cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.561 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2013
cecil.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

HR
Henny R.
Amsterdam
12 okt 2023
Keurige kleding, past perfect. Misschien zouden jullie wat meer aan de kleurechtheid kunnen doen. ' t Wordt jammer genoeg snel vaal na het wassen.
8 jul 2023
Snelle levering. -minpuntje- tijdens geldigheid van kortingscode, was van mijn bestelling 1 artikel niet de juiste maat. Aangegeven graag die maat nog na te bestellen. Na 2 dagen bericht dat de juiste maat er was. Helaas kon de kortingscode niet meer worden toegepast. De tijd was net om. ( had ik ook niet om de juiste maat hoeven na te vragen).
9 jul 2023
Het verschil in maten is vervelend, de ene keer moet je maat l hebben, een andere keer xxl….daardoor moet je vaker wat terugsturen. De kwaliteit van de kleding is eigenlijk erg goed, gaat lang mee. Met af en toe een uitzondering, dat een blouse snel verkleurd of de stof snel slijt. Maar dat is zelden
11 aug 2023
Leuke kleding . Mooie kwaliteit. Met een grote cup toch passende kleding kunnen kopen . Erg blij mee . Ik draag maat l Tip ik ben gek ook op zwart dat mag wel wat meer in de collectie! Verder alles top. Personeel ook behulpzaam,geduldig,lief
11 mei 2023
Alles, keuzes, afhandeling en snelle verzending. Maar……kunnen de naammerkjes niet in de stof worden gedrukt ipv van te naaien. Ik krijg rode vlekken in m’n nek van die dingen en kan ze meestal niet zonder de stof te beschadigen er uit halen!
IS
Ineke S.
Tilburg
22 sep 2023

Mooie jurk

De jurk die ik besteld heb, is helemaal goed. De kleuren zijn zoals op de website. Het materiaal is prima en de jurk is netjes afgewerkt. De verzending ging erg snel en de jurk was goed verpakt. Ik ben weer helemaal tevreden.
12 jul 2023
Zeer tevreden over Cecil ..maat M past mij altijd perfect..moet zelden iets terug sturen !! Als ik iets moet terug sturen is het om dat de kleur afwijkt van de online versie !! Das weleens jammer !! Gr Marleen !!
28 jun 2023

De kleding van cecil is altijd van…goede kwaliteit

De kleding van cecil is altijd van goede kwaliteit Het is alleen jammer dat de maten vaak niet kloppen Ik heb meestal xl maar dat viel toch wel wat groot De laatste keren bestelde ik een L die waren te klein
DM
Dagmar M.
Kerkrade
11 jun 2023
Bestel best vaak bij Cecil. Fijne website en regelmatig zijn er leuke koopjes te vinden. Makkelijk bestellen en vlotte levering. Ook de eventuele retouren worden goed verwerkt en krijg je je geld snel terug.
29 jul 2023
Bestellen en betalen en retourneren gaat erg makkelijk. Geen problemen er mee gehad. En als de retourzending wat lang duurt voor het geld terug is dan wordt je door de klantenservice netjes geholpen.
9 jul 2023
De prijs/kwaliteit is prima in orde. Het is ook heel fijn dat de maten die worden opgegeven altijd kloppen. Valt de kleding groter of kleiner uit staat het er altijd bij en pas je je maat aan.
20 mei 2023
Snelle bezorging, retourzending(wat zelden nodig is😉) verloopt soepel en retour ticket bijgevoegd. Koop mijn broeken al jaren bij Cecil onze-line, pasvorm voor mij maat 34/30 altijd goed 👍🏻
22 mei 2023
Alles is wat je ervan verwacht. De informatie die erbij staat klopt (valt iets kleiner of groter) de kleuren zijn hetzelfde als dat je verwacht en de levering is snel. Goede kwaliteit.
24 aug 2023
Mooie broek. Ook is de combinatie van een broek die in de taille netjes aansluit en die op de billen niet trekt fijn! Prijs kwaliteit verhouding is nu in de uitverkoop zeer gunstig!
WV
WPH V.
Beltrum
4 aug 2023
Snelle levering, mocht je toch evt moeten ruilen dan zijn alle retour benodigdheden al toegevoegd...je hoeft alleen maar in te vullen en retour stikker plakken en posten natuurlijk
JH
Janka H.
Utrecht
26 sep 2023
Hele goede service, snelle levering en gemakkelijk retourneren. Dit laatste is fijn, omdat voor wat betreft de term 'valt groter uit' het moeilijk is om de goede maat te bestellen.
DH
Debby H.
amsterdam
12 okt 2023
Artikel was niet voorradig. Mailtje gestuurd zodra dit er weer zou zijn. Binnen twee dagen was het artikel er weer. Meteen besteld en in een paar dagen had ik het artikel in huis
2 jul 2023
Ik heb geen makkelijk figuur toch vind ik altijd weer iets wat mij staat bij Cecile. De stoffen zijn mooi , je krijgt wat er beloofd wordt en altijd binnen een paar dagen .
2 jun 2023
Keurig verpakt en snel bezorgd! Retourneren gaat ook gemakkelijk, wel jammer dat het zo nu en dan moet. Meestal weet je je maat en passen de artikelen die je bestelt.