Superfietsen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 19 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Superfietsen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Superfietsen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Superfietsen.nl

51 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 okt. 2022
Een goed algeheel ervaring ook met bezorging.Aangegeven termijn is door DHL niet overschreden;. Fiets is en was ook makkelijk te monteren. Gebruikersgemak *montage* was voor ons een punt.

4 nov. 2022
Meteen na levering heb ik contact opgenomen over een probleem met de fiets. Nu, enkele weken later, heb ik nog steeds niets gehoord. Slechte service!

Beoordelingen voor Superfietsen.nl

17 nov. 2022
Hoi Fikriye, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij waarderen het enorm dat je nog een review wilt plaatsen. Dit kun je doen door een review te plaatsen via onderstaande link: https://www.trustedshops.com/reviews/evaluate?shop_id=X7F0E7CE942BA983AC7A1A974C3152985 Vermeld als referentienummer bij het plaatsen van je review het volgende ordernummer: ORD89649 Na het delen van je mening maak je kans om je aankoopbedrag terug te winnen! Met vriendelijke groet, Halime Customer Relations www.superfietsen.nl Van: fikriye Gorgulu Aan: Superfietsen Datum: 16 nov 21:51 Onderwerp: Contactformulier Submission [#152246690] Form Response Waarmee kunnen we je helpen Anders / overige Naam_2 Fikriye Email_4 fikriye_gorgulu@live.nl Phone +31 6 49267808 Toelichting_4 Ik heb bij pas fiets cortina gekocht en ben zeer tevreden over snelle service dat jullie alsnog hebben gezorgd dat de fiets zaterdag zou geleverd worden zodat me zoon maandag met zijn fiets kon gaan, me zoon is zoon is zo superblij ( het lukte me niet op jullie goede revieuw te plaatsen vandaar deze mail Submission Source: https://www.superfietsen.nl/service/contactformulier/ Locale NL Manage your email preferences. POWR Inc. 44 Tehama St, San Francisco, CA 94105
13 nov. 2022
Terwij, op een zondag nog wel, 3 medewerkers met onderhoud bezig waren bij Superfietsen.nl in Rotterdam ben ik binnengelopen en gevraagd of iemand naar de linker rem van de fiets van mijn zoon wilde kijken. Zonder aarzelen vroeg een aardige man of ik hem binnen wilde rijden en hij heeft de rem gelijk prima afgesteld. Dat noem ik nou goede service. Dank u wel!
15 nov. 2022
Hallo, Bedankt voor deze review! Het is voor ons een eer om onze klanten verder te helpen, het is heel graag gedaan! Wij wensen je veilige kilometers toe. Met sportieve groeten, Team Superfietsen
Ik had veel twijfel over de fietsmaat voor mijn zoon, ik heb contact opgenomen en ben goed geholpen. De fiets is goed aangekomen en afgemonteerd, en mijn zoon past er prima op en is er blij mee. Kwaliteit van de fiets kan ik nu nog niet zoveel van zeggen, we hebben m net een paar weken in bezit
Antwoord van Superfietsen.nl
Hoi, Bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om je ervaringen met ons en anderen te delen. Dit waarderen wij enorm! Wij wensen jouw zoon veilige kilometers en veel fietsplezier toe op zijn stoere fiets! Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen
7 nov. 2022
De gemonteerde fiets werd 2 dagen na mijn bestelling al geleverd, super snel! De bezorger was heel vriendelijk en professioneel, en heeft de fiets nog afgewerkt en bijgesteld. Goede service! De fiets rijdt heel fijn en heeft goede verlichting. Heel blij met mijn SuperFiets!
8 nov. 2022
Hoi, Wij worden helemaal blij van deze review vol complimenten. Enorm bedankt! Wij wensen jou vele veilige en plezierige kilometers toe. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen
9 nov. 2022
De bestelling liep niet goed bij DHL. Echter ben ik goed op de hoogte gehouden door de klantenservice en een kettingslot als compensatie gratis gekregen. Echt een topbedrijf!
10 nov. 2022
Hallo, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het komt helaas weleens voor dat de levering vertraagd verloopt, hier zijn we dan ook eerlijk en transparant over. Fijn dat we het uiteindelijk goed hebben kunnen oplossen. Wij wensen jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Team Superfietsen
Heel fijn dat ik snel contact op kon nemen nadat er wat mis was gegaan met de ketting. Goed oplost
Antwoord van Superfietsen.nl
Hoi Thijs, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te vernemen dat we het probleem voor jou hebben kunnen oplossen. Wij wensen jou veel fietsplezier toe! Groeten, Team Superfietsen
7 nov. 2022
Akkefietje met kapotte oplader elektrische fiets. Heel snel en netjes opgelost!
8 nov. 2022
Hallo, Bedankt voor deze review! Uiteraard komt het weleens voor dat we een probleemgeval hebben. Maar deze proberen we net zoals bij jou op een snelle en juiste manier op te lossen. Fijn om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen. Heel veel fietsplezier toegewenst. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen
8 nov. 2022
Netjes op tijd bezorgd, goede kwaliteit fiets.
10 nov. 2022
Hallo, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw fiets. Wij wensen jou vele veilige kilometers toe. Met sportieve groeten, Team Superfietsen
8 nov. 2022
de fiets is perfect niks aan veranderen
10 nov. 2022
Hallo, Wat leuk dat je een review hebt geplaatst, dank hiervoor! Namens Team Superfietsen vele veilige kilometers toegewenst!
19 nov. 2022
Super goede en snelle service
21 nov. 2022
Hoi, Leuk dat je nog even een review hebt geplaatst, bedankt hiervoor! Goed om te vernemen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Met sportieve groeten, Team Superfietsen
Goede service snelle levering
10 nov. 2022
Hoi, Dank voor het plaatsen van een review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de service. Met sportieve groeten, Team Superfietsen
Hulp bij defect fiets.
8 nov. 2022
Hoi, Bedankt voor het plaatsen van een review. Namens Team Superfietsen wensen wij je vele veilige kilometers toe!
9 nov. 2022
Geweldige service!
10 nov. 2022
Hoi, Bedankt voor deze geweldige review. Wij wensen jou vele veilige en plezierige kilometers toe. Groeten, Team Superfietsen
18 nov. 2022
21 nov. 2022
Hoi, Bedankt voor het plaatsen van een review! Wij wensen je vele veilige kilometers namens Superfietsen!
10 nov. 2022
Hoi, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Wij wensen jou vele veilige kilometers toe. Met sportieve groeten, Team Superfietsen
10 nov. 2022
Hallo, Bedankt voor het plaatsen van een review. Namens Team Superfietsen wensen wij jou vele veilige kilometers toe!
10 nov. 2022
Hoi, Dank voor het plaatsen van een review! Wij wensen jou vele plezierige kilometers toe. Met sportieve groeten, Team Superfietsen
10 nov. 2022
Hoi, Wat leuk dat je een review hebt geplaatst. Dank hiervoor! Namens Team Superfietsen vele plezierige kilometers toegewenst!
5 nov. 2022
7 nov. 2022
Hoi, Bedankt voor het sturen van een review. Namens Superfietsen wensen wij jou vele veilige en plezierige kilometers toe!
Slechtste webwinkel ever!
15 nov. 2022
Goedendag, Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent. We hebben ons best gedaan om jou op weg te helpen zodat je de fiets kon afmonteren. Uiteindelijk heb je ervoor gekozen om de fiets retour te doen. Hier hebben we gehoor aan gegeven, de fiets is opgehaald en het geld is gecrediteerd. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen