cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

De maten kloppen niet, er stond vermeld dat het kledingstuk groter uitvalt maar 1 maat kleiner was nog veel te groot. Je moet dan opnieuw bestellen, korting vervalt, beetje een gedoe. Is overigens na 1 telefoontje heel prima opgelost
16 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat het artikel niet paste. We zijn des te blijer dat uw probleem telefonisch naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
26 jul 2023

De site is prima

Op zich is er niets met de site mis. Alleen de mensen die de producten in pakken mogen wel beter opletten, ik had een groene broek besteld en ik kreeg een beige. Ik heb er verder niet mee gedaan omdat de maat goed is en ik geen zin heb in het gedoe van terug sturen enz.
27 jul 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
16 jul 2023
Goede kwaliteit kleding. Snelle levering, Had echter zondag jurk besteld, kreeg hem dinsdag. Woensdag 40% korting, maar klantenservice kon niks voor mij betekenen. Langer dan 48 uur eerder besteld. Mij lijkt mij eerlijker om dat te doen 48 uur na levering.
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
MK
marianne K.
BAARLO LB
9 mei 2023
kan ik nog even niet beantwoorden omdat ik de bestelling teruggestuurd heb. ben al jaren klant bij cecil, nooit geen problemen gehad. beter is het om herroepingsformulier op papier bij de bestelling te doen, niet iedereen is even handig met pc.
14 sep 2023
Jammer dat de verzendkosten gestegen zijn. Kwaliteit is soms minder geworden. Zo ook mijn laatste bestelling. Ook de prijzen zijn behoorlijk gestegen. Het wachten is op aanbiedingen. Blouses veelal het zelfde model.
14 sep 2023
3 aug 2023

Snelle levering en afhandeling

Snelle levering en snelle afhandeling retouren. Helemaal top. Alleen de maat??? Bij sommige shirtjes staat vermeld dat ze groot uitvallen, maar dan nog veel te groot. Jammer, nu moest bijna hele bestelling retour.
4 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw feedback. Jammer dat de door u bestelde goederen niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze klantenservice neemt binnenkort contact met u op via e-mail. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
GV
Gonny v.
Wijk bij Duurstede
8 jul 2023
Levering zou echt beter kunnen. Wanneer je op donderdag een bestelling doet dan komt het pas op dinsdag of woensdag en dat is echt te lang wachten. Nu ook weer. Bestel je eerder in de week dan is het er met een dag
Antwoord van cecil.nl
Bedankt voor uw commentaar Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en reacties van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
13 mei 2023

