nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl
Beoordelingen:

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.646 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

de meest kritische beoordeling

21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Juiste terugkoppeling als besteld artikel niet op voorraad is. Geen standaard e mail sturen voordat gekeken is of betreffende bestelling al binnen is. Onnodig lange levertijd.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 apr 2024
Wat vervelend dat de communicatie vanuit ons niet helemaal goed is gelopen, onze excuses. Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van het artikel. Groet, Iris, webcare Nijhof
DS
Daphne S.
De Goorn
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De order plaatsen ging soepel nu nog ontvangen.

De order plaatsen ging super soepel met hulp van Rick. Jammer dat op de orderbevestiging niet alle maten vermeld staan. En de levertijd ontbreekt. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Als je belt en de andere medewerker zegt “ We zetten geen levertijd op de bevestiging want dan gaat de klant ons erop vastpinnen” dan voel ik mij aks klant niet bepaald erkend. Nog in afwachting van bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Dank voor je opmerking. Gaan we mee aan de slag. Inmiddels is je maatwerk bestelling naar je onderweg. Alvast veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel online gekocht, maar bleek na aankoop niet op voorraad en onduidelijke communicatie hierover. Heeft vervolgens bijna 8 weken geduurd voordat de waterkoker geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Hmmm, dat is niet helemaal goed gegaan. Nogmaals onze excuses en dank voor je geduld. Groet, Hille, webcare Nijhof
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

ander bezorgadres dan factuuradres…

een ander bezorgadres dan factuuradres invoeren op de website lukte niet. Klantenservice heeft dit overigens telefonisch meteen opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
20 feb 2024
Mooi dat het alsnog gelukt is. Groet, Hille, webcare Nijhof
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ging voor afhalen in de winkel, omdat ik het op de fiets kan doen, goed voor het milieu. Ik bestelde op de webshop omdat ik zeker wilde zijn dat ik de artikelen zou hebben, dat ik niet voor niets zou komen. Bij de balie melden is ook gezellig, maar al dat papier uitprinten vind ik zonde. Wat ik ook heel erg jammer vind, is dat je geen punten spaart op webshop artikelen, ook niet als je het zelf haalt.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 nov 2023
Dank voor je review. Goed dat je zo bewust bezig bent met het milieu. We nemen je opmerking mee over het papiergebruik en spaarpunten. Tenslotte zien we je de volgende keer wederom graag op de fiets verschijnen. Groet, Hille, webcare
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

duurde half jaar, maar wel nette communicatie

De klok die we gekocht hadden stond tijdens bestelling op 2-5 werkdagen levertijd, maar dit heeft uiteindelijk >6 maanden geduurd voor hij er was. wel was er als we mailden snelle en nette reactie
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 sep 2023
Dank voor je reactie. En je geduld. We wensen je uiteraard heel veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat het product niet verstuurd kon worden, probeer daar een oplossing voor te vinden
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
18 sep 2023
Inderdaad vervelend. We zijn hiervoor toch afhankelijk van de vervoerder. Groet, Hille, webcare Nijhof
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd product ontvangen. Kan gebeuren daarna netjes opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 nov 2023
Er ging kennelijk iets mis. Mooi dat het daarna snel naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met je aankoop! Groet, Hille, webcare
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering ?????
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
12 jun 2023
Beste Martin, je hebt inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice en je bestelling is onderweg. Groetjes, Mischa van Nijhof.
23 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 sep 2023
Dank voor je review. Groet, Mischa, webcare Nijhof