Tacklexl.nl

1.288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.779 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
4 sterren dit omdat er niet is gereageerd op een opmerking die ik via messenger naar hun heb gestuurd. Tackle xl is een serieuze onderneming die haar zaken goed voor elkaar heeft. Echter werken ze met postnl en deze heeft zeggen en spreken 7 dagen nodig gehad om een pakketje 600 gr te bezorgen. 5 keer is de bezorg dag en tijd gewijzigd. Verpakking was ook nog eens beschadihgd
AS
Angelo S.
Wijnandsrade

10 jun 2023
Bestelling geplaatst op 27/05/2023. Op 10/06/2023 nog steeds NIETS ontvangen, ook geen bericht dat de bestelde artikelen niet voorradig waren. Dan zelf maar een mail gedaan, omdat ik mijn account de verzending nog steeds niet als verzonden staat, terwijl verder er wel staat dat alles verzonden in. Bij postNL weet men dat er pakje zou moeten aankomen, maar dat er nog steeds NIETS ontvangen werd. Op mijn mail een antwoord gekregen, dat mijn bestelling zeker verzonden is, maar dat er problemen zijn bij postNL. Bijgevolg kan ik GEEN POSITIEVE feedback geven. Ik kan zeker geen foto toevoegen want ik heb nog NIETS ontvangen.
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

Bestelling

Had een bestelling gedaan en een week later nog niks gehad mail ik daar voor en krijg elke keer van iemand anders een antwoord in plaats van de zelfde persoon en toen waar ik ni veel wijzer geworden en heb ik maar gezecht da ze het maar moesten annuleren en da ik het op een ander wel zal halen von dit ni echt klant vriendelijk
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben te maken gehad met de verhuizing van ons magazijn naar een nieuwe locatie. Dit hebben wij van te voren aangegeven en hierdoor zijn onze levertijden langer dan normaal. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Alles zou weer normaal moeten zijn vanaf volgende week. Wij werken met meerdere collega's aan alle mails en vragen die binnen komen. Zo kunnen we iedereen sneller helpen dan wanneer er maar 1 iemand werkt aan bepaalde mails. Jammer om te horen dat u dit als verwarrend heeft ervaren. Wij doen ons uiterste best om iedere klant de beste ervaring te geven. We hopen dat we u in de toekomst beter van dienst mogen zijn.
afgelopen 24 januari een kapotte rol nylon terug gestuurd (retourcode renlo91580124) tot heden 30 januari geen reactie van u mogen ontvangen met vriendelijke groet ad pieck
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bestelling. Wij proberen al onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Helaas hebben wij een vertraging opgelopen met het behandelen van retouren wegens onze verhuizing. Wij hebben u een mail gestuurd over het retour en wij gaan dit uiteraard netjes voor u oplossen. Onze excuses voor de afhandeling tot nu toe. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Hele lange bezorgtijd heb lang moeten wachten erop.
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben te maken gehad met de verhuizing van ons magazijn naar een nieuwe locatie. Dit hebben wij van te voren aangegeven en hierdoor zijn onze levertijden langer dan normaal. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Alles zou weer normaal moeten zijn vanaf volgende week. We hopen dat we u in de toekomst wederom van dienst mogen zijn.

Betaald voor de avondlevering maar nop

Betaald voor de avondlevering, maar werd de volgende dag bezorgd. De producten zijn wel in orde.
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wat vervelend om te horen dat Trunkrs de bezorgtermijn niet gehaald heeft. Wij hebben onze producten netjes op dezelfde dag verzonden. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van Trunkrs. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij willen u vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Dan zullen we dit alsnog netjes voor u oplossen.
Het is vooral de bezorger die de beloofde levertijd van tackle.xl niet waar maakt
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken
19 jul 2023
Mijn negatieve ervaring met de klantenservice omdat het pakketje niet is afgeleverd. Heb wel 3 of 4x aangegeven dat het pakket niet binnen was gekomen, een medewerker van de klantenservice trok middels de mail dat in twijfel. Dus vrij vertaald ben ik een leugenaar. Heb in die zelfde week 3 karperstoelen bij u gekocht met een waarde van ruim 300 euro, gelukkig is dat wel goed gegaan en ben er dik tevreden over. Het vermiste pakketje had een waarde van ruim 14 euro, denken jullie nu echt dat ik de zaak zou bedonderen voor zo een relatief laag bedrag? Ik ben bijna 70 jaar en vind het triest dat ik op deze wijze ben behandeld. M.vr.gr. JL de Wit.
Hengels woensdag ochtend besteld zouden de volgende dag geleverd worden, echter ze kwamen de woensdag erop pas. Ook slecht verpakt , 2 nieuwe hengels in 1 doos en zonder verpakkingsmateriaal. Gelukkig geen schade

Deel van bestelling ontbreekt en een…

Deel van bestelling ontbreekt en een tweede bestelling werd al helemaal niet geleverd! En het ergste is nog als je contact zoekt dat er niet gereageerd wordt!!!
17 jun 2023
Slechte ervaring bestelling na twee weken nog steeds niet ontvangen ik moet maar gewoon afwachten op post nl tot mijn bestelling geleverd wordt.
16 jun 2023

Vertraagde levering dus niet in één dag!!!!l

Mooi schepnet gekocht maar levering duurde een week ipv één dag. Bij het plaatsen van een bestelling wordt je op het laatst pas geïnformeerd dat er mogelijk vertraging oploopt qua leveren terwijl dit natuurlijk ook op de 1e pagina van de website gezet kan worden. Juridisch zullen ze het goed doen maar ik was er niet blij mee.
8 jul 2023
Pakket brievenbus niet aangekomen. 2 x beloofd dat ik nieuw kreeg als die er woensdags nog niet was. Mijn nieuwe pakket kwam wel maar pakket ervoor niet. En dan zegt Frédéric je hebt alles gehad en krijg niks. Zeer triest. Na alles wat ik bij jullie uitgeef. Zonde.. Ik koop naar jaren trouwe koper niks meer hier
15 jun 2023
Komen hun dingen niet na op elke pakketje moest zo lang wachten weet niet of ik hier weer ga bestellen elk pakket nog drama gehad
16 jun 2023

Doos van 1,2 x 0,5 x 0,5 die ook 0,1 x 0,5 x 0,5 kon zijn.

Goederen besteld op 02-06 enorme doos op 06-06 met het schepnet en wat klein spul, lange steel had ik erbij besteld maar die werd apart verzonden. Die kwam uiteindelijk wel maar pas op 14-06. Geen promotiecadeautje erbij (maakt me niet uit maar zet het er dan ook niet bij op de bon.) Kwaliteit van de goederen wel zeer tevreden over. Ik blijf bij jullie ook nog andere artikelen kopen maar stel wel mijn verwachtingspatroon over snelle levering bij.
10 jun 2023

Artikel niet meer te verkrijgen na bestelling.

Wanneer een artikel wordt aangeboden er dan ook voor zorgen dat het daadwerkelijk te verkrijgen is. Een artikel was dus niet in stock, we hebben wel een email ontvangen dat het artikel niet ging meekomen met de bestelling en dat er een terugbetaling zou gemaakt zijn. Dit was inderdaad het geval, bravo. Voor de rest was alles ok.
Artikelen die besteld waren zijn pas na 1 week geleverd. Maak dan geen reclame dat ze dag later geleverd worden