cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.561 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2013
cecil.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

AM
A.M. M.
Kattendijke
11 apr 2023
Netjes op de hoogte gehouden qua levering. Supermooi product voor relatief 'goede' prijs. Blouse mooier dan verwacht en klimaatneutraal!
2 apr 2023
website iets sneller maken, nadat een artikel is bekeken. Dus meteen terug naar items en niet eerst alle kleuren opnieuw laten zien.
15 sep 2023
Erg goed. Weet op dit moment niet wat er zou moeten verbeteren, behalve wat ik opnorijs zou stellen alles met afneembare capuchon.
8 okt 2023
Snelle levering, zoals altijd! Heb iets teruggestuurd en had binnen een paar dagen mijn geld terug, top! Meteen weer iets besteld.
21 sep 2023
Mooie kleding voor een goede prijs. Ook fijn dat ze kleding hebben in kleuren die niet in de mode zijn. Maten zijn goed omschreven
2 apr 2023
zeer snelle afhandeling en keurig verzorgd zeker ook het verzekerde gedeeelte en de eventuele retourzendig perfect geregeld!!!!!!
8 jul 2023
De kleding van Cecil blijft mooi en zit goed en is modieus met altijd een klein detail die je bij andere kleding vaak niet ziet.
13 mei 2023

Graag groter dan XXL

Antwoord van cecil.nl
13 mei 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre E-Mail. Wir werden uns schnellstmöglich um Ihr Anliegen kümmern. Herzliche Grüße, Ihr CECIL Kundenservice Original E-Mail ------------------ sandra.van.der.velden@solcon.nl sandra.van.der.velden@solcon.nl Bewertung 4 Graag groter dan XXL Jullie grootste maat is XXL. Grotere vrouwen profiteren ook graag van jullie goede pasvorm en stijl. Ga een paar maten groter! Aktueller Kommentar von sandra.van.der.velden@solcon.nl, 13/05/2023 16:10 Bewertungsdetails Erstellt am 13/05/2023 16:10 Bearbeitet am Kanal cecil.nl Referenz 29249661 Transaktionsdatum Event
AF
Anneke F.
Heemstede
20 mei 2023
Leuke collectie, milieuvriendelijke verpakking, goede bezorgservice. Ben erg blij met verkoop van zomervesten met korte mouw.
9 jul 2023
Ik had een vest besteld ,maar die was te groot heb ik retour gedaan als ik weer op nieuw bestel dan krijg ik geen korting .?.
Antwoord van cecil.nl
Hallo, beste CECIL-klant, Bedankt voor uw beoordeling en voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen met ons te delen. Neem rechtstreeks contact op met onze klantenservice om uw verzoek te verduidelijken, zodat zij u kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Uw CECIL Service Team
MS
26 jul 2023
Snel bezorgd, en via Klarna een prima financiële afwikkeling. Kleding van Cecil ziet er prima uit en past ook meestal goed.
LD
LAT d.
wADDINXVEEN
20 jul 2023
Alles is naar wens verlopen. Alleen de verzending viel tegen. Het duurde wel 5 dagen voordat ik het pakket in handen kreeg.
1 okt 2023
Gemak dient de mens. Meestal is het product naar wens en als dat niet zo is, kun je het product gemakkelijk terugsturen.
11 jul 2023
Duidelijke voorwaarden, snelle levering en goede retourafhandeling. Kleding ziet eruit zoals wordt afgebeeld en beschreven
3 apr 2023
Goede beschrijving bij producten. Toezending duurt gewoonlijk 2-3 dagen. Betaling en retour gaan tot nu toe altijd goed.
16 apr 2023
goede kwaliteit, veel zorg met de verzending terugsturen geen probleem.Prima geregeld Aller belangrijkste: Vertrouwen !!!
1 jul 2023
Mooie kleding. Goed van kwaliteit. Beschrijving en maatvoering duidelijk. Snel en goed verpakt verstuurd en bezorgd.
21 mei 2023

Altijd iets moois!

Regelmatig leuke aanbiedingen, voldoende keuze voor meerdere leeftijdsgroepen, en fijne kwaliteit van kleding/stoffen.
26 jul 2023

Mooie kwalishirts ontvangen

Mooie kwaliteit shirts ontvangen. Ruim op tijd, goed verpakt. Ook de verwerking van de retourzending ging uitstekend.

Hele top!

De snelle mail nadat het artikel in eerste instantie niet meer voorradig was, daarna toch de levering en prima pasvorm