Tacklexl.nl

1.288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.779 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
4 sterren dit omdat er niet is gereageerd op een opmerking die ik via messenger naar hun heb gestuurd. Tackle xl is een serieuze onderneming die haar zaken goed voor elkaar heeft. Echter werken ze met postnl en deze heeft zeggen en spreken 7 dagen nodig gehad om een pakketje 600 gr te bezorgen. 5 keer is de bezorg dag en tijd gewijzigd. Verpakking was ook nog eens beschadihgd
AS
Angelo S.
Wijnandsrade

10 jun 2023
Bestelling geplaatst op 27/05/2023. Op 10/06/2023 nog steeds NIETS ontvangen, ook geen bericht dat de bestelde artikelen niet voorradig waren. Dan zelf maar een mail gedaan, omdat ik mijn account de verzending nog steeds niet als verzonden staat, terwijl verder er wel staat dat alles verzonden in. Bij postNL weet men dat er pakje zou moeten aankomen, maar dat er nog steeds NIETS ontvangen werd. Op mijn mail een antwoord gekregen, dat mijn bestelling zeker verzonden is, maar dat er problemen zijn bij postNL. Bijgevolg kan ik GEEN POSITIEVE feedback geven. Ik kan zeker geen foto toevoegen want ik heb nog NIETS ontvangen.
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

9 mrt 2024

Defecte molen

Er waren wat probleempjes met de molen die ik bij mijn bestelling had gekregen,maar binnen een paar dagen super opgelost en kreeg een nieuwe opgestuurd. Hier kan menig webshop een voorbeeld aan nemen als het om een verkeerd of defect product gaat. Ik bestel hier al jaren en kan niks anders zeggen dat het voor mij de beste webshop is.
Al enkele jaren klant (voorheen visdeal) en heeft bijna alles wat ik wel eens nodig heb. Altijd goede kwaliteit en snelle levering. En als kers op de taart zeer mooie prijzen voor wat je krijgt.
De beste hengelsport webshop dat er is! Beste service nooit problemen. Kan niks anders zeggen dan de beste! Zeker een aanrader voor andere hengelaars!!
Makkelijk uitzoeken op de website. vooral de SBIROLINE dobber voor geep vissen verkopen zij. Deze hebben dobbers hebben niet elke hengelsport zaak.

Kwaliteit voor een bescheiden budget

Overzichtelijke site met ruime keuze voor ieder budget. Ik heb tot heden alleen maar positieve ervaringen over dd geleverde artikelen
Snelle levering, goede verpakking, maar vooral zeer professioneel ook wanneer het over retourneren gaat: vlot en eerlijk.
10 mrt 2024
Leuke webshop Een leuke webshop met scherpe aanbiedingen. Alleen zouden ze een snelle reactie moeten geven op je vragen.
Goede en snelle levering en het product wordt geleverd zoals het is omschreven. Een fijne website om bij te bestellen
Ik bestel er regelmatig. Prima kwaliteit, altijd op tijd. Ik blijf graag klant op deze manier

Fijn dat de bezorger netjes even van te…

Dat de bezorger netjes even van te voren belde. Product uitstekend, zit lekker en tevreden.
Makkelijke site en snel in huis. Vind wel dat sommige dingen lange tijd op zijn.
Snel en goed geleverd, verpakking nogal aan he grote kant voor wat ik besteld ha
Bevoorrading is wat aan de mindere kant maar uiteindelijk is er keuze genoeg.. 👌
9 mrt 2024
Aantal keer bestelt altijd snel bezorgd en zonder bijzonderheden geleverd.
Snelle levering en exacte juiste beschrijving bij de aangeboden producten
Alle bestelde spullen keurig afgeleverd en voldoen aan de verwachtingen.
Zeer tevreden over Tacklexl.nl Top product voor een lage prijs.
Levertijd en de staat van de artikelen
Duidelijke beschrijving van de produkten en snelle levering

Top bedrijf

Goede, correcte en snelle levering van het aangeboden product