visdealshop.nlReviews

Beoordelingen voor visdealshop.nl

4.358 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 aug. 2022
Ik had een complete jrc karperset besteld. De set (hengel jrc defensie en mitchell molen ) is oké, echter de bijgeleverde rodpod (ultimate) is van een bedenkelijke kwaliteit. Bij levering was de rodpod al stuk. De klemmetjes waarmee de pootjes vastgezet kunnen worden vielen er spontaan uit. Bij het 1e beste gebruik, het aandraaien van de buzzerbar knapte het metalen schroefdraad al kapot. Hierover mijn beklag gedaan en ik heb onder garantie 2 nieuwe rodpods toegestuurd gekregen, ook van ultimate maar wel een degelijker kwaliteit. Al met al wat gedoe maar na wat over en weer gemail keurig opgelost door visdealshop. Dus daarom geen 5 sterren maar 4 vanwege de service.

3 jun. 2022
Op maandag avond heb ik een xxl retour aangemeld via de mail, en ik kreeg te horen dat ik het via de retour formulier moest doen, dus ik heb gelijk terug gemaild en gezegd dat dit een xxl pakket was maar ik kreeg geen antwoord. Ik heb toen klantenservice gebeld en een medewerker zei dat het ophaal afspraak was ingepland en ik zou gisteren een email ontvangen van XXLpakket maar dat is niet gebeurd en nu probeer ik de helpdesk te bellen en ik hoor dat ze op maandag t/m donderdag van 10-17uur bereikbaar zijn terwijl het 10:30 is??? Ik ben zeer ontevreden met de service van visdealshop eigenlijk, ik heb een artikel ontvangen in een gebruikte en beschadigd staat. Er was geen plastic verpakking om de kokers en de foudraal zat helemaal vol met stof. Ik mis ook een ptfe bus van een top kit en er zijn gebruikespooren en krassen overal. Ik wil dit natuurlijk zo snel mogelijk oplossen want ik heb bijna 300 euro uitgegeven aan iets waar ik niks mee kan. Ik heb alle retour instructies netjes gevolgen en mijn retour op tijd gemeld maar heb 4 dagen op rij contact met moeten opnemen met de helpdesk omdat ik de verkeerde informatie krijgt of mijn emails worden niet beantwoord, dit is toch niet de bedoeling.

