nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl
Beoordelingen:

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.628 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

de meest kritische beoordeling

21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(8)
(5)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren met de klant. 10m. Tweelingsnoer besteld. Op de website foto “tot 1300 wat bij 230v”. Eenmaal aangekomen staat er op de verpakking (overigens zelfde artikel nr.) “Niet geschikt voor 230v”. Kontakt opgenomen, maar gewoonweg geen antwoord. De snoer zelf in de werkruimte uitgetest en kan zelfs tot 2000v voor het doorbrand (blijkt gewoon H03VH-H elektra snoer, dus officieel Max 300v ”03”). Jammer dat ik dit zelf moest uitzoeken, alleen voor de zekerheid.
Beoordeling melden
DS
Daphne S.
De Goorn
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De order plaatsen ging soepel nu nog ontvangen.

De order plaatsen ging super soepel met hulp van Rick. Jammer dat op de orderbevestiging niet alle maten vermeld staan. En de levertijd ontbreekt. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Als je belt en de andere medewerker zegt “ We zetten geen levertijd op de bevestiging want dan gaat de klant ons erop vastpinnen” dan voel ik mij aks klant niet bepaald erkend. Nog in afwachting van bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Dank voor je opmerking. Gaan we mee aan de slag. Inmiddels is je maatwerk bestelling naar je onderweg. Alvast veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Tot 3 x toe iets misgegaan

Allereerst stond er op de webshop dat iets voorradig was en bleek later 2 weken levertijd te zijn. Toen bij ophalen bij de balie was mijn bestelling nergens te vinden. En tenslotte bij het afhaalmagazijn konden ze ook een van de twee die ik op kwam halen niet vinden.
Beoordeling melden
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel online gekocht, maar bleek na aankoop niet op voorraad en onduidelijke communicatie hierover. Heeft vervolgens bijna 8 weken geduurd voordat de waterkoker geleverd werd.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Hmmm, dat is niet helemaal goed gegaan. Nogmaals onze excuses en dank voor je geduld. Groet, Hille, webcare Nijhof
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Antwoord geven op een mail als je een vraag stelt.
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
7 mrt 2024
Vervelend dat het in eerste instantie niet goed is gegaan. Uiteindelijk, met wat geduld 9waarvoor dank) is het allemaal opgelost. Alsnog veel plezier gewenst met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

ander bezorgadres dan factuuradres…

een ander bezorgadres dan factuuradres invoeren op de website lukte niet. Klantenservice heeft dit overigens telefonisch meteen opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
20 feb 2024
Mooi dat het alsnog gelukt is. Groet, Hille, webcare Nijhof
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter omschrijving op de webshop
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
13 feb 2024
Dank voor je reactie en opbouwende kritiek. We pakken het op. Groet, Hille, webcare Nijhof
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er werd gezegd dat er gemaild was over het product dat niet werd ontvangen, maar de mail kwam pas binnen 5 minuten nadat ik opgehangen had omdat ik had gebeld waar het product bleef. Een tijdige nieuwe verzending kon verder niet worden gegarandeerd en dan zouden de verzendkosten voor mijn rekening zijn.
Beoordeling melden
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

De producten zijn goed, nu de service nog

De producten zijn goed, dat geldt helaas niet voor de klantenservice. Er zit totaal geen initiatief in, ze komen in actie als je dreigt je bestelling te annuleren.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
5 dec 2023
Jammer dat je de communicatie met onze klantenservice als onvoldoende hebt ervaren. We zijn hoe dan ook blij dat e.e.a. is opgelost en dat je het bestelde product alsnog hebt besteld. En ontvangen! Veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ging voor afhalen in de winkel, omdat ik het op de fiets kan doen, goed voor het milieu. Ik bestelde op de webshop omdat ik zeker wilde zijn dat ik de artikelen zou hebben, dat ik niet voor niets zou komen. Bij de balie melden is ook gezellig, maar al dat papier uitprinten vind ik zonde. Wat ik ook heel erg jammer vind, is dat je geen punten spaart op webshop artikelen, ook niet als je het zelf haalt.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 nov 2023
Dank voor je review. Goed dat je zo bewust bezig bent met het milieu. We nemen je opmerking mee over het papiergebruik en spaarpunten. Tenslotte zien we je de volgende keer wederom graag op de fiets verschijnen. Groet, Hille, webcare
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

