cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

3 mei 2023
De maten kloppen helemaal niet. Vooral eigen merk van Cecil valt twee maten groter uit. Er is heel weinig is de maat S. Ik ontving nu een witte broek die al gedragen is 😏, de kreukels zitten erin. Bestelde ik met korting, het zou fijn zijn als het geruild kon worden.
4 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. We are sorry that you are dissatisfied with our products. We check our products very carefully for material quality, fit and workmanship before delivery. Cecil produces twelve collections per year. Feel free to look around our online store - you will surely find other nice items in our extensive assortment. Of course, you can also return goods purchased with a discount. You have 42 days to do so. Kind regards from your CECIL Service Team
26 aug 2023
Ik heb iets besteld, dat zou woensdag bezorgd worden, nu is het zaterdag en weet nog niet wanneer het nu komt. Mijn vriendin had het gekocht in een winkel en ik vond het erg mooi, heb het toen digitaal besteld
26 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u gekozen voor de betaalmethode “vooraf betalen”. Bij deze betaalmethode wordt uw bestelling pas verzonden als het factuurbedrag volledig op onze rekening is bijgeschreven. U heeft 7 dagen de tijd om uw betaling uit te voeren, terwijl wij de gewenste artikelen reserveren. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam

Verzending duurt veel te lang!

Prima kleding, maar verzending duurt tegenwoordig erg lang!! Ruim een week wachten op je bestelling is meer regel dan uitzondering. Voor mij een keuze om hier minder vaak te bestelling
10 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons oprecht dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan verwacht. We hebben de afgelopen dagen wat vertraging opgelopen door een toename van het aantal bestellingen. We zijn erg blij om te zien dat zoveel mensen onze producten waarderen, maar het stelt ons ook voor uitdagingen om alle zendingen op tijd te leveren. Uw feedback is zeer waardevol voor ons, omdat het ons helpt onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
MN
marianne n.
Winterswijk
3 jun 2023
Bestellingen eerst controleren bij verzenden, deze week weer een shirt gekregen was al gedragen. uitgewassen ontvangen geen model meer in retour gestuurd.
3 jun 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
WV
will v.
meijel niederlande
22 jun 2023
een week geleden een bestelling geplaatst, betaald en niks meer vernomen, zelfs niet of de bestelling wel of niet geleverd kan worden
22 jun 2023
Hallo Cecil klant, bedankt voor uw beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw Cecil Service Team
1 aug 2023
Er zat een verkeerde maat in de verpakking. Dat paste niet en moet terug gestuurd. Een beetje jammer voor alle moeite en kosten .
2 aug 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. het spijt ons dat u dergelijke ongemakken heeft gehad. Onze vriendelijke collega's nemen dan direct contact met je op. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
Bestelling verliep prima, maar shirt in maat 46 is heel erg groot. Ik heb normaliter maat 48, maar "verzuip" hierin....
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw beoordeling. Een beschrijving van de pasvorm vindt u onder onze artikelafbeeldingen. U kunt ook (ons maatadvies) vinden op onze website www.cecil.nl /www.street-one.nl. Deze bevat een maattabel waarmee u aan de hand van uw afmetingen uw maat kunt bepalen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
22 sep 2023

Teleurgesteld!

Ik heb een berichtje gestuurd, maar helaas geen antwoord gekregen. Vind ik niet correct!
22 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw feedback. Als online winkel is het ons doel om het winkelen voor onze klanten zo aangenaam mogelijk te maken. Daarom spijt het ons dat u reden heeft tot klagen over onze klantenservice. We sturen meestal een antwoordmail op alle vragen aan de klantenservice. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. We krijgen graag nog een kans om u te overtuigen van onze service. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
Verkeerde vest bezorgd, product geretourneerd.
Antwoord van cecil.nl
Beste CECIL klanten, onze oprechte excuses voor de verkeerde levering. Wij maken dit graag in orde. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer, via ons contactformulier in onze online shop en wij zullen uw verzoek uiteraard in behandeling nemen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
13 jun 2023
Ik heb nog niets binnen van cecil
13 jun 2023
Hallo CECIL klant, bedankt voor uw beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
14 mei 2023
Heb nog steeds niets ontvangen
14 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. As you can see from the shipment information sent to you, we have handed over the shipment on 08.05.2023 to Post NL. We sincerely apologize for the delay in delivery at Post NL, but unfortunately we can not influence Post NL. Please send us an email with your order number and your request via our contact form in the online store. Our friendly colleagues will get in touch with you as soon as possible. Kind regards from your CECIL Service Team
4 mei 2023
bestelling was lang onder weg
5 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. As you can see from the shipment information sent to you by email from Post NL, we have handed over the shipment on 28.04.2023 to Post NL. We sincerely apologize for the delay in delivery at Post NL, but unfortunately we can not influence Post NL. Kind regards from your CECIL Service Team