Tacklexl.nl

1.288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.779 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
4 sterren dit omdat er niet is gereageerd op een opmerking die ik via messenger naar hun heb gestuurd. Tackle xl is een serieuze onderneming die haar zaken goed voor elkaar heeft. Echter werken ze met postnl en deze heeft zeggen en spreken 7 dagen nodig gehad om een pakketje 600 gr te bezorgen. 5 keer is de bezorg dag en tijd gewijzigd. Verpakking was ook nog eens beschadihgd
AS
Angelo S.
Wijnandsrade

10 jun 2023
Bestelling geplaatst op 27/05/2023. Op 10/06/2023 nog steeds NIETS ontvangen, ook geen bericht dat de bestelde artikelen niet voorradig waren. Dan zelf maar een mail gedaan, omdat ik mijn account de verzending nog steeds niet als verzonden staat, terwijl verder er wel staat dat alles verzonden in. Bij postNL weet men dat er pakje zou moeten aankomen, maar dat er nog steeds NIETS ontvangen werd. Op mijn mail een antwoord gekregen, dat mijn bestelling zeker verzonden is, maar dat er problemen zijn bij postNL. Bijgevolg kan ik GEEN POSITIEVE feedback geven. Ik kan zeker geen foto toevoegen want ik heb nog NIETS ontvangen.
LE
Ludo E.
Belgie - Lanaken

Beoordelingen voor Tacklexl.nl

Het is vooral de bezorger die de beloofde levertijd van tackle.xl niet waar maakt
19 jul 2023
Mijn negatieve ervaring met de klantenservice omdat het pakketje niet is afgeleverd. Heb wel 3 of 4x aangegeven dat het pakket niet binnen was gekomen, een medewerker van de klantenservice trok middels de mail dat in twijfel. Dus vrij vertaald ben ik een leugenaar. Heb in die zelfde week 3 karperstoelen bij u gekocht met een waarde van ruim 300 euro, gelukkig is dat wel goed gegaan en ben er dik tevreden over. Het vermiste pakketje had een waarde van ruim 14 euro, denken jullie nu echt dat ik de zaak zou bedonderen voor zo een relatief laag bedrag? Ik ben bijna 70 jaar en vind het triest dat ik op deze wijze ben behandeld. M.vr.gr. JL de Wit.
10 jun 2023

Artikel niet meer te verkrijgen na bestelling.

Wanneer een artikel wordt aangeboden er dan ook voor zorgen dat het daadwerkelijk te verkrijgen is. Een artikel was dus niet in stock, we hebben wel een email ontvangen dat het artikel niet ging meekomen met de bestelling en dat er een terugbetaling zou gemaakt zijn. Dit was inderdaad het geval, bravo. Voor de rest was alles ok.
14 jul 2023

Op zich een prima webwinkel maar nalevering kan beter.

Op zich een prima webwinkel, maar een levering was niet compleet. Ik heb zelf een paar keer moeten mailen en bellen om te zorgen dat het artikel alsnog word nageleverd. Dat is uiteindelijk gelukt, maar het is raar dat je als winkel niet even contact met de klant opneemt als een artikel waar wel voor is betaald er niet meer is. Daarom 3 sterren ipv 4 of 5.
28 okt 2023

Pakket niet verstuurd.

Bestelling geplaatst, dezelfde avond al bericht dat het verstuurd was. Na vier dagen nog niets ontvangen. Contact gehad, pakket zou verstuurd zijn. PosnNl gevraagd, zij hadden nog niets ontvangen. Weer contact opgenomen met Tacklexl waarna het snel is opgelost en de volgende dag de bestelling alsnog kwam.
14 sep 2023
Goedemorgen Helaas is de verpakking van Carp terminal kit in de doos open gegaan en de onderdelen door de bodem van post pakket doos gedeeltelijk verdwenen tijdens transport naar mijn huis adres blisterverpakking was ingedrukt, andere gedeelte van mijn bestelling was in orde . Vriendelijke groet Herman
5 aug 2023
De meeste producten zijn goed geprijst en goed aangeprezen. Dit laatste omdat er nooit slechte reviews op de site blijven staan. Nooit is alles op een verkoop site 4-5 sterren. En Ultimate moet je niet kopen, koop liever iets duurders wat beter werkt en niet zomaar stuk gaat.
11 mei 2023
Op tijd verzonden maar zeer slecht verpakt. De hengel en molen zaten in een veel te grote doos die niet opgevuld was met beschermingsmateriaal. De doos stond dan ook helemaal open gescheurd bij de afhaallocatie. Een wonder dat beide artikelen er onbeschadigd uitkwamen.
Antwoord van Tacklexl.nl
15 mei 2023
Goededag, Nogmaals bedankt voor uw bestelling. Dat is vervelend om te horen en dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij willen u dan ook vragen om contact op te nemen met onze helpdesk. Uiteraard gaan wij dit dan netjes voor u oplossen. Onze excuses voor het ongemak.
6 sep 2023
Normaal geef ik altijd 10 steren maar bij mijn laatste bestelling vind ik dat ze het niet goed op gelost hebben ik koop een product waar ik iets van mis en als antwoord kreeg ik moet je de naalden bij een hobby shop hallen dit ver diend geen pluim
3 apr 2023
Goeie producten, voor een zeer goeie prijs en snelle levering, alleen het proces van het terugsturen mag wel iets sneller ik wacht nu bijna 2week op akkoord terugbetaling
Antwoord van Tacklexl.nl
3 apr 2023
Goededag, Dat is vervelend om te horen! Normaal gesproken wordt elke retourzending binnen 1- 3 werkdagen behandeld, nadat wij de zending retour ontvangen hebben. Wij willen u vragen om contact op te nemen met onze helpdesk. Wij kunnen uw retourzending dan even controleren voor u. Uiteraard gaan wij dit dan direct netjes voor u oplossen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
26 mei 2023

Fiiish jigheads

Aantallen van de bestelling klopte maar kreeg de verkeerde gewichten jigheads.. te veel moeite om terug te sturen maar toch vervelend. Bestelling was wel snel binnen
24 aug 2023
Mooi zou zijn als bij beschrijving van wartels, splitringen, haken en dreggen de afmetingen staan of mogelijkheid om op ware grootte te zien
Verkeerde hengel en stoel die na 4x gebruik al kapot ging.wel zeer tevreden hoe het uiteindelijk is opgelost Cris
9 jul 2023
ga eens rond kijken nar een ander bedrijf dat de pakketen verzorgd.
18 jun 2023
Track en trace duidelijk maken en sneller levertijd. Hengels prima
2 aug 2023
een andere pakketendienst nemen
25 okt 2023
redelijk verder niets apart.