Tacklexl.nl

1.288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.779 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
4 sterren dit omdat er niet is gereageerd op een opmerking die ik via messenger naar hun heb gestuurd. Tackle xl is een serieuze onderneming die haar zaken goed voor elkaar heeft. Echter werken ze met postnl en deze heeft zeggen en spreken 7 dagen nodig gehad om een pakketje 600 gr te bezorgen. 5 keer is de bezorg dag en tijd gewijzigd. Verpakking was ook nog eens beschadihgd
AS
Angelo S.
Wijnandsrade

10 jun 2023
Bestelling geplaatst op 27/05/2023. Op 10/06/2023 nog steeds NIETS ontvangen, ook geen bericht dat de bestelde artikelen niet voorradig waren. Dan zelf maar een mail gedaan, omdat ik mijn account de verzending nog steeds niet als verzonden staat, terwijl verder er wel staat dat alles verzonden in. Bij postNL weet men dat er pakje zou moeten aankomen, maar dat er nog steeds NIETS ontvangen werd. Op mijn mail een antwoord gekregen, dat mijn bestelling zeker verzonden is, maar dat er problemen zijn bij postNL. Bijgevolg kan ik GEEN POSITIEVE feedback geven. Ik kan zeker geen foto toevoegen want ik heb nog NIETS ontvangen.
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

Betaald voor de avondlevering maar nop

Betaald voor de avondlevering, maar werd de volgende dag bezorgd. De producten zijn wel in orde.
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wat vervelend om te horen dat Trunkrs de bezorgtermijn niet gehaald heeft. Wij hebben onze producten netjes op dezelfde dag verzonden. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van Trunkrs. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij willen u vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Dan zullen we dit alsnog netjes voor u oplossen.
16 jun 2023

Vertraagde levering dus niet in één dag!!!!l

Mooi schepnet gekocht maar levering duurde een week ipv één dag. Bij het plaatsen van een bestelling wordt je op het laatst pas geïnformeerd dat er mogelijk vertraging oploopt qua leveren terwijl dit natuurlijk ook op de 1e pagina van de website gezet kan worden. Juridisch zullen ze het goed doen maar ik was er niet blij mee.
16 jun 2023

Doos van 1,2 x 0,5 x 0,5 die ook 0,1 x 0,5 x 0,5 kon zijn.

Goederen besteld op 02-06 enorme doos op 06-06 met het schepnet en wat klein spul, lange steel had ik erbij besteld maar die werd apart verzonden. Die kwam uiteindelijk wel maar pas op 14-06. Geen promotiecadeautje erbij (maakt me niet uit maar zet het er dan ook niet bij op de bon.) Kwaliteit van de goederen wel zeer tevreden over. Ik blijf bij jullie ook nog andere artikelen kopen maar stel wel mijn verwachtingspatroon over snelle levering bij.
Artikelen die besteld waren zijn pas na 1 week geleverd. Maak dan geen reclame dat ze dag later geleverd worden
RH
Ronny H.
Moerbeke-Waas ( BELGIE)
2 nov 2023

Molens

De mensen niet bedotten met molens er was maar een nieuwe en twee die gebruikt waren ik ben niet van gisteren ik zie dat genoeg ik heb toch garantie vanaf ze niet draaien of haperen stuur ik ze terug voor herstel
6 okt 2023

betr bestelling nr 2049183 van dd…21.09.2023

betr bestelling nr 2049183 van dd 21.09.2023. Ik heb deze bestelling via afther pay gekocht. ik wil deze rekening betalen maar heb daar geen rekening nummer voor. dus tot op heden nog niet betaald
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemorgen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben uw betaling binnen gekregen via afterpay. De betaling die u moet doen is aan Klarna en niet aan ons. Mocht dit nog niet zijn opgelost, kunt u het beste contact opnemen met Klarna via de Klarna app om dit recht te zetten. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn.
24 aug 2023
Bestelling was niet compleet, en dan sturen jullie een zakje met lood na in een veeeel te grote doos, onzin!!!
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij hebben een inpaksysteem welke ervoor zorgt dat voor iedere samenstelling van producten de correcte doos krijgt toegewezen. Dit gaat eigenlijk altijd goed. Jammer om te horen dat dat bij u niet het geval geweest is. Dat is uiteraard niet de bedoeling waarvoor onze oprechte excuses. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
7 jul 2023
zorgen dat retouren goed verwerkt worden, enandre bestellingen redelijk op tijd geleverd worden
3 aug 2023
het gratis kado lachertje het bedrag voor gratis verzending te hoog
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Wij proberen onze klanten een zo goed mogelijke ervaring te geven. Een gratis cadeau waar iedereen iets aan heeft, is een van onze services. Eveneens het gratis verzenden boven €75 euro. Het veruit grootste gedeelte van onze klanten kan dit waarderen. Wij vinden het jammer om te horen dat dit bij u niet in de smaak viel. Wij hopen u in de toekomst iets beters aan te kunnen bieden.
Spullen bezorgen op afgesproken tijd niet dagen later.
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Dat is vervelend om te horen! Wij doen er juist altijd alles aan om elke bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Het grootste gedeelte van alle orders wordt dan ook netjes binnen de gestelde termijn bij de klant afgeleverd. Dit is ook de reden dat wij vermelden "vandaag besteld, morgen in huis". U heeft uw bestelling op 05-09-2023 bij ons geplaatst en wij hebben deze op dezelfde dag naar u verzonden. Wij hebben er dus alles aangedaan om deze order zo snel mogelijk te verzenden. Wij zien dat uw zending helaas bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van PostNL. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
8 aug 2023
alle bestelling komen veels te laat binnen
Antwoord van Tacklexl.nl
Goededag, Dat is vervelend om te horen! Wij doen er juist altijd alles aan om elke bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Het grootste gedeelte van alle orders wordt dan ook netjes binnen de gestelde termijn bij de klant afgeleverd. Dit is ook de reden dat wij als verwachte leverdatum vermelden "vandaag besteld, morgen in huis". Alle bestellingen die u bij ons heeft geplaatst hebben wij deze op dezelfde dag naar u verzonden. Wij hebben er dus alles aangedaan om deze order zo snel mogelijk te verzenden. Het loopt helaas vaker spaak bij de koerier in uw geval. Wij kunnen hier helaas niks aan doen, en zijn afhankelijk van onze koeriers. Uiteraard zijn wij wel verantwoordelijk voor deze zending en bieden ons oprechte excuses aan voor de vertraging. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
18 okt 2023
2 x onderlijn mis ik
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft bij ons. Wij proberen iedere klant de beste service te bieden. Onder uw email adres komen we geen bestellingen tegen helaas. Als dit nog niet opgelost is, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dan gaan wij ons uiterste best doen om dit alsnog netjes op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
13 okt 2023
Antwoord van Tacklexl.nl
Goedemiddag Kunt u ons meer informatie bezorgen omtrent uw 2 sterren review? Onder uw E-mailadres kom ik helaas geen bestelling tegen in ons systeem. Wij willen dit uiteraard netjes voor u oplossen. Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst.