Gek op kussens!- Logo - Beoordelingen

Gek op kussens!

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2022
Gek op kussens! voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Super snelle levering ondanks dat ik de kussenhoezen enkele minuten voor 16:00 had gekocht. Direct de dag erna lagen ze al in de brievenbus. Superblij met de kussenhoezen, ze zien er precies uit zoals op de foto. Top!

3 jun 2023
Ik heb 6 kunstleder kussenslopen gekocht, maar blijkbaar hangt de kwaliteit af van de bestelde kleur? Twee ervan zijn top, maar 4 andere (andere kleur) zijn erg pover... ook de bijbestelde kussenvullingen zijn niet allemaal OK. Eén er van was zelfs voor zo weinig opgevuld dat ik er zelf nog vulling heb moeten bijsteken (waarvan ik weliswaar genoeg heb staan, want ik ben zelf met amigurumi bezig). Deze bestelling was zeker zijn prijs niet waard!

Beoordelingen voor Gek op kussens!

3 jun 2023

Slechte prijs-kwaliteit verhouding!

Antwoord van Gek op kussens!
5 jun 2023
Dag Sofie, Je hebt inderdaad 6 verschillende hoezen gekocht, ook in een andere prijscategorie. De wat duurdere zijn een combinatie van PVC en kunstleder, een ander materiaal inderdaad. Voor wat betreft de binnenkussens, deze worden gecomprimeerd aangeleverd en deze moeten 24-48 uur opvullen/opschudden voordat ze goed gevuld zijn. Hopelijk ben je wat meer tevreden, we hebben dit niet eerder gehoord en vinden het erg jammer. Vriendelijke groet, Klantenservice Gek op kussens!