officecentre.nl- Logo - Beoordelingen

officecentre.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

ongeldig

officecentre.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij officecentre.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

29 mei 2023
Ik ben ontzettend tevreden over Office Centre. Als zzp'er zocht ik naar een betrouwbare leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden en Office heeft mij positief verrast. Jullie website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, en ik vond snel de producten die ik nodig had. Het assortiment is breed en van hoge kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. De bestelling werd snel geleverd en de producten waren perfect. Ik beveel OfficeCentre zeker aan voor iedereen die op zoek is naar kantoorartikelen van goede kwaliteit!

Bureaustoel besteld, maar een verkeerde geleverd gekregen. Ik heb direct op de site gekeken welke ik in plaats van de goede had ontvangen, waardoor ik ontdekte dat de door mij bestelde stoel (Euroseats Vigo) niet meer in het assortiment naar voren kwam. Ik wilde iets van bewijs dat dit daadwerkelijk de stoel is die ik heb besteld (naast de bestelbevestigingsemail), dus geprobeerd de factuur te downloaden vanaf mijn accountpagina. Zonder succes; downloaden van factuur werkt niet. Het kostte me twee telefoontjes en twee emails alvorens ik een retourlabel in ontvangst mocht nemen. Na een aantal dagen heb ik het pakket retour gestuurd, de verzendbevestiging netjes op de mail gezet, en twee dagen later kreeg ik bericht van DHL dat de retourzending is afgeleverd op vrijdagochtend. Nu 3.5 dagen later (toegegeven, met een weekend ertussen) heb ik nog geen pro-actief bericht mogen ontvangen van OfficeCentre dat mijn retourzending is ontvangen. Dus maar weer een mailtje gestuurd. Al met al dus geen soepele ervaring. Ik ben 300 euro lichter en redelijk wat gedoe rijker, heb geen factuur, geen stoel, communicatie verloopt stroef en traag, en de door mij bestelde stoel staat nog steeds niet op de site. Dat doet mij vermoeden dat ik kan uitzien naar meer moeilijkheden rondom een spoedige levering.

Beoordelingen voor officecentre.nl

Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je uitgebreide review, waarin je precies aangeeft wat wij willen doen bij onze klanten. De klant verassen met ons uitgebreide assortiment, wat dagdagelijks veranderd en verbeterd. Een makkelijke website zodat de klant snel zijn producten kan vinden en na bestelling uiteraard de snelle leveringen met de kwaliteit in de producten die je van Office Centre mag verwachten. Daarnaast is onze klantenservice altijd bereid om mee te denken, fijn dat dit ook zo ervaren is door jou. We zien je dan ook graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
1 mei 2023

Fantastische service

De geplaatste bestelling werd volgens afspraak afgeleverd op het doorgegeven adres, de vervoerder had een handtekening van degene die het pakket aannam maar dat was niet de opgegeven ontvanger. Na mijn melding is men het uit gaan zoeken, helaas zonder resultaat. Het ging om een aanzienlijk bedrag. Zonder kosten werd het pakket opnieuw verstuurd én op initiatief van Office Centre, ik ben ze daar erg dankbaar voor. Hele goede service, nogmaals dank!
2 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor de mooie woorden en het waarderen van de fantastische service van de betreffende klantenservice medewerker. Ik heb je review gedeeld met het klantenservice team en we zien u graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
17 sep 2023

Bureaustoel gekocht

Ik heb een bureaustoel en een mat voor op de grond besteld. Snelle levering en product is volgens specificaties. Ik heb vier sterren gegeven omdat het niet mogelijk is om op het product zelf een beoordeling te geven maar alleen op Office Centre. Jammer ook dat er geen winkels meer zijn waar je proef kunt zitten en de stoel kunt aanraken.
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren, het klopt dat alle winkels gesloten zijn sinds April 2022. Met vriendelijke groet, Nikki
IG
Ida G.
Dieren
25 apr 2023

Geen communicatie met klant bij te weinig leveren

Als er te weinig verzonden wordt en dat wordt op de pakbon ook genoteerd, dan dient er m.i. ook contact met de klant vanuit uw bedrijf gestart te worden over de missende delen van de order. Nee u wachtte tot ik als klant dit aanhangig maakte. Overigens werd het toen wel direct naar tevredenheid opgelost.
28 apr 2023
Beste Office Centre klant, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review aan ons te schrijven. We zullen jouw genoemde punten meenemen in onze suggesties voor (proces) verbeteringen. Dank hiervoor. Het is in ieder geval heel fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen door ons klantenservice team. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Office Centre klantenservice

duidelijkheid verschaffen Office Centre - Staples

duidelijkheid verschaffen omtrent de verschillen tussen Office Centre en Staples. bij de helpdesk weet men zelf niet wat nu het verschil is. Ondertussen worden artikelen niet geleverd, omdat deze via een ander kanaal geleverd worden.
13 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je review, Office Centre en Staples zjin twee verschillende websites met een verschillend assortiment. Er is een deel van de order nog niet geleverd omdat dit niet op voorraad is in ons eigen magazijn, Onze leverancier stuurt dit product rechtstreeks vanuit hun magazijn op naar je toe. Met vriendelijke groet, Tatjana
29 jun 2023
Materialen verstuurd die niet helemaal overeenkomen met het bestelde. Tevens niet compleet. Gereclameerd, keurig antwoord, maar moet te veel moeite doen om de zending compleet te krijgen. Is nog steeds n behandeling
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je review, helaas geen vijf sterren maar ik heb begrepen van de klantenservice dat je ticket nog in behandeling is. Met vriendelijke groet, Tatjana
10 jun 2023

