nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl
Beoordelingen:

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.628 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

de meest kritische beoordeling

21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren met de klant. 10m. Tweelingsnoer besteld. Op de website foto “tot 1300 wat bij 230v”. Eenmaal aangekomen staat er op de verpakking (overigens zelfde artikel nr.) “Niet geschikt voor 230v”. Kontakt opgenomen, maar gewoonweg geen antwoord. De snoer zelf in de werkruimte uitgetest en kan zelfs tot 2000v voor het doorbrand (blijkt gewoon H03VH-H elektra snoer, dus officieel Max 300v ”03”). Jammer dat ik dit zelf moest uitzoeken, alleen voor de zekerheid.
Beoordeling melden
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tot 3 x toe iets misgegaan

Allereerst stond er op de webshop dat iets voorradig was en bleek later 2 weken levertijd te zijn. Toen bij ophalen bij de balie was mijn bestelling nergens te vinden. En tenslotte bij het afhaalmagazijn konden ze ook een van de twee die ik op kwam halen niet vinden.
Beoordeling melden
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

De producten zijn goed, nu de service nog

De producten zijn goed, dat geldt helaas niet voor de klantenservice. Er zit totaal geen initiatief in, ze komen in actie als je dreigt je bestelling te annuleren.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
5 dec 2023
Jammer dat je de communicatie met onze klantenservice als onvoldoende hebt ervaren. We zijn hoe dan ook blij dat e.e.a. is opgelost en dat je het bestelde product alsnog hebt besteld. En ontvangen! Veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter omschrijving op de webshop
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
13 feb 2024
Dank voor je reactie en opbouwende kritiek. We pakken het op. Groet, Hille, webcare Nijhof
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op website staat levering binnen 1 a 2 weken. Na bestelling volgt e-mail met een termijn van 4 weken. Dit gebeurde eerder dit jaar ook al. Dus eerlijk zijn met levertijden.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 sep 2023
Helaas komt het inderdaad wel eens voor dat de levertijd alsnog tegenvalt. We hebben dat via de e-mail met je gecommuniceerd maar we begrijpen dat dit dan teleurstellend is. Groet, Hille, webcare Nijhof
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product incompleet geleverd en daarna met veel bellen en mailen gelukkig een retour label ontvangen. Contact verliep niet optimaal en was omslachtig.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
16 aug 2023
Dank voor je review. Jammer dat je de retourprocedure als omslachtig hebt ervaren. We gaan dit evalueren en nemen de procedure nog eens nauwkeurig onder de loep. Groet, Hille, webcare Nijhof
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Online bestellen en afhalen is uiterst inefficiënt en niet voor herhaling vatbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
17 mei 2023
Beste Emiel, Dank voor je review. Jouw ervaring met bestellen en afhalen staat haaks op de ervaring die we jou als klant willen bieden. Is het mogelijk dat je aangeeft wat er inefficiënt was? Groet, Hille
11 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
11 apr 2023
Beste Inge, Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen! Ik ben direct even in de track and trace informatie gedoken en daar zie ik dat het pakketje is geleverd bij de buren. Ik neem nog even contact met je op voor de specifieke details. Groetjes Team Webwinkel!