Beoordelingen voor visdealshop.nl

Visdeal heeft een enorm groot assortiment aan producten op het gebiedt van sportvisserij. Voor ieder wat wils van de witvisserij tot aan roofvissen en alles daarom heen. Mijn persoonlijke ervaring met de klantenservice is ook altijd heel erg goed ze staan je snel en vriendelijk te woord en zoeken samen naar een oplossing. De levering van de bestelling is altijd keurig optijd en netjes ingepakt kort om zeer te vreden over deze top webshop.
Heb ditnjaar al diversen spullen besteld en geleverd gekregen ging allemaal goed en netjes ook een klacht die ik had over een product alleen de laatste levering die ik zou krijgen leverden vertraging op door postnl heb het doorgezet naar visdeal ik moest mijn verhaal er over kwijt aan hun ook netjes een andwoord op gekregen.ik doe graag mijn aankopen bij hun en scheelt zeker geld want vissen is zeker geen goedkope hobby.
Duidelijke website, je krijgt wat je koopt dus het klopt altijd. Je word netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling ook als die later geleverd word krijg je netjes een persoonlijk bericht. Bij sommige producten mis ik wat gedetailleerde fotos, de meeste producten zijn me wel bekend maar sommige producten kun je op de website niet onderscheiden door te weinig fotos.
Al een aantal keer besteld op deze site. Super snel bezorgd, goede kwaliteit en niet duur. Ik heb nog wat op de verlanglijst geplaatst, dus ga zeker nog wel vaker bestellen. Top webwinkel. En mocht er onverhoopt toch iets mis gaan is het gemakkelijk om de klantenservice te bereiken. Ze hielpen mij binnen 24 uur en het probleem werd goed opgelost.
3 sep. 2022
de snelheid van het bestellen en dat het uiteindelijk geleverd word , ook mooi duidelijk te zien wat er met je pakket gebeurd met de tijden er bij . een ding tenminste dat had ik bij de bestelling , dat het beloofde kado er niet meer was . Laat dat dan even weten bij de bestelling dat het er niet meer is en voeg dan iets gelijkwaardigs toe
8 sep. 2022
Alles is wederom fantastisch verlopen. Een actie prijs verscheen niet in mijn winkelwagen. Na contact met de customerservice via de telefoon, heb ik het teveel betaalde, een dag later keurig teruggestort gekregen. Fantastisch opgelost. Ik zal zeker vaker hun website blijven bekijken.
31 aug. 2022
Gewoon een geweldige service. Zowel tijdens als na de aankoop. Mocht er toch iets niet helemaal goed zijn dan wordt dat gewoon geregeld........sterker nog, mijn inziens gaan ze zelfs verder dan dat nodig is. Kunnen een hoop andere online winkels nog een voorbeeld aan nemen.
8 sep. 2022
Groot assortiment voor normale prijzen, soms goedkoop. Begrijp dat er voor pakketpost verzendkosten betaald moeten worden maar als je bijv. alleen onderlijntjes besteld die in een envelop passen is het onzin om 5,95 te rekenen. Vandaar 4 en geen 5 sterren.
8 sep. 2022
Zeer goede service en contact. Spijtig dat kleine producten aan dezelfde prijs moeten verstuurd worden. Zaken die in een enveloppe kunnen bijvoorbeeld. Bv. Haken. Er bestaan mogelijkheden… of is dit een deel van jullie winst? 🙈
mes articles sont arrivés le lendemain de ma commande, sur que si j'avais passé mes commandes le matin je les aurais reçu dans la même journée, qui plus est, les articles correspondais réellement avec ce que j'avais commandé.
Snelle terugbetaling super. Van kapotte stoel. Ik bestelde een nieuwe, en die was perfect. Later hebben ze ook nog een cadeautje toegestuurd. Mijn zoon was er erg blij mee. Hier koop je met een gerust hart.
5 sep. 2022
Goede koffer met genoeg lades en onderin genoeg ruimte voor war grotere spullen. Super snel en netjes afgeleverd. Na 23.00 uur besteld en de volgende dag afgeleverd. Niet duur en Goede kwaliteit.
Had een glaasje kapot van mijn beetmelder even bellen en ze stuurde meteen een retour ontvangen en een paar dagen later kreeg ik een complete nieuwe set opgestuurd, prima service. Top
2 sep. 2022
Bij mij viel het tegen dat het cadeautje er niet bij zat en en doos open was gescheurd maar de service is heel aardig en het kunstaas is top ik heb mijn eerste snoek ermee gevangen
Bijna alles is goed in orde. Nu alleen de dozen goed dichtplakken. En is het 100 procent goed. Elke keer zijn de dozen half dicht geplakt, alles kan er zo uitvallen met transport.
4 sep. 2022
Snelle levering vriendelijke en bekwame klante service. alleen voor kleinere aankopen niet zo interessant van wegen de verzendkosten van 5,95 +dat zelfde bedrag voor retoer
9 sep. 2022
Snelle levering en van een goede kwaliteit. Klantenservice is vriendelijk en bereid om bestellingen te personaliseren. Ik best bijna al mijn vis spullen via visdeal.
Steeds goede beschrijving van de artikelen en altijd geleverd zoals opgegeven. Indeling van website is heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Ook voor elk wat wils.
Het hendeltje van mijn molen brak af maar toen heb ik wel gratis een nieuwe gekregen en er daarna mooie vissen weer mee gevangen, gewoon goed voor de prijs
Antwoord gekregen op me vragen over het product waardoor ik iets heb aangeschaft wat goed is overeengekomen met de voorspiegeling ervan op de website.