duurde half jaar, maar wel nette communicatie

De klok die we gekocht hadden stond tijdens bestelling op 2-5 werkdagen levertijd, maar dit heeft uiteindelijk >6 maanden geduurd voor hij er was. wel was er als we mailden snelle en nette reactie
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 sep 2023
Dank voor je reactie. En je geduld. We wensen je uiteraard heel veel plezier met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geleverde artikel strookte niet met de foto op de website en onbruikbaar. Wegens de hoge verzendingskosten was terugsturen geen optie gezien de lage kostprijs van het artikel zelf.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
17 nov 2023
Dank voor de review. Vervelend dat e.e.a. niet voldeed aan de verwachtingen. Inmiddels is er al contact geweest met onze afdeling Service. Overigens is retourneren altijd mogelijk en altijd kosteloos. Groet, Hille, webcare Nijhof
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op website staat levering binnen 1 a 2 weken. Na bestelling volgt e-mail met een termijn van 4 weken. Dit gebeurde eerder dit jaar ook al. Dus eerlijk zijn met levertijden.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 sep 2023
Helaas komt het inderdaad wel eens voor dat de levertijd alsnog tegenvalt. We hebben dat via de e-mail met je gecommuniceerd maar we begrijpen dat dit dan teleurstellend is. Groet, Hille, webcare Nijhof
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product incompleet geleverd en daarna met veel bellen en mailen gelukkig een retour label ontvangen. Contact verliep niet optimaal en was omslachtig.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
16 aug 2023
Dank voor je review. Jammer dat je de retourprocedure als omslachtig hebt ervaren. We gaan dit evalueren en nemen de procedure nog eens nauwkeurig onder de loep. Groet, Hille, webcare Nijhof
9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, en in de winkel neemt niemand de telefoon op. Dus niet zo blij nee.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
12 jun 2023
Beste Malu, ten eerste onze excuses voor het ongemak. Het is op dit moment onverwacht erg druk bij onze pakketvervoerder PostNL. Door de grote hoeveelheid online bestellingen heeft PostNL een vertraging opgelopen in de verwerking van pakketten. Het kan daarom een aantal dagen langer duren voordat de track & tracé code wordt bijgewerkt en de pakketten worden geleverd. We zien gelukkig dat jou bestelling vandaag bezorgd is. We hopen dat de bestelling naar wens is. Groetjes, Lucas van Nijhof.
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat het product niet verstuurd kon worden, probeer daar een oplossing voor te vinden
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
18 sep 2023
Inderdaad vervelend. We zijn hiervoor toch afhankelijk van de vervoerder. Groet, Hille, webcare Nijhof
24 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Deel van (inmiddels betaalde) bestelling bleek niet op voorraad en niet meer leverbaar
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
4 mei 2023
Dank voor je bestelling en review. Vervelend dat het niet meer leverbaar was. Groetjes, Hille van Nijhof.
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Online bestellen en afhalen is uiterst inefficiënt en niet voor herhaling vatbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
17 mei 2023
Beste Emiel, Dank voor je review. Jouw ervaring met bestellen en afhalen staat haaks op de ervaring die we jou als klant willen bieden. Is het mogelijk dat je aangeeft wat er inefficiënt was? Groet, Hille
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd product ontvangen. Kan gebeuren daarna netjes opgelost.
Beoordeling melden
Antwoord van nijhofbaarn.nl
3 nov 2023
Er ging kennelijk iets mis. Mooi dat het daarna snel naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met je aankoop! Groet, Hille, webcare