nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.629 beoordelingen in totaal

10 jun 2023
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters