nijhofbaarn.nl- Logo - Beoordelingen

nijhofbaarn.nl

234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.646 beoordelingen in totaal

10 jun 2023
Ondanks dat ik mijn bestelling op 25 mei had gedaan, en op 31 mei de melding kwam dat deze binnenkort geleverd zou worden, en deze na 7 dagen nog niet bij postnl bekend was. Toch maar even gebeld op 7 juni. En als of het zo moest zijn kreeg ik op 8 juni een melding van postnl dat mijn pakket die dag geleverd zou worden. Vervolgens op 9 juni netjes een mail ontvangen van de conversatie met postnl en dat volgens hun gegevens het pakket inmiddels bij ons zou moeten zijn🍀. Dus ik kanniks anders zeggen dan super service, zowel de persoon aan de telefoon als de persoon die daarna een update mailtje stuurde

2 hoeslakens besteld 1 in de juiste maatvoering en 1 in de verkeerde maatvoering toegestuurd gekregen, de actie genomen om naar de winkel te rijden om het hoeslaken om te gaan ruilen wat aldaar niet meer opvoorraad bleek te zijn. Het hoeslaken is door Nijhof opnieuw voor mij besteld, nu ben ik in afwachting van deze aflevering wat totaal ongeveer een 2 weken zou gaan duren. Wel als excuses een bon gekregen voor gratis koffie met gebak

Beoordelingen voor nijhofbaarn.nl

Antwoord geven op een mail als je een vraag stelt.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Vervelend dat het in eerste instantie niet goed is gegaan. Uiteindelijk, met wat geduld 9waarvoor dank) is het allemaal opgelost. Alsnog veel plezier gewenst met je aankoop. Groet, Hille, webcare Nijhof
Er werd gezegd dat er gemaild was over het product dat niet werd ontvangen, maar de mail kwam pas binnen 5 minuten nadat ik opgehangen had omdat ik had gebeld waar het product bleef. Een tijdige nieuwe verzending kon verder niet worden gegarandeerd en dan zouden de verzendkosten voor mijn rekening zijn.
1 nov 2023
Geleverde artikel strookte niet met de foto op de website en onbruikbaar. Wegens de hoge verzendingskosten was terugsturen geen optie gezien de lage kostprijs van het artikel zelf.
17 nov 2023
Dank voor de review. Vervelend dat e.e.a. niet voldeed aan de verwachtingen. Inmiddels is er al contact geweest met onze afdeling Service. Overigens is retourneren altijd mogelijk en altijd kosteloos. Groet, Hille, webcare Nijhof
9 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet, en in de winkel neemt niemand de telefoon op. Dus niet zo blij nee.
Antwoord van nijhofbaarn.nl
Beste Malu, ten eerste onze excuses voor het ongemak. Het is op dit moment onverwacht erg druk bij onze pakketvervoerder PostNL. Door de grote hoeveelheid online bestellingen heeft PostNL een vertraging opgelopen in de verwerking van pakketten. Het kan daarom een aantal dagen langer duren voordat de track & tracé code wordt bijgewerkt en de pakketten worden geleverd. We zien gelukkig dat jou bestelling vandaag bezorgd is. We hopen dat de bestelling naar wens is. Groetjes, Lucas van Nijhof.