cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

18 jul 2023
Mooie en betaalbare kleding. Gemakkelijk te bestellen en goede levering. Fijn dat achteraf kan worden betaald.
LD
LAT d.
wADDINXVEEN
8 jul 2023
Jammer dat de levering wat langer op zich liet wachten deze keer. Producten waren goed. Service was ook prima.
19 jul 2023
Mooie kleding voor mij, alleen jammer dat er in Tilburg, Breda, Oosterhout, den Bosch geen winkel meer is.
19 jul 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw gegevens doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
13 jul 2023
Compliment voor snelle levering en creditering cq terugbetaling van 1 van de 2 producten (niet de goede maat)
25 jul 2023
Hoi heb alleen een compliment .alles gaat altijd netjes en op tijd bezorgt .top vriendelijke groet Roelie
7 jun 2023
Mooie collectie, snelle bezorging en prettige manier van retourzending. Echt heel goed geregeld allemaal.
18 jun 2023
Het bevalt altijd goed maar bij sommige shirts zijn de mouwen strak tegen woordig zit veel verschil in ××l
Antwoord van cecil.nl
Geachte CECIL klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
LD
LAT d.
wADDINXVEEN
20 mei 2023
Goede service, goed materiaal, alles behouden. De verzending duurde wat langer dan gewoonlijk. 5 dagen….
7 jul 2023
Cecil is een vd weinige merken die ook goed past bij 'gevulde' vrouwen. Goede prijs kwaliteitverhouding!
24 jun 2023
5 shirts toegestuurd gekregen, alle 5 gehouden omdat ze en goed passen en alle 5 leuk en betaalbaar zijn
14 mei 2023
Netjes op tijd bezorgd en kleding goede kwaliteit. Matentabel klopt precies met mijn lichaamsafmetingen.
KP
Katja P.
Haarlem
17 mei 2023
Bestelling prima afgehandeld. Helaas het bestelde retour moeten zenden. Terugbetaling snel afgehandeld.
AT
Astrid T.
Utrecht
3 sep 2023

Uitstekende online winkel!

Iedere bestelling is correct en retourneren en terugbetaling gaat altijd goed. Zeer betrouwbare site.
2 aug 2023
Het assortiment is onovertroffen maar de informatie over de leverdatum wordt wel heel vaak bijgesteld.
2 aug 2023
Hallo beste CECIL-klant, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat de bezorging van uw bestelling via PostNL vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Uw CECIL Service Team.
SP
Sanne P.
UTRECHT
27 mei 2023
Mooie kleding, leuke kleuren, en super aanbiedingen wanneer de gewone prijzen buiten je budget liggen.
18 mei 2023

Correcte service

Snelle levering, producten zijn altijd netjes verpakt en nooit geen problemen met eventuele retouren.
4 mei 2023
Mooie collectie draagbare mode en is er iets niet in orde: de service is top! Al jaren tevreden klant!
4 aug 2023
Maat klopt bijna altijd . Daarom is het ook fijn bestellen, anders vervelend als je moet terugsturen.
MB
M B.
SCHEEMDA
23 jun 2023
Ik heb niets te klagen ,, super service met zending , retour en terug storting, Het bevalt me super
23 jun 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
JT
J.W. T.
Heemskerk
Koop al jaren bij Cecil, en deze internet levering was in 1 woord Perfect. Snel en zorgvuldig. PRIMA.