede service, snelle levering en gemakkelijk retourneren. Dit laatste is fijn, omdat voor wat betreft de term 'valt groter uit' het moeilijk is om de goede maat te bestellen.
DH
Debby H.
amsterdam
12 okt 2023
Artikel was niet voorradig. Mailtje gestuurd zodra dit er weer zou zijn. Binnen twee dagen was het artikel er weer. Meteen besteld en in een paar dagen had ik het artikel in huis
2 shirts besteld via de website. 1 shirt prachtige kwaliteit. Het 2de(notabene duurdere)shirt is helaas een vreemde stugge kwaliteit, waar ik niet tegen kan. Dus teruggestuurd.
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL-klant, bedankt voor je feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Zo hoort het ook. Het is jammer dat de goederen die je hebt besteld niet aan je verwachtingen voldeden. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Omdat uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben we ze doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en u een prettige dag toewensen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
7 okt 2023
Prima vest. Prachtige kleuren. Alleen de bezorging laat te wensen over. Bij welk postnl punt? Zelf uitzzoeken waar. uiteindelijk bij het derde adres een eind verderop gevonden
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw suggesties en ideeën voor verbetering zijn erg belangrijk voor ons en zijn al doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij waarderen de opbouwende kritiek en hopen je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je CECIL Service Team
8 jul 2023
alles goed gegaan behalve dat ik op de dag van mijn bestelling 2x korting zou krijgen wat ook bevestigd werd, maar ik had al 57,98 betaald, wat eigenlijk 46,78 had moeten zijn
Antwoord van cecil.nl
Hallo, beste CECIL-klant, Bedankt voor uw beoordeling en voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en feedback van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen.We vragen je direct contact op te nemen met onze klantenservice met je verzoek, zodat zij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Uw CECIL Service Team
2 jul 2023
Ik heb geen makkelijk figuur toch vind ik altijd weer iets wat mij staat bij Cecile. De stoffen zijn mooi , je krijgt wat er beloofd wordt en altijd binnen een paar dagen .
8 jun 2023

Prima webshop

Cecil vind ik een prima webshop met leuke kleding van goede kwaliteit. Levering op tijd, je wordt goed op de hoogte gehouden via mail. Mijn retourzending verliep ook goed.
8 jun 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team.
2 jun 2023
Keurig verpakt en snel bezorgd! Retourneren gaat ook gemakkelijk, wel jammer dat het zo nu en dan moet. Meestal weet je je maat en passen de artikelen die je bestelt.
CP
Carla P.
Angeren
16 jun 2023
Zo’n prachtig mooie modezaak , ook online. Ik koop hier graag🤭🤭 , te vaak volgens mijn man😂😂 Altijd correcte levering, zelden maak ik het mee dat wat uitverkocht is
29 aug 2023
Mijn bestelling was op tijd het zou 1 a 3 werkdagen duren en dat klopte Als je een pakje terug stuurt heb je zonder te klagen je geld terug dat is ook een + punt.
CP
Carla P.
Angeren
9 jul 2023
Cecil is een geweldige modezaak , in de winkels en online krijg je een fijne service. De kwaliteit is altijd van de kleding is super. Snelle en correcte levering