Vlotte kleding

13 mei 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre E-Mail. Wir werden uns schnellstmöglich um Ihr Anliegen kümmern. Herzliche Grüße, Ihr CECIL Kundenservice Original E-Mail ------------------ fsuthof@home.nl fsuthof@home.nl Bewertung 4 Vlotte kleding Nette levering, leuke en vlotte dameskleding. Kleding wel aan de prijs, veel kleding is blauw en bijna geen zwart en shirtjes hebben bijna allemaal elastiek onderaan de zoom (wat ik persoonlijk erg jammer vind). Aktueller Kommentar von fsuthof@home.nl, 13/05/2023 10:42 Bewertungsdetails Erstellt am 13/05/2023 10:42 Bearbeitet am Kanal cecil.nl Referenz 29252377 Transaktionsdatum Event
9 jul 2023
Kleding ziet er vaak leuk uit, maar als ik het dan aan heb valt het toch soms wat tegen. Er is hier in de buurt geen Cecil winkel, dus ik bestel regelmatig iets, maar stuur ook weer artikelen terug.
Antwoord van cecil.nl
Bedankt voor uw commentaar Hallo beste Street CECIL klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en reacties van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
21 aug 2023
Keurige en vrij snelle financiële afhandeling ook bij retourneren. Milieuvriendelijke maar ook vrij sterke verpakkingen. Kleurige/fleurige kleding die ook vrij sterk is en comfortabel om te dragen.
22 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent en zouden blij zijn als u ons de volgende keer 5 sterren geeft. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
15 aug 2023
De broek was op tijd gebracht helaas te groot ik heb hem terug gestuurd en hoop dat ik een maat kleiner teruggestuurd krijg. De andere broek was al een kleinere maat en zit goed dankjewel
16 aug 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Helaas is een directe omruiling om technische redenen niet mogelijk. U kunt het ongeschikte artikel gratis retourneren en gewoon een vervangende bestelling plaatsen. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
2 shirts besteld via de website. 1 shirt prachtige kwaliteit. Het 2de(notabene duurdere)shirt is helaas een vreemde stugge kwaliteit, waar ik niet tegen kan. Dus teruggestuurd.
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL-klant, bedankt voor je feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Zo hoort het ook. Het is jammer dat de goederen die je hebt besteld niet aan je verwachtingen voldeden. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Omdat uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben we ze doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en u een prettige dag toewensen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
7 okt 2023
Prima vest. Prachtige kleuren. Alleen de bezorging laat te wensen over. Bij welk postnl punt? Zelf uitzzoeken waar. uiteindelijk bij het derde adres een eind verderop gevonden
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw suggesties en ideeën voor verbetering zijn erg belangrijk voor ons en zijn al doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij waarderen de opbouwende kritiek en hopen je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je CECIL Service Team
8 jul 2023
alles goed gegaan behalve dat ik op de dag van mijn bestelling 2x korting zou krijgen wat ook bevestigd werd, maar ik had al 57,98 betaald, wat eigenlijk 46,78 had moeten zijn
Antwoord van cecil.nl
Hallo, beste CECIL-klant, Bedankt voor uw beoordeling en voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en feedback van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen.We vragen je direct contact op te nemen met onze klantenservice met je verzoek, zodat zij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Uw CECIL Service Team
8 jun 2023

Prima webshop

Cecil vind ik een prima webshop met leuke kleding van goede kwaliteit. Levering op tijd, je wordt goed op de hoogte gehouden via mail. Mijn retourzending verliep ook goed.
8 jun 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team.
JM
José M.
HELMOND
11 aug 2023
Bij Cecil kun je leuke sportieve kleding vinden die er toch netjes uitzien. De maten vallen wel erg groot, vooral van sweatvesten, blouses, shirts en sweaters.
12 aug 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Onder elk van onze artikelafbeeldingen vindt u een beschrijving van de pasvorm, d.w.z. of het artikel los of strak zit. Om je maat beter te kunnen bepalen, kun je onze "Fit Guide" vinden op onze website www.cecil.nl. Hierin zit een kledingtafel, die je de mogelijkheid geeft om aan de hand van je maten je maat te bepalen. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
27 apr 2023
Ik denk de maten beter aan geven, wat is xl voor maat 44 . Nu heb ik alles moeten terug sturen omdat het veel te groot is. Wat goed was is een snelle levering.
4 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. You can find a description of the fit under our item images. Alternatively, you can find our "Fit-Guide" on our website www.cecil.de. This contains a clothing table, which offers you the possibility to determine your size based on your measurements. Kind regards from your CECIL Service Team
MB
M. B.
Woerden
21 aug 2023
Leuke kleding! Jammer vind ik wel dat de maten behoorlijk verschillen. Voor het ene model heb ik maat M nodig maar bij een ander kan dit te strak uitvallen.
22 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Onder elk van onze artikelafbeeldingen vindt u een beschrijving van de pasvorm, d.w.z. of het artikel los of strak zit. Om uw maat beter te kunnen bepalen, kunt u onze "Fit Guide" vinden op onze website www.cecil.nl. Hierbij hoort een kledingtafel, waarmee u aan de hand van uw maten uw maat kunt bepalen. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
22 jun 2023
Past perfect, zou handig zijn als je kunt sorteren op maat en bijv. Lengte bij broeken. Want ik ben niet lang 1,64 dus ik zoek naar de wat kortere jeans.
22 jun 2023
2 aug 2023
Fijne combi tussen praktische en leuke kleding. Vrij comfortabel om te dragen en toch leuk en fleurig. Verder nette zakelijk/financiële afhandeling
2 aug 2023