Uiteindelijk kwam het wel goed

Vreemde deel leveringen in gescheurde dozen en onduidelijke mails met tegenstrijdige berichten 8 mails voor 1 bestelling. Uiteindelijk wel de juiste spullen ontvangen
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Indien de inhoud van de dozen nog in goede staat is, heeft de omdoos iedergeval zijn werk gedaan. Mijn excuses voor de tegenstrijdige berichten die je van ons hebt ontvangen. Fijn dat de bestelde artikelen juist zijn afgeleverd. Met vriendelijke groet, Nikki
-R
- R.
Vinkeveen
15 sep 2023

Veel keuze en ok prijzen

Sommige prijzen zijn ok in vergelijking met de concurrentie. Daarom koop ik hier. Verbetering kan zijn de bereikbaarheid; graag een service tel nr. Instellen ilv nail
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat onze prijzen scherp zijn. Op de contact pagina staat ons emailadres en telefoonnummer. Je kan sinds kort zelfs met ons chatten. Met vriendelijke groet, Nikki
30 sep 2023

Tijdige levering is goed maar webshop kan beter,

Tijdige levering is goed. Alleen dd kwaliteit vh printpapier viel tegen. De informatie van de producten vind ik vaak te minimaal en mis een vergelijkingsfunctie.
2 okt 2023
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren en bedankt voor de gegeven feedback. Ik zal dit doorgeven aan de desbetreffende afdelingen. Met vriendelijke groet, Nikki
15 sep 2023
Snelle levering zoals beloofd. Bureaustoel voor levering bij mijn dochter. Ik heb de stoel nog niet gezien maar volgens de specificaties moet het prima zijn.
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je vijf sterren, fijn om te zien dat je tevreden bent! Tot een volgende keer in onze webshop Met vriendelijke groet, Nikki
Snelle bezorging met voldoende waarschuwing in korte tijdslot. Waarom 3 verschillende dozen waar 1 grote doos ook had volstaan voor 4 van de bestelde items?
Antwoord van officecentre.nl
Beste Klant, Bedankt voor je vier sterren review, ik heb even gekeken naar de order en zie dat we in vier dozen verstuurd hebben omdat we bepaalde artikelen niet kunnen samenvoegen omdat we daarvan weten dat deze stuk gaan tijdens transport en we de zending graag compleet en heel bij de klant leveren. Met vriendelijke groet, Tatjana
28 apr 2023

Mooi fotopapier en snel geleverd

Zij hadden het fotopapier waar ik naar opzoek was. Mooi dun mat inkt jet papier welke aan 2 kanten bedrukt kan worden. Daarbij een snelle levering
1 mei 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en het fotopapier. We zien je graag terug bij ons op de website. Met vriendelijke groet, Tatjana

geen winkels ?

Ik vind het heel jammer dat er geen fysieke winkel meer is om een product eerst te kunnen bekijken. Daardoor koop ik alleen het hoognodige.
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij hebben inderdaad geen winkels meer, deze zijn sinds April 2022 gesloten. Indien je hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste artikelen staat onze klantenservice voor je klaar om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet Nikki
5 jun 2023
Op de site staat vandaag besteld is morgen geleverd. Momenteel is mijn bestelling van voorradige artikelen na 4 dagen nog niet geleverd.
7 jun 2023
Beste klant, Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet ontvangen hebt. We leveren inderdaad binnen een werkdag. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we de status kunnen bekijken. Met vriendelijke groet, Nikki
30 jun 2023
Veel keus, snelle levering en goed contact met klantenservice - gewoon 'n tof bedrijf.
Antwoord van officecentre.nl
Beste Klant, Bedankt voor de vijf sterren review en de leuke woorden, we zijn zeker een tof bedrijf. We zien je dan ook graag weer op onze website en bij vragen helpt de klantenservice je graag verder. Met vriendelijke groet, Tatjana

over het algemeen goed.

website is ingewikkeld. Als je eenmaal gevonden hebt wat je zoekt gaat het prima. Snelle levering
Antwoord van officecentre.nl
Beste Klant, Oei wat vervelend dat je onze website als ingewikkeld ervaart, dat is niet de bedoeling. Over enkele dagen zal de chat live staan en kan je met de medewerkers van de klantenservice chatten, zodat we je kunnen helpen in hetgeen wat je zoekt. Met vriendelijke groet, Tatjana
27 mei 2023
Voordat je de artikelen besteld hebt zijn ze al binnen. Knap vind ik dat. Bovendien goede website
Antwoord van officecentre.nl
Beste Klant, We zijn blij dat je tevreden bent met snelle manier van leveren en onze website als goed ervaart. We zien je dan ook graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
22 sep 2023
levering gaat lekker snel. dat iets later geleverd wordt ook op pakbon zetten misschien?
25 sep 2023
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren en je gegeven feedback Met vriendelijke groet, Nikki
15 mei 2023

top webshop

Fijne overzichtelijke webshop. Ik mis de locatie in Alkmaar maar dit werkt prima.
17 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor je 5 sterren review, ik ben blij dat onze website het gemis van de winkel kan goedmaken. We zien je graag weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Tatjana
1 sep 2023
vertrouwd adres. bestellen en de volgende dag in huis. best concurrerend
4 sep 2023