Gek op kussens!- Logo - Beoordelingen

Gek op kussens!

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 apr 2022
Gek op kussens! voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Super snelle levering ondanks dat ik de kussenhoezen enkele minuten voor 16:00 had gekocht. Direct de dag erna lagen ze al in de brievenbus. Superblij met de kussenhoezen, ze zien er precies uit zoals op de foto. Top!

3 jun 2023
Ik heb 6 kunstleder kussenslopen gekocht, maar blijkbaar hangt de kwaliteit af van de bestelde kleur? Twee ervan zijn top, maar 4 andere (andere kleur) zijn erg pover... ook de bijbestelde kussenvullingen zijn niet allemaal OK. Eén er van was zelfs voor zo weinig opgevuld dat ik er zelf nog vulling heb moeten bijsteken (waarvan ik weliswaar genoeg heb staan, want ik ben zelf met amigurumi bezig). Deze bestelling was zeker zijn prijs niet waard!

Beoordelingen voor Gek op kussens!

KG
Kos G.
Eerbeek
Kussens waren niet zo soft als ik had verwacht Daar was de prijs schijnbaar na Dus dat vond ik tegen vallen
MV
Marjo v.
Niederlande

Snel, leuk, maar klein

Onze bestelling konden we super snel in ontvangst nemen. Super mooie print en kleuren (peacock long 1). Maar de 30x50 kussens zijn wel wat kleiner dan verwacht (nét 48 cm breed).
MB
Maartje B.
Amstelveen
9 aug 2023
Mooie kussens en een supersnelle levering. Alleen jammer dat de retourprocedure zo klantonvriendelijk is. Geen retourformulier en de informatie op de website is hel vaag.
4 aug 2023
Snelle levering! Vond de kwaliteit minder dan verwacht. Water resistant kussens, beetje erg kunststof achtig, jammer.
26 jun 2023
Fijn materiaal. Kleur is iets lichter dan op foto
14 mei 2023
Mooie collectie,goede prijs en snelle levering.
24 apr 2023
Stof Verpakking
28 aug 2023
De bestelling en bezorging zijn heel vlotjes verlopen. Ik ben een tevreden klant.
2 apr 2023
Goede kwaliteit producten. Komt overeen met foto's. Snelle levering.
7 apr 2023
Mooie collectie voor een goede prijs,en een zeer snelle levering.
24 sep 2023
Snelle service en mooie kwaliteit
24 sep 2023
Mooie kleurrijke kussens