Certificaat voor revert95.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 186 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 670 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Geen account op de webshop mogelijk. Onmogelijk om bestelling op de website na betaling te bekijken. Allemaal nogal omslachtig.
Besteld voor 17u, was dag erna niet in huis.
Verzendkosten + retourneren betalend: minpunten.
2 truien besteld: 1 met een kraag die niet meer mooi rond de hals aansluit: precies al meermaals gepast. Trui gehouden omdat hij toch in promo was.
Ga hier niet meer bestelle
2.33
Matig

revert95.nl antwoordt: 24-03-2017
Onze excuses voor de vertraging in de bestelling, dat het product vervolgens ook niet helemaal naar wens blijkt te zijn is ook vervelend. Als het goed is kun je wel een account aanmaken bij ons op de website, je krijgt ook in ieder geval een overzicht van je bestelling in de mail nadat je besteld hebt. Als dit niet het geval is gaat er in ons systeem iets fout wat we zullen moeten onderzoeken.

Zonder problemen besteld en ontvangen
5.00

Prima assortiment, snelle en correcte levering
5.00

Al een aantal keer gehad dat producten niet geleverd kan worden. Wel altijd een vriendelijk mailtje met andere opties ontvangen
Verder niks op aan te merken

4.33

Goede levering, producten en Service. Nooit problemen met Revert95.
4.33

Producten die in het echt net zo mooi zijn als op de website.

Hoi prima tevreden

top
5.00

Goede website, heb iets voor 5 besteld. Volgende dag in huis. Vriend was erg blij met de trui.
5.00

ben tevreden over de gang van zaken
4.00

Meermaals besteld, altijd snel geleverd.

Correct, flexibel en eerlijk
5.00

Ik vindt het erg jammer dat de verzend en retour kosten voor de koper zijn. Dit kostte mij 12 euro. Eigenlijk wel een beetje te gek.......
3.33
Redelijk

De afbeelding was zeer misleidend. Op de foto had het deck overduidelijk een andere shape. De tail was op de afbeelding vierkant en de nose meer puntig. Het deck dat ik binnen kreeg heeft dit niet. Na nader onderzoek bleek dit te kloppen. Maar volgende keer betere afbeeldingen
3.67

Super goede service Ook per telefoon

Snel en netjes
5.00

Snelle levering en correcte afhandeling van retouren.
5.00

helemaal nergens problemen mee gehad, een erg ruim assortiment, goede service en een super snelle levering
5.00

altijd op tijd en goede klantenservice

gewoon top
5.00

ja, niets te klagen, misschien is muts ondanks dat het one size fits all is, wat aan kleine kant, ligt aan model, en aan mijn wat grote hoofd waarschijnlijk :).

maar voor de rest prima.

Snel, goed en een keurige brief dat de levering 1 dag later werd. Top

5.00

De bestelling kwam zeer snel aan bij lij thuis

Superr
5.00

top zaak. Ik heb gevonden wat ik zocht , gekocht wat ik wou. Jullie leverden binnen een zeer strak schema. Dank u .
5.00

Vaak spullen besteld. Vriendelijk bedrijf dat problemen direct oplost.
5.00

Topwinkel. Supersnelle levering. Perfect materiaal. Ook telefonisch uitstekend bereikbaar voor tips en advies.

Hasslefree shopping

very nice yesssssss
5.00

Prima verloop van de bestelling

Goeie servis en producten
4.67

Prima service, goede spullen en afhandeling na bestelling was zeer naar tevredenheid.

Snelle levering, goede service

Perfect
5.00

Alles ging soepel, bestellen, betaling en de volgende ochtend in huis. Prima shop
5.00

Product goede kwaliteit zeer snelle levering .
Een aan te bevelen shop
5.00

Zeer snelle levering, alles netjes verpakt, producten in uitstekende staat

Mooi assortiment en snelle levering: 5

revert95.nl klantbeoordeling

revert95.nl

revert95.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Mollerusweg 38

Kamer van Koophandel 33271482
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
J.S. Blankevoort
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met revert95.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen