cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

19 okt 2023
17 okt 2023
Goede kwaliteit en snelle & zorgvuldige bezorging
Goede en snelle levering
17 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Jouw positieve feedback is erg waardevol voor ons. We hopen dat we je kunnen blijven inspireren bij je volgende aankoop. Als je ons opnieuw beoordeelt, ontvangen we graag 5 sterren van je. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
Zeer tevreden
17 okt 2023
de kwaliteit is goed en het draagt heel fijn. de pasvorm is ook goed
IZ
Irma Z.
Roelofarendsveen
Helemaal tevreden 😊
RS
Ria S.
Vierhuizen
16 okt 2023
Heb nog niets ontvangen, zou 13-10 bezorgd worden.
16 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
15 okt 2023
Net zoals bij andere webshop, de keuze achteraf betaling zoals riverty
16 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, wij waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Je positieve feedback is zowel een stimulans als een bevestiging voor ons. Het zou ons een genoegen zijn je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je CECIL Service Team
15 okt 2023
ze doen wat ze beloven en de kwaliteit is prima
15 okt 2023
voor mijn idee weinig. Het is altijd dik voor elkaar.
15 okt 2023
Casual kleding van goede kwaliteit.
Nvt
VM
vera m.
Groningen
15 okt 2023
Goede kwaliteit en veel.mooie variaties
14 okt 2023
Vlot en snel/goed geregeld. Prima afhandeling
14 okt 2023
Tot nu toe dik tevreden